Процедура закупки объявлена 24.09.2020 16:53. Дата последних изменений - 24.11.2020 09:10
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Идентификатор закупки | UA-2020-09-24-013374-a | |
ID | 66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde |
Ожидаемая стоимость
600`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради | |
Ожидаемая стоимость | 600`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 6`000.00 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 18`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
24.09.20
Период уточнений
до 25.10.20
Период обжалования
до 31.10.20
Прием предложений
до 04.11.20
Аукцион
04.11.20
Квалификация
с04.11.20
Предложения рассмотрены
с05.11.20
Завершен
24.11.20
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 20 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
ДК 021:2015: 09111100-1 - Вугілля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 19030, Україна, Черкаська область, село Литвинець, За адресою підпорядкованих закладів Замовника
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 тони
|
Тендерная документация
Тендерная документация
1. Додаток 1.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 27.10.2020 12:29
ID: bb94235345cb4202aaf9f246059319e6
|
|
Тендерная документация
1. Додаток 1.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 24.09.2020 16:56
ID: bb94235345cb4202aaf9f246059319e6
|
|
Тендерная документация
2. Додаток 2.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 27.10.2020 12:29
ID: e5925e2bb2494b07ad2cf337a7aa07b2
|
|
Тендерная документация
2. Додаток 2.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 24.09.2020 16:56
ID: e5925e2bb2494b07ad2cf337a7aa07b2
|
|
Тендерная документация
3. Додаток 3 зміни.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 27.10.2020 12:29
ID: c9a29d5d13c84944b43fb70591b64dae
|
|
Тендерная документация
3. Додаток 3.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 24.09.2020 16:56
ID: c9a29d5d13c84944b43fb70591b64dae
|
|
Тендерная документация
ТД -вугілля зміни 27.10.2020.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 27.10.2020 12:29
ID: 57ea12a31d8e46c9996ed3c60fd7f33a
|
|
Тендерная документация
ТД -вугілля 24.09.2020.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 24.09.2020 16:56
ID: 57ea12a31d8e46c9996ed3c60fd7f33a
|
|
Тендерная документация
4. Додаток 4.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 27.10.2020 12:29
ID: 45963f7f28ad4aba934d43d75bcb8ab3
|
|
Тендерная документация
4. Додаток 4.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:56
Версия документа от: 24.09.2020 16:56
ID: 45963f7f28ad4aba934d43d75bcb8ab3
|
|
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:59
Версия документа от: 27.10.2020 12:30
ID: 05e6c3326e5e4752965eacb10e7fbfb7
|
|
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2020 16:59
Версия документа от: 24.09.2020 16:59
ID: 05e6c3326e5e4752965eacb10e7fbfb7
|
|
Тендерная документация
Перелік змін ТД від 27.10.2020.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2020 12:29
Версия документа от: 27.10.2020 12:29
ID: 0ef839e05caa4107a16bc9fa606fcd21
|
|
Нетипизированный документ
audit_66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2020 14:31
Версия документа от: 04.11.2020 14:31
ID: ea357a4c76ab40d39f92f2b97133673d
|
|
Нетипизированный документ
audit_66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2020 14:31
Версия документа от: 04.11.2020 14:31
ID: ea357a4c76ab40d39f92f2b97133673d
|
Даты и сроки
Завершение периода уточнений | 25.10.2020 01:00 | |
Начало периода приема предложений | 24.09.2020 16:53 | |
Окончание периода приема предложений | 04.11.2020 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | 04.11.2020 13:58 - 04.11.2020 14:31 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 43084654 |
Юридический адрес | 19030, Україна, Черкаська область, с. Литвинець, Гайдамацька, 2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 04.11.2020 14:31
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП сев-сервіс 2000
Код ЕГРПОУ:31078365
467`990.00
Гривна с НДС
05.11.2020
14:55
Заключенные договоры
Номер договора
69
Дата подписания
24.11.2020
Дата начала действия
24.11.2020
Дата завершения действия
31.12.2020
Цена договора
467`990.00 Гривна без НДС