Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.02.2021 17:21. Дата последних изменений - 15.02.2021 00:04

ДК 021:2015: код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (Послуги з утримання території населених пунктів (замітання та прибирання вулиць, прибирання снігу, прибирання громадських місць, посипання протиожеледним матеріалом - код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць») -

Идентификатор закупки UA-2021-02-04-013374-a  
ID e2f6026ffe70498fb205e0fd26d3d51d  
Идентификатор плана UA-P-2021-02-04-014748-a  
Ожидаемая стоимость
199`900.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Найменування замовника: ДОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04055222. 4. Місцезнаходження замовника: 28500, Кіровоградська обл., Долинський р-н, місто Долинська, вул.Соборності України, будинок 28. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Дикалова Алла Миколаївна, головний спеціаліст-бухгалтер телефон +380968432072, e-mail: dolmiskrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з утримання території населених пунктів (замітання та прибирання вулиць, прибирання снігу, прибирання громадських місць, посипання протиожеледним матеріалом). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 2-1 Послуги з утримання території населених пунктів (замітання та прибирання вулиць, прибирання снігу, прибирання громадських місць, посипання протиожеледним матеріалом) Кошторис №2-1-1 на замітання та прибирання вулиць 1 Очищення тротуару від снігу трактором на пневмоколісному ходу, обладнаним відвалом, потужністю 40 кВт. Сніг, який щойно випав км 80 2 Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів вручну від нанесеного грунту. м 2200 3 Прибирання сміття на обочинах, в резервах, на відкосах, розподілювальній смузі м2 50000 4 Очищення проїжджої частини доріг з твердим покриттям від грязі вручну. м2 8000 5 Приготування протиожеледної суміші на майданчику навантажувачем (одноковшовим типу Т-150, місткість ковша 0,75 м3). м3 20,5 6 Навантаження протиожеледних матеріалів пневмоколісними навантажувачами (одноковшові універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2 т). м3 20,5 7 Посипання пішохідних доріжок та тротуарів протиожеледним матеріалом вручну. м2 50000 8 Перевезення матеріалів ручними візками. Навантаження накладанням і розвантаження перевертанням. т 20,5 9 Суміші протиожеледні (матеріал замовника) т 20,5 10 Прибирання автобусних зупинок від сміття зупинка 42 11 Згрібання і збирання старого листя сміття м2 40000 12 Навантаження сміття вручну т 150,544 13 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. т сміття 150,544 14 Перевезення сміття до 7 км т 150,544 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиці та провулки м.Долинської. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): «Замовник» перераховує суму, зазначену в акті наданих послуг, в межах затверджених видатків міського бюджету, протягом 10 днів з моменту підписання такого акту на розрахунковий рахунок Виконавця. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 900,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» лютого 2021 року час 0000 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» лютого 2021 року час 0000 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Долинська міська рада  
Ожидаемая стоимость 199`900.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`999.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
04.02.21
Период уточнений
до 10.02.21
Прием предложений
до 15.02.21
Закупка не состоялась
15.02.21
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано