Процедура закупки объявлена 15.07.2020 12:43. Дата последних изменений - 20.10.2020 17:25
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе -
| Идентификатор закупки | UA-2020-07-15-003526-c | |
| ID | 246a8047c6a648c7be5a79e7c2bbefe6 |
Ожидаемая стоимость
15`625`298.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції | |
| Ожидаемая стоимость | 15`625`298.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 270`000.00 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 312`506.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
15.07.20
Период уточнений
до 10.08.20
Период обжалования
до 16.08.20
Прием предложений
до 20.08.20
Преквалификация
с20.08.2020
Обжалование преквалификации
до 13.09.2020
Аукцион
14.09.20
Квалификация
с14.09.20
Предложения рассмотрены
14.09.20
Завершен
20.10.20
29.07.2020, 10:08
Тендерна документація
Общий вопрос о закупке
В переліку документації в п. 17.3 вказано "Нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується". Товар пакується виробником. Ми імпортуємо його вже упакованим в мішках та робимо висновок державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на сам продукт. Що мається на увазі? Потрібно робити висновок державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на упаковку (паперові мішки) окремо?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.07.2020, 10:05)
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі зазначених відкритих торгів є картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
У пункті 2.4 проєкту договору, передбаченого тендерною документацією, зазначено: «Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.».
Відповідність діючим стандартам має підтверджуватись документально.
Необхідна інформація може міститися як у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, так і в окремому висновку.
Предметом закупівлі зазначених відкритих торгів є картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
У пункті 2.4 проєкту договору, передбаченого тендерною документацією, зазначено: «Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.».
Відповідність діючим стандартам має підтверджуватись документально.
Необхідна інформація може міститися як у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, так і в окремому висновку.
29.07.2020, 12:38
Тендерна документація
Общий вопрос о закупке
У переліку документів п. 17.1 вказано : Додати "...протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством" та в п. 18.: "Документи які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів , що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо)".
Чи достатньо буде надати такі документи - видані відповідними службами країни виробника (Білорусь) російською мовою?
Чи достатньо буде надати такі документи - видані відповідними службами країни виробника (Білорусь) російською мовою?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.07.2020, 10:07)
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 9 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документа-цією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Також відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації документи надані Учасниками у складі тендерної пропозиції повинні відповідати положенням чинним на момент їх подачі нормативно-правовим актам України.
Відповідно до пункту 9 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документа-цією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Також відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації документи надані Учасниками у складі тендерної пропозиції повинні відповідати положенням чинним на момент їх подачі нормативно-правовим актам України.
03.08.2020, 16:33
Тендерна документація
Общий вопрос о закупке
Просимо дати роз`яснення до п. 13.1 переліку тендерної документації: про яких працівників йдеться мова (комірник,вантажник,водій чи інших), та копії яких документів мають підиверджувати їх належну підготовку (диплом, поcвідчення чи інші), ким виданих?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.08.2020, 09:01)
Доброго дня! Відповідно до пункту 13 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог зазначеного пункту тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, шляхом заповнення таблиці та надати необхідні документи відповідно до пункту 13.1.
Відповідно до вимог зазначеного пункту тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, шляхом заповнення таблиці та надати необхідні документи відповідно до пункту 13.1.
03.08.2020, 17:08
Тендерна документація
Общий вопрос о закупке
Просимо дати роз`яснення до п.17.4 переліку тендерної документації , а саме : Які саме документи повинен надати Учасник, для підтвердження застосування Учасником заходів із за-хисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля ,якщо Учасник не є виробником продукції, а лише імпортує її в Україну, та тимчасово зберігає на своїх складах?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.08.2020, 09:02)
Доброго дня! Відповідно до пункту 17.4 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інший документ).
03.08.2020, 18:31
Тендерна документація
Общий вопрос о закупке
Згідно п.16.1. переліку тендерної документації Учасник повинен надати довідку, що містить пояснення щодо виконання учасникам положень п.2 ст. 20 За-кону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Ким повинна бути видана дана довідка?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.08.2020, 09:04)
Доброго дня! Довідку повинен надати учасник процедури закупівлі у довільній формі.
07.08.2020, 11:41
забезпечення тендерної пропозиції
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Відповідно до пункту 2. розділу III тендерної документації учасник повинен надати документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію) .
Просимо дати роз`яснення. а саме : який саме документ повинен надати Учасник, електронну страхову гарантію або електронну банківську гарантію. Чи Учасник має право власного вибору??
Просимо дати роз`яснення. а саме : який саме документ повинен надати Учасник, електронну страхову гарантію або електронну банківську гарантію. Чи Учасник має право власного вибору??
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.08.2020, 15:27)
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
07.08.2020, 11:50
"крок назад" та "крок вперед
Общий вопрос о закупке
Відповідно до пункту 16.4. Додатку № 2 (Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним,що має надати Учасник ) тендерної документації Учасники повинні надати копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання останніми заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед. Оскільки ст. 22. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ ВИДІВ ЧИ ФОРМ ДОКУМЕНТІВ вимагаємо не порушувати основні приниципи здійснення публічних закупівль ТА ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО п. 16.4. Додатку № 2 ТД ШЛЯХОМ зазначення конкретних документів, які повинен надати Учасник
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.08.2020, 15:28)
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заході,в які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заході,в які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
07.08.2020, 13:34
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Общий вопрос о закупке
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Згідно Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги) встановлено, що Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
Вважаємо, що встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати картоплю та картопляні вироби, що відповідають Технічним умовам інших країн-виробників та якісно є еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги певного кола учасників торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 3 до Тендерної документації щодо закупівлі Картопля та картопляні вироби (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе), а саме доповнити Додаток 3 (Технічні вимоги) «або ТУ іншої країни – виробника» та усунути вимоги, які є дискримінаційними.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги) встановлено, що Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
Вважаємо, що встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати картоплю та картопляні вироби, що відповідають Технічним умовам інших країн-виробників та якісно є еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги певного кола учасників торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 3 до Тендерної документації щодо закупівлі Картопля та картопляні вироби (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе), а саме доповнити Додаток 3 (Технічні вимоги) «або ТУ іншої країни – виробника» та усунути вимоги, які є дискримінаційними.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.08.2020, 15:29)
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
- У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Предмет закупівлі (UA-2020-07-15-003526-c) за якісними характеристиками повинен відповідати ДСТУ 8643:2016 або ТУ РБ 100377784.002-2000, або їх еквіваленту будь-якої країни виробника.
Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушують права та інтереси потенційних учасників торгів.
Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
- У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Предмет закупівлі (UA-2020-07-15-003526-c) за якісними характеристиками повинен відповідати ДСТУ 8643:2016 або ТУ РБ 100377784.002-2000, або їх еквіваленту будь-якої країни виробника.
Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушують права та інтереси потенційних учасників торгів.
07.08.2020, 13:35
Наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення
Общий вопрос о закупке
Відповідно до пункту 2. «Забезпечення тендерної пропозиції додатку» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав, а зокрема: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; 3) ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір.
Згідно пункту 3. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається, зокрема, у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення ВИМАГАЄМО: внести зміни до умов тендерної документації шляхом зазначення чітких та єдиних підстав щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення та умов не повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Згідно пункту 3. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається, зокрема, у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення ВИМАГАЄМО: внести зміни до умов тендерної документації шляхом зазначення чітких та єдиних підстав щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення та умов не повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.08.2020, 15:30)
Доброго дня! З приводу вказаного питання Замовником буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 15310000-4 картоплі та картопляних виробів (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе)