Процедура закупки объявлена 08.02.2017 20:58. Дата последних изменений - 18.04.2017 10:06
Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель -
| Идентификатор закупки | UA-2017-02-08-003067-c | |
| ID | f0e8e18b16f1441f9a593e1bc047bc0a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
12`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 12`000`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
08.02.17
Период уточнений
до 01.03.17
Период обжалования
до 07.03.17
Прием предложений
до 11.03.17
Преквалификация
с11.03.2017
Обжалование преквалификации
до 22.03.2017
Квалификация
с22.03.17
Предложения рассмотрены
03.04.17
Завершен
18.04.17
13.02.2017, 14:04
Щодо дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Общий вопрос о закупке
1. п. 1.2. Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що довідка про наявність працівників має містити не менше 4 інженерів-землевпорядників,двох сертифікованих інженерів-геодезистів. Скан копії сертифікатів надаються на двох землевпорядників та двох геодезистів, які зазначені у довідці. Відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998 №353-XIV суб’єктами топографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних та картографічних робіт.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» від 22.05.2003 №858-IV розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Тож вимога Замовника щодо двох сертифікованих інженерів-геодезистів є дискримінаційною.
2. п.2.2. Додатку №1 Тендерної документації передбачено, шо Учасники мають надати скан копії аналогічних договорів, які підтверджують досвід комплексного виконання таких послуг для навчальних закладів. Слід зазначити, що аналогічні послуги можуть надаватись не лише для навчальних закладів, адже якщо учасником раніше розроблялась технічна документація з інвентаризації населених пунктів, то дану роботу також слід вважати аналогічною, а тому така деталізація свідчить про явну дискримінацію учасників.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» від 22.05.2003 №858-IV розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Тож вимога Замовника щодо двох сертифікованих інженерів-геодезистів є дискримінаційною.
2. п.2.2. Додатку №1 Тендерної документації передбачено, шо Учасники мають надати скан копії аналогічних договорів, які підтверджують досвід комплексного виконання таких послуг для навчальних закладів. Слід зазначити, що аналогічні послуги можуть надаватись не лише для навчальних закладів, адже якщо учасником раніше розроблялась технічна документація з інвентаризації населених пунктів, то дану роботу також слід вважати аналогічною, а тому така деталізація свідчить про явну дискримінацію учасників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.02.2017, 10:29)
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - кваліфікаційні критерії включають в себе наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Комплексне виконання таких послуг потрібно для навчальних закладів, тому і аналогічні договори повинні бути надані з комплексним виконанням таких послуг для навчальних закладів.
13.02.2017, 14:36
Щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
У Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії п.п. 2 п.2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Замовник вказав, що потрібно надати Скан копії аналогічних договорів, які підтверджують досвід комплексного виконання таких послуг для навчальних закладів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів засвідчені учасником.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними з наступних причин:
Згідно ст. 35 Закону України «Про землеустрій» інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлено виключний перелік землевпорядної документації. Склад документації визначений ст. 57 Закону України «Про землеустрій» , а також Постановою Кабінету Міністрів України №513 від. від 23 травня 2012 р.
Тобто об’єктом інаентаризації може бути певна територія ато частина адміністративно-територіальної одиниці. Технологія виконання землевпорядних робіт з інвентаризації не залежить від розташування на території цих земель фізичних або юридичних осіб та видів їх діяльності.
А отже, на підставі вищевикладеного вважаємо, що вимоги щодо підтвердження досвіду комплексного виконання послуг з інвентаризації земель для навчальних закладів є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, чим порушують п.4 ст. 22 Закону України «Про публічнзакупівлі»в якому зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити вимогу щодо підтвердження досвіду комплексного виконання послуг з інвентаризації земель для навчальних закладів.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними з наступних причин:
Згідно ст. 35 Закону України «Про землеустрій» інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлено виключний перелік землевпорядної документації. Склад документації визначений ст. 57 Закону України «Про землеустрій» , а також Постановою Кабінету Міністрів України №513 від. від 23 травня 2012 р.
Тобто об’єктом інаентаризації може бути певна територія ато частина адміністративно-територіальної одиниці. Технологія виконання землевпорядних робіт з інвентаризації не залежить від розташування на території цих земель фізичних або юридичних осіб та видів їх діяльності.
А отже, на підставі вищевикладеного вважаємо, що вимоги щодо підтвердження досвіду комплексного виконання послуг з інвентаризації земель для навчальних закладів є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, чим порушують п.4 ст. 22 Закону України «Про публічнзакупівлі»в якому зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити вимогу щодо підтвердження досвіду комплексного виконання послуг з інвентаризації земель для навчальних закладів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.02.2017, 09:48)
Ця вимога не стосується дискримінації, так як потрібно знати виконувалися Учасником такі послуги чи ні, для кваліфікованого надання таких послуг.
