Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.01.2021 13:52. Дата последних изменений - 24.02.2021 12:00

ДК 021:2015 Код 22816100-4 Блокноти Блокнот А5 (14) -

Идентификатор закупки UA-2021-01-22-007096-b  
ID 151fc0de220b425b96519e62401ffd30  
Ожидаемая стоимость
15`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Формат А5, титульний лист - картон крейдований, щільність 300 гр/м2., повнокольоровий офсетний друк (4 + 0), глянцева ламінація, задній лист - картон крейдований, щільність – 300 гр/м2. без друку, внутрішні листи - щільність - 90 гр/м2, кількість - 50 аркушів, (1 + 1, пантон), з'єднання - пружина з короткого боку. Доставка на підприємство за рахунок постачальника. Ціна з урахуванням у вартості розробки

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ІМЕНІ В.О.МАЛИШЕВА"  
Ожидаемая стоимость 15`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 75.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
22.01.21
Период уточнений
до 28.01.21
Прием предложений
до 03.02.21
Аукцион
04.02.21
Квалификация
с04.02.21
Предложения рассмотрены
с09.02.21
Завершен
24.02.21
25.01.2021, 14:35
Етапи поставок
Общий вопрос о закупке
Скільки планується поставок і в якій кількості? Чи це одноразове замовлення на 500 шт?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.01.2021, 15:24)
Доброго дня.
Дякую Вам за питання.
Вказана закупівля передбаяає постачання однією партією.
25.01.2021, 15:03
сумма может быть з ПДВ? но не более указанной
Общий вопрос о закупке
Если мы плательщики НДС - можем участвовать в тендере? Суммы будут с НДС но не более указанных
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.01.2021, 15:19)
Доброго дня.
Дякую вам за питання.
Якщо Ви є платником ПДВ то договір збуде укладений ціна вашої пропозиції + ПДВ = вартість контракту.
25.01.2021, 18:46
Сума Договору
Общий вопрос о закупке
Договор заключается на сумму цена аукциона + НДС ( 15000+20%=18000) или только на цену аукциона 15000?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.01.2021, 15:17)
Доброго дня.
Дякую Вам за питання.
В залежності від переможця конкурсу договір може бути укладеним з ПДВ або без нього.
26.01.2021, 11:59
Друк
Общий вопрос о закупке
Друк на обкладинці та аркушах за Вашим макетом? Якщо та, надайте, будь ласк, макети.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.01.2021, 15:16)
Доброго дня.
Дякую Вам за питання.
Макет буде надан переможцю конкурсу.
27.01.2021, 15:10
Питання та оскарження пунктів щодо умов договорів
Общий вопрос о закупке
Просимо передивитися умови у договорах, удалити пункти , або виправити та внести доповнення.

1. ПРОЕКТ. ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР ПОСТАВКИ
Пункт 1.3. Якість Товару повинна відповідати нормам, сертифікатам виробника, чинним стандартам (ТУ, ГОСТ) для даного виду Товару. Постачальник гарантує якість Товару у цілому. Товар має бути новим, невживаним.
4.6. Постачальник зобов’язаний одночасно з поставкою кожної партії Товару надати Покупцю оригінали або належним чином завірені копії документів, що передбачені чинним законодавством України як обов’язкові для такого виду Товару, а також додаткові документи у відповідності до умов закупівлі та Договору про закупівлю, що підтверджують якість Товару.
4.7. Порушення умов щодо характеристик (технічних характеристик) Товару, у тому числі до матеріалів (сировини) виробництва Товару, упаковки (пакування), маркування, транспортування, зберігання, яким має відповідати Товар згідно з умовами закупівлі, умовами цього Гендоговору та відповідного Договору про закупівлю, є порушенням з боку Постачальника, в тому числі, вимог щодо якості Товару та підставою для реалізації права Покупця на відмову в прийманні Товару.

Вважаємо, що ці пункти є недоцільними , тому що У відповідності до Закону України від 15.01.2015 №124 – VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності з 1.01.20118р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993р №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції , що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005р. за №28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005р.за №466/10746, продукція, а саме: паперова , поліграфічна продукція (згідно наказу) обов’язковій сертифікації не підлягає. Уточніть, будь ласка, які самі документи вам необхідні для підтвердження якості продукції? Висновків СЕС на матеріали для виготовлення поліграфічної продукції вам буде достатньо? Якщо так, то укажіть це в договорі.,

Пункт 6.1 Не вказано якій строк дії Гендоговору, якщо поставка одноразова

2. ДОГОВІР ПОСТАВКИ
ПУНКТ1.2. Поставка Товару буде відбуватися партіями протягом 2020 року/ одноразово ..... - Виправити на 2021рік та поставку одноразову
ПУНКТ 1.3, 3.3, 4.1, 5.4., 5.5, 5.6 - НЕ Є доцільними, тому що У відповідності до Закону України від 15.01.2015 №124 – VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності з 1.01.20118р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993р №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції , що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005р. за №28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005р.за №466/10746, продукція, а саме: паперова , поліграфічна продукція (згідно наказу) обов’язковій сертифікації не підлягає. Уточніть, будь ласка, які самі документи вам необхідні для підтвердження якості продукції? Висновків СЕС на матеріали для виготовлення поліграфічної продукції вам буде достатньо? Якщо так, то укажіть це в договорі.
ПУНКТ 1.6 також е недоцільним , тому що об'єкт закупівлі ДК 021:2015 Код 22816100-4 Блокноти, арешту не підлягає ( не є об'єктом нерухомості та не входить до статутного капіталу.
ПУНКТ 5.1 - не вказаний строк гарантійного терміну, при умовах, що закупівля і поставка товару планується -одноразова.
ПУНКТ 10.1 .- Строк дії договору теж необхідно виправити.

3. Як буде проходить оплата за товар : Через 5 днів після отримання товару покупцем і підписання акту прийому -передачі товару та накладних , чи черз 20 днів згідно умов пункту 4.4. Договору поставки?


Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.01.2021, 11:51)
Доброго дня.
Дякую Вам за питання.
Відповідно до умов конкурсної документації потенційному учаснику потрібно завантажити на торгівельний майданчик три документи а саме: Додаток №2 "технічну специфікацію", Додаток №3 будь-який з типових договорів "Договір постачання" або "Генеральний договір та Додаток №4 конкурсну цінову пропозицію.
Всі документи завантажуються за формою, що надана учаснику в доступному форматі для внесення своїх даних.
Інших документів підприємство не вимагає.
Прийом товару відбувається відповідно до кількості та якості. Інструкція з приймання П-6 та П-7.
Конкурсною документацією передбачена передплата за товар. Товар постачається однією партією після отримання постачальником повної передплати. Строк постачання товару обумовлений конкурсною документацією.