Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.10.2020 14:01. Дата последних изменений - 21.10.2020 14:01

Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6

Идентификатор закупки UA-2020-10-21-007489-a  
ID 43530ce358894e9d8ec9ccddea2706ad  
Ожидаемая стоимость
5`415.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання згідно встановлених технічних норм і стандартів, які діють на території України для відповідних видів робіт. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради  
Ожидаемая стоимость 5`415.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
21.10.20
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
21.10.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Выполнения работ  
Описание Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п’яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Тендерная документация

Уведомление о закупке
Звіт до договору № 908.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версия документа от: 21.10.2020 13:58
ID: 302c819def5b42468c341334e84cd936
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версия документа от: 21.10.2020 13:58
ID: 26e1d7e1f1f04aa0a1488a40ca5ab50b

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 37465590  
Юридический адрес 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
№ 908
Дата подписания
20.10.2020
Дата начала действия
20.10.2020
Дата завершения действия
30.12.2020
Цена договора
5`415.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
4`512.50 Гривна