| Описание |
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I», ТОВ «Євроінтербуд», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» та ДП «Будівельник - 2012» ТОВ «Альманах-2000», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору,– порушень не установлено. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2021 (протокол № 47) зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 24.05.2021 № 233, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» (далі – ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»), товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» (далі – ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112»), товариства з обмеженою відповідальністю «Євроінтербуд» (далі – ТОВ «Євроінтербуд») та дочірнього підприємства «Будівельник - 2012» товариства з обмеженою відповідальністю «Альманах-2000» (далі – ДП «Будівельник - 2012» ТОВ «Альманах-2000»), повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021, договір від 11.06.2021 № 24 (далі – Договір), додаткові угоди від 23.06.2022 № 1, від 15.09.2021 № 2, від 17.09.2021 № 3 та від 05.08.2022 № 4 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.11.2022.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 21.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, однак, Замовник надав відповідь 25.11.2022, чим перевищив термін у три робочі дні та порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1.5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону.
Відповідно до Додатку 1.5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (далі - Довідка), згідно наведеної форми з документальним підтвердженням.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особа);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 2 особи);
- інженер з охорони праці (не менше 1 особа);
- інженер-геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 2 особи);
лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (не менше 1 особи) у разі залучення власної лабораторії ;
- майстер (не менше 2 особи);
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази);
- дорожні робітники (не менше 29 осіб).
Також, відповідно до Додатку 1.5 до тендерної документації Замовник установив вимогу проте, що Учасник у складі пропозиції повинен надати:
- скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста, який зазначено у Довідці Учасника.
Учасник ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання від 31.03.2021 № 1160, у пунктах 7-8 якої зазначає про наявність 2-х інженерів-геодезистів відповідно до цивільно-правових угод, а саме: Полковиченка Валерія Вікторовича та Проценка Антона Леонідовича.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» відсутня скан-копія кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста Проценка Антона Леонідовича, що не підтверджує кваліфікації інженера-геодезиста, чим не дотримано вимоги Додатку 1.5 до тендерної документації.
Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема на виконання вимог Додатку 1.5 до тендерної документації надати сертифікат інженера – геодезиста на Проценка Антона Леонідовича.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та допустив її до аукціону. |
|