Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.04.2021 09:37. Дата последнего редактирования мониторинга 14.05.2021 19:36

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-04-13-000008  
ID 678ad5896f8a475dbf2b89ef8c00e368  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.04.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства під час обґрунтування Замовником застосування переговорної процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 07.05.2021 09:13  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради (далі Замовник), звіт про результати проведення процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця та намір про укладання договору від 09.02.2021р. №013248, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.02.2021р. №10-110/2021, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. У повідомленні про намір укласти договір Замовником в обґрунтуванні застосуванні переговорної процедури закупівлі зазначено: абзац третій п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», за відсутності при цьому альтернативи. В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником не зазначена підстава для застосування переговорної процедури закупівлі, а саме, пункт 1 частини другої статті 40 Закону - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, що порушує вимогу пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 07.05.2021 09:13  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень за результатами проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: «09310000-5 — «Електрична енергія» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-09-013248-a) На виконання зобов'язання Східного офісу Держаудитслужби уповноважена особа Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 139 «загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради Попко Тетяна зобов’язується не допускати в подальшому при проведенні процедур закупівель порушень вимог законодавства, зокрема під час обґрунтування Замовником застосування переговорної процедури закупівлі, на виконання вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Уповноважена особа Попко Т. В.  
Дата редактирования  
Дата создания 14.05.2021 19:28  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга 12.04.2021 № 169 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.04.2021 № 169 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-02-09-013248-а 09.02.2021 Комунальний заклад освіти "Навчально-виховний комплекс №139 "Загальноосвітній навчальний заклад-центр творчості "ДУМА" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 24445669) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК  
Дата решения о начале мониторинга 12.04.2021 00:00  
Дата публикации 13.04.2021 11:42  
Дата создания 13.04.2021 11:42  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477689  
Адрес компании Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) 
+38 (0 56) 722-22-72
snopkovaolga23@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 13.04.2021 11:42 - 07.05.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 07.05.2021 09:13 - 25.05.2021 00:00