Процедура закупки объявлена 14.09.2020 13:27. Дата последних изменений - 12.10.2020 10:54
ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори» Алкотестер Dräger Alcotest 5820 з мундштуками (або еквівалент)*. -
| Идентификатор закупки | UA-2020-09-14-004757-b | |
| ID | 2ceb3d2d7566451c8dd856f537f54b38 |
Ожидаемая стоимость
24`017.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" | |
| Ожидаемая стоимость | 24`017.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 120.09 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка |
Закупка объявлена
14.09.20
Период уточнений
до 18.09.20
Прием предложений
до 25.09.20
Аукцион
28.09.20
Квалификация
с28.09.20
Предложения рассмотрены
с01.10.20
Завершен
12.10.20
17.09.2020, 13:57
ВИМОГА щодо усунення порушення допущених в документації на проведення закупівлі
Общий вопрос о закупке
Просимо Замовника, розглянути можливість розширення технічних вимог до закупівлі ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори», задля збільшення можливого кола учасників, а також враховуючи, що зазначені Замовником вимоги до технічних характеристик обладнання чітко орієнтовані на характеристики лише певного виробника - Dräger. Крім цього хочемо звернути увагу, що деякі технічні вимоги тендерної документації Замовника обмежують коло потенційних учасників тендерної процедури закупівлі із пропозиціями аналогічного за функціональністю обладнання через орієнтованість на одного певного виробника, а не на кінцевий результат можливості використання обладнання для вирішення поставлених задач. Запропоновані зміни стосуються наступних пунктів технічних вимог: Технічні вимоги до предмету закупівлі
1. Просимо змінити/розширити вимогу до додатку 3. п. 2.1 : « Професійний запатентований електрохімічний 1⁄4 " Dräger Sensor з реакцією виключно на пари алкоголю» оскільки електрохімічний сенсор других алкотестерів (еквівалент Алкотестер Dräger Alcotest 5820 ) теж реагують виключно на пари алкоголю і мають точність вимірювань не гірше Алкотестер Dräger Alcotest 5820.
2. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.2: « Відповідає Міжнародному Європейському EN 15964:2011 та українському стандарту ДСТУ EN 15964:2014, який прийнятий та обов'язковий до виконання в Україні. Оскільки стандарт ДСТУ EN 15964:2014 скасован в січні 2020р., зараз діє ДСТУ EN 15964:2018 і він не є обов'язковим для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
3. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.3: « Відповідає Технічному регламенту щодо медичних виробів був затверджений постановою Кабінету Міністрів України No753 від 02.10.2013» оскількі ККП «Маріупольавтодор» не є лікувальним закладом і не може використовувати прилад для діагностики і лікування хворих. Згідно п.п. 5, 12 ч. 1 ст. з Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки.
До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності:
- контроль безпеки умов праці;- контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів;- роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів.
4. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.6: «Свідоцтво про державну повірку приладу надається при постачанні на конкретний ЗВТ» оскількі згідно з законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» було внесено зміни до Закону про метрологію щодо виключення терміну «первинна повірка».
5. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.8: «Абсолютна похибка не більше 0,04 ‰ в діапазоні (0-0,84‰» і замініти на «Абсолютна похибка не більше 0,05 ‰» або роз`яснити таку необхідность при використовуванні приладу - контроль безпеки умов праці і контроль безпеки дорожнього руху. Допуск до праці: 0,24‰ – допускаєм, 0,25‰ – не допускаєм до праці.
6. Просимо дополнить вимогу до додатку 3. п. 2.16: «Гарантійний термін експлуатації 30 місяців (при придбанні в сертифікованих місцях продажу)» на «Гарантійний термін експлуатації 30 місяців (при умові: не включає заміну частин які підлягають нормальному зносу, Інтервал технічного обслуговування в сервісном центрі продавця кожні 6 місяців: «Перевірка калібрування»).
Дані зміни дозволять, суттєво розширити потенційне коло учасників, та дасть можливість доцільного використання бюджетних коштів. В разі неприйнятності запропонованих змін, просимо надати обгрунтовані пояснення неможливості їх внесення, та вплив їх на виконання завдань, які поставленні перед приладом, що закупається.
1. Просимо змінити/розширити вимогу до додатку 3. п. 2.1 : « Професійний запатентований електрохімічний 1⁄4 " Dräger Sensor з реакцією виключно на пари алкоголю» оскільки електрохімічний сенсор других алкотестерів (еквівалент Алкотестер Dräger Alcotest 5820 ) теж реагують виключно на пари алкоголю і мають точність вимірювань не гірше Алкотестер Dräger Alcotest 5820.
2. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.2: « Відповідає Міжнародному Європейському EN 15964:2011 та українському стандарту ДСТУ EN 15964:2014, який прийнятий та обов'язковий до виконання в Україні. Оскільки стандарт ДСТУ EN 15964:2014 скасован в січні 2020р., зараз діє ДСТУ EN 15964:2018 і він не є обов'язковим для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
3. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.3: « Відповідає Технічному регламенту щодо медичних виробів був затверджений постановою Кабінету Міністрів України No753 від 02.10.2013» оскількі ККП «Маріупольавтодор» не є лікувальним закладом і не може використовувати прилад для діагностики і лікування хворих. Згідно п.п. 5, 12 ч. 1 ст. з Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки.
До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності:
- контроль безпеки умов праці;- контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів;- роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів.
4. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.6: «Свідоцтво про державну повірку приладу надається при постачанні на конкретний ЗВТ» оскількі згідно з законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» було внесено зміни до Закону про метрологію щодо виключення терміну «первинна повірка».
5. Просимо відмінити вимогу до додатку 3. п. 2.8: «Абсолютна похибка не більше 0,04 ‰ в діапазоні (0-0,84‰» і замініти на «Абсолютна похибка не більше 0,05 ‰» або роз`яснити таку необхідность при використовуванні приладу - контроль безпеки умов праці і контроль безпеки дорожнього руху. Допуск до праці: 0,24‰ – допускаєм, 0,25‰ – не допускаєм до праці.
6. Просимо дополнить вимогу до додатку 3. п. 2.16: «Гарантійний термін експлуатації 30 місяців (при придбанні в сертифікованих місцях продажу)» на «Гарантійний термін експлуатації 30 місяців (при умові: не включає заміну частин які підлягають нормальному зносу, Інтервал технічного обслуговування в сервісном центрі продавця кожні 6 місяців: «Перевірка калібрування»).
Дані зміни дозволять, суттєво розширити потенційне коло учасників, та дасть можливість доцільного використання бюджетних коштів. В разі неприйнятності запропонованих змін, просимо надати обгрунтовані пояснення неможливості їх внесення, та вплив їх на виконання завдань, які поставленні перед приладом, що закупається.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.09.2020, 10:31)
Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.