Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 19.03.2021 16:00. Дата последнего редактирования мониторинга 25.03.2021 12:12

Данные автоматических индикаторов риска. Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-03-19-000049  
ID 6154d7adfacc4bb19174a866c8fcc0db  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
19.03.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії установлено порушення вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору чи визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася, встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , ?:monitoring conclusion violationType notComplyDecisionACU  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 22.03.2021 19:17  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: ¬¬22 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), своєчасність укладання та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання Уповноваженої особи Комунального підприємства «Харківський Дата Центр» (далі – Замовник) від 22.09.2020 року, тендерні пропозиції ФОП ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ, ТОВ «ЖИВА КРАПЛЯ», ФОП ФЕЛІК ВАДИМ ІВАНОВИЧ, ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ», ТОВ «НОВИЙ ЧАС - М» (далі - учасник-переможець), протоколи від 13 жовтня 2020 року, від 16 жовтня 2020 року, від 20 жовтня 2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 20 жовтня 2020 року, рішення Колегія від 10.11.2020 №20858-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколів розгляду тендерних пропозицій від 13 жовтня 2020 року, від 16 жовтня 2020 року та від 20 жовтня 2020 року Замовником відхилені тендерні пропозиції учасників ФОП ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ, ТОВ «ЖИВА КРАПЛЯ», ФОП ФЕЛІК ВАДИМ ІВАНОВИЧ, ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» та обрано переможцем процедури закупівлі ТОВ «НОВИЙ ЧАС - М». Однак встановлено, що рішенням Колегії від 10.11.2020 №20858-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ та рішення про визначення переможцем ТОВ «НОВИЙ ЧАС - М». Втім, Замовник станом на 19.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) не виконав рішення Колегії, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Також, за результатом моніторингу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено, що станом на 22.03.2021 (дата закінчення моніторингу) процедура закупівлі знаходиться на стадії «Повідомлення про намір укласти договір», чим порушено частину 6 статті 33 Закону, а саме: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризику не підтверджено, а саме - (RISK2-13).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 22.03.2021 19:17  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Рішення суду №640/30067/20 від 16 лютого 2021 року  
Дата публикации 25.03.2021 12:11  
Дата создания 25.03.2021 12:11  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2020-09-22-009347-b 22.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО  
Дата решения о начале мониторинга 19.03.2021 00:00  
Дата публикации 19.03.2021 19:28  
Дата создания 19.03.2021 19:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 50) 607-06-26
kurgan_anna@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 19.03.2021 19:28 - 10.04.2021 01:00  
Дата публикации решения о результатах 22.03.2021 19:17 - 06.04.2021 01:00