Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 29.11.2020 19:33. Дата последних изменений - 04.12.2020 21:10

Паперові рушники (рулон) -

Идентификатор закупки UA-2020-11-29-000258-b  
ID fc525fba00ee48edad7c5ac843cb6b3e  
Ожидаемая стоимость
199`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Отдел образования исполкома Металлургического районного в городе совета  
Ожидаемая стоимость 199`800.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 999.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Закупка объявлена
29.11.20
Период уточнений
до 04.12.20
Прием предложений
до 10.12.20
Торги отменены
04.12.20
30.11.2020, 14:51
Уточнення щодо місця постачання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Місце постачання точно вірно вказане? Це велика кількість товару
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.11.2020, 20:28)
Добрий день!
Місце постачання товару: м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради.
04.12.2020, 09:30
Щодо висоти рулону
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Відповідно до технічного завдання, розмір аркушу 210х220 мм. В то й же час, висота рулону 230 мм. Зазвичай, висота рулону є тотожньою одному з параметрів розмірів аркушу, тото 210 або 220 мм.
Чи не допущена помилка в зазначенні параметрів. Якщо так, просимо внести відповідні корективи. Якщо ні, просимо зазначити, як сама має визначатися висота рулону (довжиною гільзи, габаритами рулону разом з упаковкою, тощо)
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.12.2020, 12:59)
Добрий день!
Технічний опис до предмету закупівлі складено без помилок. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасником може бути запропоновано еквівалент.
З повагою, уповноважена особа!
04.12.2020, 10:02
Щодо басейнів!
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Ми розуміємо, що Ви, як і ми всі, з нетерпінням очікуєте подальшого розгортання "Великого будівництва" і що басейни будуть в кожному навчальному закладі, але, мабуть, ще зарано вимагати, щоб навіть така продукція, як паперові рушники, в документах щодо підтвердження якості "міститла інформацію про те, що засоби дозволені для використання для басейнів загального користування".
Просимо звернути увагу на вимоги щодо документів, що відповідності вимогам якості діючих стандартів та засвідчують якість та безпечність товару(Розділ 4, п. 3) ) та внести відповідні зміни (у випадку, якщо була допущена технічна помилка).
Також, припускаєсо, що формулювання "Документ, що відповідає вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару" необхідно замінити на "Документ, що підтверджує відповідність вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.12.2020, 12:51)
Добрий день!
При складанні оголошення та вимог до предмету закупівлі допущено технічну помилку, яку буде виправлено шляхом внесення змін.
Дякуємо за розуміння.
04.12.2020, 12:31
сертифікати, висновки СЕС
Общий вопрос о закупке
Добрий день!
В пункті 4 до тендерної документації вказано: 3) Документ, що відповідає вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару (сертифікат якості, висновок СЕС, в якому повинна міститися інформація про те, що засоби дозволені для використання для басейнів загального користування, декларація виробника та ін.). В сертифікаті якості та висновках СЕС відсутня інформація про те, що засоби дозволені для використання для басейнів загального користування. Можливо потрібна додаткова довідка з інформаціє про те, що засоби дозволені для використання для басейнів загального користування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.12.2020, 12:51)
Добрий день!
При складанні оголошення та вимог до предмету закупівлі допущено технічну помилку, яку буде виправлено шляхом внесення змін.
Дякуємо за розуміння.
04.12.2020, 15:10
оплата
Общий вопрос о закупке
Добрий день!
Що означає можлива відстрочка платежу на 2021 року?
Якщо в договорі прописано: 4.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником рахунку. До рахунка додається накладна.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.12.2020, 15:25)
Добрий день!
У зв*язку з карантинними заходами та недоотриманням місцевим бюджетом коштів, відсутністю фінансування - можливе перенесення кредиторської заборгованості на наступний рік. Тобто, оплата за поставлений товар буде здійснено протягом 2021 року ( за наявностіі фінансування).
04.12.2020, 18:23
Щодо транспортних засобів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Оскільки даний випадок чітко не прописаний в документації, просимо уточнити,
кі документи має надати Учасник для підтвердження інформації у Довідка про наявність транспортних засобів, якщо учасник коистується транспортними засобами на правах договору надання транспортних послуг (перевезення)?
Чи достатнім є надання договору з перевізником?
04.12.2020, 18:28
Лист відгук щодо поставки продукців харчування
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Звертаємо Вашу увагу, що згідно Розділу 3, Додатку №6 учасники мають надати:
- оригінал листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсяги та строк дії договору !!!! на постачання продуктів харчування!!!! , завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості.
Просимо внести відповідні зміни до даної вимоги, оскільки продукти харчування не мають жодного відношення до предмету закупівлі згідно даного Оголошення.

Сподіваємось, що, незважаючи на поточну ситуацію, паперові рушники все ж не стануть продуктами харчування.