13.02.2017, 14:52
Щодо наявності рішення
Общий вопрос о закупке
Відповідно до п. в ч.1 ст. 57 Закон України “Про землеустрій” технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про інвентаризацію земель (у разі якщо інвентаризація земель проводиться щодо земель державної чи комунальної власності).
Поясніть, чи отримав Замовник рішення від відповідного органу про інвентаризацію вказаних в закупівлі об’єктів, і якщо так, тоді вкажіть хто надав таке рішення, його номер та дату.
Поясніть, чи отримав Замовник рішення від відповідного органу про інвентаризацію вказаних в закупівлі об’єктів, і якщо так, тоді вкажіть хто надав таке рішення, його номер та дату.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.02.2017, 09:46)
Доброго дня. Це питання ніяк не стосується до проведення відкритих торгів. А якщо Учасник стає переможцем тоді і обговорюються надані запитання.
13.02.2017, 15:13
Щодо наявності сертифікованих інженерів-геодезистів
Общий вопрос о закупке
У Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії замовник вимагає надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність..двох сертифікованих інженерів-геодезистів)
Відповідно до ст 1.Закону України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність” топографо-геодезичні та картографічні роботи - процес створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції.
Суб'єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності згідно ст.5 Закону України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність”.є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Згідно ст.25 Закону України “Про землеустрій” відповідність документації із землеустрою положенням нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується: у паперовій формі - підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою; в електронній формі - електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою, згідно із законодавством про використання електронного цифрового підпису.
Відповідно до ст 26. Закону України “Про землеустрій” розробником документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Згідно ст. 68 Закону України “Про землеустрій” складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката забороняється. Документація із землеустрою та технічна документація з оцінки земель, яка була підписана такою особою, є недійсною.
Відповідно до ст 1 Закону України “Про землеустрій” наведено визначення терміни які
види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою;
Тобто відповідно до вищенаведених норм законодавстіва України при виконанні робіт з землеустрою та складенні відповідної документації в тому числі
і частини робіт топографо-геодезичні, картографічні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою потрібно наявність сертифікованого інженера-землевпорядника
В інших випадках топографо-геодезичні та картографічні роботи відмінні від мети складання документації із землеустрою (сфера будівництва, створення топографічних планів тат інше ) потребують наявності сертифікованого інженера-геодезиста
Отже в даному випадку, для виконання інвентаризації замель в наявності двох сертифікованих інженерів-геодезистів немає необхідності, тим більше їм відповідно до ст. 68 Закону України “Про землеустрій” заборонено виконувати дані дії.
Дана вимога є дискримінаційною і є пошушенням законодавства (Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про публічні закупівлі» та ін. нормативно-правових актів.)
Просимо виключити із вимогу про наявність сертифікованих інженерів-геодезистів із тендерної документації.
Відповідно до ст 1.Закону України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність” топографо-геодезичні та картографічні роботи - процес створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції.
Суб'єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності згідно ст.5 Закону України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність”.є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Згідно ст.25 Закону України “Про землеустрій” відповідність документації із землеустрою положенням нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується: у паперовій формі - підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою; в електронній формі - електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою, згідно із законодавством про використання електронного цифрового підпису.
Відповідно до ст 26. Закону України “Про землеустрій” розробником документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Згідно ст. 68 Закону України “Про землеустрій” складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката забороняється. Документація із землеустрою та технічна документація з оцінки земель, яка була підписана такою особою, є недійсною.
Відповідно до ст 1 Закону України “Про землеустрій” наведено визначення терміни які
види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою;
Тобто відповідно до вищенаведених норм законодавстіва України при виконанні робіт з землеустрою та складенні відповідної документації в тому числі
і частини робіт топографо-геодезичні, картографічні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою потрібно наявність сертифікованого інженера-землевпорядника
В інших випадках топографо-геодезичні та картографічні роботи відмінні від мети складання документації із землеустрою (сфера будівництва, створення топографічних планів тат інше ) потребують наявності сертифікованого інженера-геодезиста
Отже в даному випадку, для виконання інвентаризації замель в наявності двох сертифікованих інженерів-геодезистів немає необхідності, тим більше їм відповідно до ст. 68 Закону України “Про землеустрій” заборонено виконувати дані дії.
Дана вимога є дискримінаційною і є пошушенням законодавства (Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про публічні закупівлі» та ін. нормативно-правових актів.)
Просимо виключити із вимогу про наявність сертифікованих інженерів-геодезистів із тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.02.2017, 10:41)
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідність до неї включити. Так як обмежень для сертифікації інженерів-геодезистів не має, тому дискримінація для учасників відсутня.
