Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.11.2020 12:13. Дата последних изменений - 10.03.2021 19:35

Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС) -

Идентификатор закупки UA-2020-11-19-006320-c  
ID 01ed36cbc353456fb95026594ba31f56  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 275`528`462.16 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 2`755`284.62 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
19.11.20
Период уточнений
до 08.03.21
Период обжалования
до 14.03.21
Прием предложений
до 18.03.21
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с20.02.21
Процедура приостановлена из-за жалобы
Преквалификация
с18.03.21
Обжалование преквалификации
Аукцион
23.04.21
Дата аукциона может измениться после завершения Заказчиком рассмотрения полученных предложений
26.11.2020, 06:19. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b1
Требование (Жалоба)
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 30.11.2020 13:29
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
30.11.2020 13:29
26.11.2020, 14:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b2
Требование (Жалоба)
Щодо “Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом»
Детально опрацювавши тендерну документацію (надалі - ТД) та додатки до неї, нами виявлено невідповідність вимог тендерної документації, вимогам викладеним в додатках до тендерної документації, а саме:

Відповідно до вимог Частини ІІ, Розділу ІІІ, пункту б), учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
“б) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» (стосовно виробника запропонованої продукції);”

Водночас з тим, згідно вимог п. 3 Технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД), учасник торгів у складі пропозиції має надати, зокрема:
“Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист-згода про проходження оцінки до укладання договору відповідно до вимог СОУ НАЕК 012 …..;”

Враховуючи викладене, з метою приведення у відповідність вимог ТД та додатків до неї, просимо Вас внести зміни до Частини ІІ, Розділу ІІІ, пункту б) Тендерної документації та викласти у наступній редакції:
б) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист-згода про проходження оцінки до укладання договору відповідно до вимог СОУ НАЕК 012;”
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Умовами тендерної документації (Додаток 3 до ТД) передбачено: «** п.3 Додатку 4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» не застосовується».
Ответ заказчика: 30.11.2020 13:34
Типы ответа: Отклонено
Рассмотрена
30.11.2020 13:34
02.12.2020, 13:38. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b3
Требование (Жалоба)
Щодо ТД
Вимога щодо внесення змін у ТД
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі наявності правових та виробничих підстав, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 07.12.2020 15:49
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
07.12.2020 15:49
18.12.2020, 19:02. ID: UA-2020-11-19-006320-c.c4
Жалоба в АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата рассмотрения жалобы04.01.2021, 15:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 № 837-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації та подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 25.02.2021, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Дата исполнения решения заказчиком: 16.02.2021 17:15
Выполнена заказчиком
21.02.2021, 00:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b5
Жалоба в АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Причина отклонения жалобыПериод обжалования истек
Возвращена как ошибочная
21.02.2021, 00:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b6
Жалоба в АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Причина отклонения жалобыПериод обжалования истек
Возвращена как ошибочная
21.02.2021, 00:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b7
Жалоба в АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Причина отклонения жалобыПериод обжалования истек
Возвращена как ошибочная
20.02.2021, 18:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b8
Жалоба в АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата рассмотрения жалобы04.03.2021, 15:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Удовлетворено Органом обжалования
10.03.2021 19:35