Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 28.12.2020 10:49. Дата последнего редактирования мониторинга 05.01.2024 11:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-12-28-000008  
ID bd50df02a696445aa47a177edf019681  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
28.12.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частин 3, 6 статті 17, пунктів 2, 10 частини 2 статті 22, частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 13.01.2021 15:53  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коростишівського міського комунального підприємства «Водоканал» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 24.11.2020 року (із змінами від 03.12.2020 року), тендерну пропозиції учасника дочірнього підприємства «Евода Трейд» комунального підприємства «Луцькводоканал» (далі – ДП «Евода Трейд» КП «Луцькводоканал»), витяг з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.12.2020 року № 8, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2020 року, договір про закупівлю від 28.12.2020 року № 73. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктами 10-13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону; - на порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить питомої ваги критерію «ціна»; - на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі; - на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначив умову щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; - на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником у пункті 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не вірно зазначено вимоги щодо строку укладання договору про закупівлю з переможцем.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 13.01.2021 15:53  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Коростишівське міське комунальне підприємство «Водоканал» повідомляє про наступне: Щодо порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21, Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики, згідно із порядком функціонування системи замовником заповнюються пункти запропоновані майданчиком ( інформація про мову в даних пунктах відсутня) і змінити порядок чи пункти користувач самостійно не в змозі. Але в свою чергу в тендерній документації до закупівлі у пункті 7 зазначено інформацію про мову якою мають бути складені тендерні пропозиції. Щодо порушення вимог частини 3статті 17 Закону України "Про Публічні закупівлі" повідомляємо наступне: Коростишівським МКП "Водоканал" дійсно було допущено помилку, а саме не зазначені пункти 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті проте перможець закупівлі надав інформацію ,що підтверджує відсутність підстав про відмову згідно вказаних пунктів керуючись Законом України "Про Публічні закупівлі", тому вважаємо , що дане порушення не вплинуло на законість визначення переможця і перебіг торгів. Щодо пункту 6 статті 17 Закону повідомляємо наступне, переможець процедури закупівель не оскаржив термін і не мав жодних заперечень щодо встановленого терміну, хоча помилково він був зменшений до 5 робочих днів. Під час періоду прийому скарг та пропозицій заперечень з приводу зазначеного терміну ненадходило від жодного учасника. Щодо пунктів 2,10 частини 2 статті 22 повідомляємо наступне , що в тендерній документації до закупівлі у пункті 1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції"зазначено , що єдиним критерієм оцінки є ціна. Щодо пункту 6 статті 33 Закону повідомляємо наступне: Оскільки у повідомленні Державної аудитирської служби не було указано, що причиною його проведення є скарга термін щодо укладання договору не переглядався.  
Дата редактирования  
Дата создания 19.01.2021 15:19  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.12.2020 № 78 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-11-27-010245-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 28.12.2020 00:00  
Дата публикации 28.12.2020 15:45  
Дата создания 28.12.2020 15:45  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919579  
Адрес компании Ukraine, Житомирська, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.) 
+38 (0 98) 977-36-09
galunijyasinska@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 28.12.2020 15:45 - 22.01.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 13.01.2021 15:53 - 28.01.2021 00:00