15.02.2017, 11:47
Щодо особливості інвентаризації земель навчальних закладів
Общий вопрос о закупке
В чому полягають особливості інвентаризації земель на яких знаходяться навчальні заклади від інвентаризації інших земель?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.02.2017, 14:40)
В зв’язку із значним обсягом та стислим терміном виконання робіт, замовник вважає за доцільним щоб юридичні та фізичні особи, які беруть участь у закупівлі, мали досвід в аналогічних видах робіт, залучалися тільки висококваліфіковані фахівці, що мають практичний досвід в організації, виконанні, обробці й керівництві аналогічними проектами із застосуванням сучасних технологій, сучасного устаткування і використання можливостей GPS і ГіС технологій, для отримання позитивного результату в максимально стислі терміни (погодження документації згідно земельного законодавства та отримання витягу в Державного земельного кадастру).
15.02.2017, 11:53
Щодо наявності сертифікованих інженерів-геодезистів
Общий вопрос о закупке
Згідно ст. 68 Закону України “Про землеустрій” складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника забороняється. Документація із землеустрою та технічна документація з оцінки земель, яка була підписана такою особою, є недійсною.
Чому в документації Замовник вимагає двох сертифікованих інженерів-геодезистів, яким заборонено складати документацію із землеустрою (т.д. з інвентаризації), обгрунтуйте дану вимогу чинним законодавством.
Чому в документації Замовник вимагає двох сертифікованих інженерів-геодезистів, яким заборонено складати документацію із землеустрою (т.д. з інвентаризації), обгрунтуйте дану вимогу чинним законодавством.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.02.2017, 14:39)
Згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12 1998 року №353-XIV, Стаття 5. «Суб'єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт». Але враховуючи значний обсяг та стислий термін виконання робіт, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця робіт мати за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих-геодезистів в складі двох геодезичних бригад, в результаті створені топографо-геодезичні і картографічні матеріали підписуються керівником суб'єкта господарювання та сертифікованим інженером-геодезистом (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт»).
Так як обмежень для сертифікації інженерів-геодезистів не має, дискримінація для учасників відсутня.
Так як обмежень для сертифікації інженерів-геодезистів не має, дискримінація для учасників відсутня.
15.02.2017, 11:58
Щодо наявності рішення
Общий вопрос о закупке
Згідно п. в ч.1 ст. 57 Закон України “Про землеустрій” за відсутності рішення про інвентаризацію земель виконання робіт з інвентаризації не можливі, просимо вас надати інформацію стосовно рішення щодо інвентаризації (орган який видав, його номер та дата).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.02.2017, 14:38)
Підставою для виконання робіт є Рішення Київської міської ради «Про інвентаризацію земель місті Києва» від 10.09.2015 № 958/1822 та у відповідності до статті 79’ Земельного кодексу України, статей 25, 35,57 Закону України «Про землеустрій» та пункту 7 Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр».
25.02.2017, 16:38
Пояснення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів,
Общий вопрос о закупке
Просимо надати пояснення (Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії п.п. 2 п.2)
щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які підтверджують досвід комплексного виконання таких послуг для навчальних закладів
Що під цим розуміють:
1. Надання послуг з інвентаризації земель будь - кому?
2. Надання послуг з інвентаризації земель земель саме для навчальних закладів?
щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які підтверджують досвід комплексного виконання таких послуг для навчальних закладів
Що під цим розуміють:
1. Надання послуг з інвентаризації земель будь - кому?
2. Надання послуг з інвентаризації земель земель саме для навчальних закладів?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.02.2017, 11:15)
Так треба надати досвід виконання аналогічних договорів саме для навчальних закладів.
25.02.2017, 16:52
Сертифікований-геодезист за законом не може виконувати робіти із землеустрою
Общий вопрос о закупке
Інвентаризація земель є видом робіт із землеустрою відповідно до ст 1 Закону України “Про землеустрій” наведено визначення термін:
- види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою
Тобто топографо-геодезичні, картографічні роботи що виконуються ____з метою складання документації із землеустрою____ відносяться до землевпорядних робіт
ст. 68 Закону України “Про землеустрій” складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника забороняється.
В чому полягає роль сертифікованих-геодезистів, коли Закону України “Про землеустрій” прямо заборонена їх участь в землевпорядних роботах?
Вважаємо що залучення до тендерної документації вимоги щодо наявності сертифікованих-геодезистів які за законом не можуть виконувати зазначені роботи є відверто дискримінаційною.
- види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою
Тобто топографо-геодезичні, картографічні роботи що виконуються ____з метою складання документації із землеустрою____ відносяться до землевпорядних робіт
ст. 68 Закону України “Про землеустрій” складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника забороняється.
В чому полягає роль сертифікованих-геодезистів, коли Закону України “Про землеустрій” прямо заборонена їх участь в землевпорядних роботах?
Вважаємо що залучення до тендерної документації вимоги щодо наявності сертифікованих-геодезистів які за законом не можуть виконувати зазначені роботи є відверто дискримінаційною.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.02.2017, 11:16)
Дискримінація це коли ні всі можуть отримати певні документи, а сертифікати можуть отримати будь-яка організація без перешкод.