Процедура закупки объявлена 21.10.2020 14:01. Дата последних изменений - 21.10.2020 14:01
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Идентификатор закупки | UA-2020-10-21-007489-a | |
ID | 43530ce358894e9d8ec9ccddea2706ad |
Ожидаемая стоимость
5`415.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання згідно встановлених технічних норм і стандартів, які діють на території України для відповідних видів робіт. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 5`415.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
|
Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
21.10.20
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
21.10.20
Условия оплаты согласно договора
Событие | Выполнения работ | |
Описание | Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п’яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 5 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи
|
Тендерная документация
Уведомление о закупке
Звіт до договору № 908.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версия документа от: 21.10.2020 13:58
ID: 302c819def5b42468c341334e84cd936
|
|
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 13:58
Версия документа от: 21.10.2020 13:58
ID: 26e1d7e1f1f04aa0a1488a40ca5ab50b
|
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37465590 |
Юридический адрес | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45 |
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
5`415.00
Гривна с НДС
Победитель
21.10.2020 14:00
Заключенные договоры
Номер договора
№ 908
Дата подписания
20.10.2020
Дата начала действия
20.10.2020
Дата завершения действия
30.12.2020
Цена договора
5`415.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
4`512.50 Гривна