Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.11.2020 11:28. Дата последних изменений - 30.04.2021 14:13

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 79 + 950 - км 89 + 600, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -

Идентификатор закупки UA-2020-11-20-001139-b  
ID 9e788bf2836e42d8b42cc30f0933c712  
Ожидаемая стоимость
578`491`019.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 578`491`019.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`892`455.10 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 2`892`455.10 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.11.20
Период уточнений
до 29.01.21
Период обжалования
до 04.02.21
Прием предложений
до 08.02.21
Преквалификация
с08.02.2021
Обжалование преквалификации
до 15.03.2021
Аукцион
16.03.21
Квалификация
с16.03.21
Предложения рассмотрены
13.04.21
Завершен
30.04.21
10.12.2020, 13:41
Досвід виконання аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Щодо пункту 5 «Відомості розрахунку ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку №11 до цієї тендерної документації», що відноситься до облаштування тротуарів:
Згідно п. 4.1.28 ДСТУ Б А.1.1-100:2013 Основним елементом автомобільної дороги є проїзна частина. Тротуари не відносяться до основних елементів автомобільної дороги.
Згідно п. 12.2 ДБН В.2.3-4:2015 до пішохідних доріжок та тротуарів не вимагається обов’язкове мощення тротуарів фігурними елементами мощення.
п. 5.2.1 Тендерної документації вимагає документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах державного значення I та/або II технічної категорії. Виходячи з багаторічного досвіду робіт як в Україні, так і на міжнародних проектах, при виконанні робіт на автомагістралях згаданих вище категорій, роботи з покриття фігурними елементами мощення не зустрічались. Також, виходячи з багаторічного досвіду участі у тендерних процедурах ЄБРР і Світового Банку, подібний тип робіт не є обов’язковою вимогою при подачі тендерної документації на аналогічні об’єкти.
Згідно п.4 Статті 5 Закону про публічні закупівлі «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» вважаємо п.5 «Відомості розрахунку ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку №11 до цієї тендерної документації» таким, який не відповідає духу Закону і не забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель і просимо переглянути його та прибрати з тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.12.2020, 12:10)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до даної вимоги тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.
10.12.2020, 14:33
Досвід виконання аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
У п.3 «Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку № 11 до цієї Тендерної документації)» є вимога «Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші, 74 116 м2».
У той же час у п.2 цієї ж відомості є вимога до «Влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші та/або основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом, 148 513 м2».
Обидві ці вимоги описують однаковий характер робіт, з тією різницею, що оброблення цементом здійснюється у змішувальній установці. Таким чином, роботи, які зазначені у п.2 є більш вимогливими до точності улаштування і більш матеріало- і енерго-затратними ніж ті, які зазначені у п.3. Також, об’єми робіт, які приведені у пп. 2 і 3 Тендерної документації не відповідають об’ємам робіт, які приведені у Технічному Завданні, 71 386 і 85 911 м2 відповідно.
Маючи великий досвід робіт як в Україні, так і за кордоном, і також маючи більш ніж достатньо досвіду робіт по влаштуванню основи та вирівнювальних шарів дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші та/або основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та влаштованої як асфальтоукладальником, так і грейдером, підрядник не може віднайти необхідний досвід робіт по влаштуванню основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші не обробленої цементом при роботі на дорогах державного значення I та II технічної категорії і може бути позбавлений участі у тендерних процедурах.
У то й же час, такі вимоги на аналогічних ділянках ремонту цієї ж дороги відсутні.
Такі самі зауваження маємо і до п. 6 «Влаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну, 8 096 м2».
Нижче цитата з відповіді Замовника на скаргу, опубліковану на сайті Держзакупівель:
«…Дана автомобільна дорога має дуже великий вантажопотік зі значною існуючою та перспективною інтенсивністю руху автомобільного транспорту 7000 та 9800 тис. автомобілів на добу відповідно. Це буде потребувати від майбутнього підрядника чіткої організації ремонтних робіт та дорожнього руху під час проведення робіт, недопущення створення аварійних ситуацій на ділянках робіт, високих темпів реалізації замовлення. Крім того, проєктно-кошторисною документацією передбачено виконання повного комплексу робіт із капітального ремонту автомобільної дороги згідно до вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Згідно цього нормативного документа при капітальному ремонті передбачаються суттєві поширення та підсилення всіх елементів автомобільної дороги, зовнішнє освітлення в населених пунктах та в місцях транспортних розв’язок, перевлаштування та перенос інженерних мереж в зоні проведення робіт, капітальний ремонт та влаштування нових штучних споруд. На відміну від цього поточний середній ремонт – це лише влаштування 1-2 шарів покриття для доведення його (покриття) стану до умов нормальної експлуатації, які зазначені у П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування»…»
Отже, виглядає дивно, коли у переліку робіт є такі складні і відповідальні роботи як ремонт мосту, улаштування труб, улаштування бар’єрного огородження, улаштування розмітки, тощо, від яких дійсно залежить безпека руху й тривалість експлуатації, і, в той же час, немає ніяких вимог до досвіду роботи з такими роботами, або хоча б з подібними матеріалами. Також, такими вимогами Замовник спонукає підрядників не до автоматизації усіх процесів, а до повернення у минуле, до ручної праці.
Просимо вас або прибрати п.3 з «Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку № 11 до цієї Тендерної документації)», або об’єднати його з роботами по влаштуванню основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші аналогічними таким самим роботам, тільки з обробленням цементом.
Просимо вас прибрати п.6 з «Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку № 11 до цієї Тендерної документації)», або прирівняти його до п.4, так як ці роботи не є основними видами робіт.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.12.2020, 09:12)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.
11.12.2020, 17:02
Щодо аналогічних видів робіт
Общий вопрос о закупке
Умовами тендерної документації визначено, що для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник має мати досвід, зокрема, з влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші та/або основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом у обсязі 148 513 м2. Якщо за аналогічним договором виконувались роботи з влаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші, чи буде прийнятий Замовником такий досвід як досвід, аналогічний влаштуванню основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші? Якщо так, просимо внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.12.2020, 09:12)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.
11.12.2020, 17:03
Щодо переліку основних видів робіт
Общий вопрос о закупке
Умовами тендерної документації визначено, що для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник має мати досвід, зокрема, з влаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну у обсязі 8 096 м2. Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 року містять рекомендації, щодо зазначення замовником в тендерній документації переліку основних (ключових) (!) видів робіт. Відповідно до відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт на вказану закупівлю, Учасник має мати досвід, зокрема, з влаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну у обсязі 8 096 м2. Попри це, вказаний вид робіт не є основним та ніяким чином не є визначальним при оцінці досвіду та виробничого потенціалу Учасників. В зв’язку з цим, просимо переглянути перелік основних видів робіт, досвід виконання яких повинен мати Учасник, та розглянути можливість виключення з нього робіт з влаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну. У разі позитивного рішення, просимо внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.12.2020, 09:12)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.