Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 11.06.2021 14:08. Дата последнего редактирования мониторинга 12.08.2021 16:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-06-11-000118  
ID d557d0a66ad048e989593067f828f714  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
11.06.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 22.03.2021 № 43/21 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 18.06.2021 11:51  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, оприлюднення інформації про закупівлі, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Державного підприємства «Агенство місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник), затверджена рішенням тендерного комітету від 16.02.2021, тендерна пропозиція переможця ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», протоколи засідання тендерного комітету від 02.03.2021 та від 03.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, вимога про усунення невідповідностей від 02.03.2021, договір про закупівлю від 22.03.2021 № 43/21. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (зокрема, пункти 27 та 28 розділу № 2 «Спорудження фундаментів опор № 1 та № 2», пункти 39 та 40 розділу № 2 «Спорудження фундаментів опор № 0 та № 3» Додатку № 7 тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить посад посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Вiдповiдно пункту 1 розділу III тендерної документації, встановлено імперативну умову, що відповідно до частини 3 статтi 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання Учасником документiв тендерної пропозицiї повинно бути здiйснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про довірчі послуги» (далі – Закон № 2155), тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Відповідно до Закону № 2155 кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід відмітити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, який розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf), зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважати кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» містить накладений електронний підпис Порожнюка Сергія Анатолійовича (директор), за результатами перевірки якого на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Порожнюка Сергія Анатолійовича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.06.2021 11:51  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Позовна заява подана до суду  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 05.07.2021 17:59  
Дата создания 05.07.2021 17:59  
Дата открытия производства 02.08.2021  
Номер открытии производства 340/3736/21  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Аргументоване заперечення стосовно висновку за результатами моніторингу  
Дата редактирования  
Дата создания 29.06.2021 17:32  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2021 № 368 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 38. UA-2021-02-03-013109-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 11.06.2021 00:00  
Дата публикации 11.06.2021 14:28  
Дата создания 11.06.2021 14:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919579  
Адрес компании Ukraine, Житомирська, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.) 
+38 (0 67) 941-63-70
fleraalla74@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 11.06.2021 14:28 - 07.07.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.06.2021 11:51 - 07.07.2021 00:00