Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 30.09.2020 20:27. Дата последних изменений - 05.02.2021 20:29

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 -

Идентификатор закупки UA-2020-09-30-004038-c  
ID 665e1d17123540328270ff5ea3d54caf  
Ожидаемая стоимость
1`085`369`772.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба автомобільних доріг у Закарпатській області  
Ожидаемая стоимость 1`085`369`772.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`426`848.86 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 32`000`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
30.09.20
Период уточнений
до 07.11.20
Период обжалования
до 13.11.20
Прием предложений
до 17.11.20
Преквалификация
с17.11.2020
Обжалование преквалификации
до 05.01.2021
Аукцион
19.01.21
Квалификация
с19.01.21
Предложения рассмотрены
20.01.21
Завершен
05.02.21
01.10.2020, 17:06
Щодо дозвільних документів
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник!
Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на закупівлю робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.10.2020, 13:20)
Так, для участі у тендері на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 необхідно мати наявну ліцензію, яка підтверджує право провадження господарської діяльності на об'єктах віднесених за класом наслідків до СС2.
06.10.2020, 16:34
Щодо дозвільних документів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник !
Уважно вивчивши Вашу відповідь на роз’яснення щодо наявності ліцензії на поточний ремонт, що є предметом закупівлі, зазначаємо наступне.

Відповідно до положень ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
У статті 1 цього Закону наведено визначення терміну «БУДІВНИЦТВО»:
1) будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Враховуюче вище зазначене поточний ремонт взагалі не відноситься до будівництва та відповідно не підлягає ліцензуванню.
Таким чином, для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, відсутня необхідність наявності ліцензії.
Просимо, надати роз’яснення, якими нормативними актами Ви керувались під час надання відповіді на попереднє питання від 01 жовтня 2020 о 17:06 год. або письмово спростувати попередню відповідь.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.10.2020, 16:50)
Шановний запитувач, вивчивши Ваше запитання хочемо зазначити, що дійсно відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" поточний середній ремонт не належить до об'єктів, що за класом наслідків відносяться до СС2 або СС3, у зв'язку з чи не потрібно надавати ліцензію з правом провадження господарської діяльності на об'єктах класу наслідків СС2 або СС3.