Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 07.08.2020 14:21. Дата последнего редактирования мониторинга 21.08.2020 08:06

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-08-07-000053  
ID 7732a82130554c8d90246b1c7c3fc071  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
07.08.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Квадр 77» встановлено порушення вимог частини 1 статті 5 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених статтею 29 та частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 14.08.2020 15:39  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.07.2020 № 32, тендерні пропозиції фізичної особи- підприємця Резніченко А.О. (далі – ФОП Резніченко А.О.) та приватного підприємства «Квадр 77» (далі – ПП «Квадр 77»), протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Резніченко А.О. від 03.08.2020 № 39, протокол уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів ПП «Квадр 77» від 04.08.2020 № 40, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.08.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 12.08.2020 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов підпункту 3.1 пункту 3 розділу І «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» Додатку № 2 до ТД, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до предмету закупівлі, учасник має долучити позитивний(і) відгук (і) (Замовника (ів). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Учасником ПП «Квадр 77» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору від 23.07.2020 № 11, в якій наведена інформація про виконання договорів від 23.04.2018 № 1, від 23.04.2018 № 2, від 23.07.2018 № 16, від 29.10.2018 № 51, від 20.09.2019 № 18, укладених з Управлінням обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради та про виконання договорів від 23.03.2018 № 10, від 06.09.2018 № 14 та від 07.11.2019 № 11, укладених з Комунальним підприємством «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва». Проте, на порушення вимог підпункту 3.1 пункту 3 розділу І «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» Додатку № 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ПП «Квадр 77» не надано відгуки від усіх Замовників, зазначених у довідці про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору від 23.07.2020 № 11, а саме: не надано відгук від комунального підприємства «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва». Також відповідно до умов пункту 4 розділу ІІІ «Інші документи» Додатку № 2 до ТД, учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати скановану копію з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності статуту) (зі змінами, у разі наявності) (для юридичних осіб). Проте, учасником ПП «Квадр 77» у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель скановану копію статуту, виготовлену з копії, а не з оригіналу документа, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу ІІІ «Інші документи» Додатку № 2 до ТД. При цьому, зазначена невідповідність не відноситься до формальних помилок, приклади яких відображені Замовником у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» ТД. У межах проведення моніторингу Замовнику з даних питань було надано запит на пояснення від 10.08.2020. Надана відповідь Замовника на запит на пояснення від 12.08.2020 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції ПП «Квадр 77» умовам ТД. Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Квадр 77» не додержано принцип щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначений частиною 1 статті 5 Закону. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону. Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «Квадр 77» та визначено його переможцем торгів.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.08.2020 15:39  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Порушення усуненно шляхом відміни рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів № UA-2020-07-10-002435-b (Єдиний закупівельний словник» (ДК 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Малятко» за адресою: вул. Єврейська, 9 м. Білгород-Дністровський , Одеської області» – ПП «КВАДР – 77.  
Дата редактирования  
Дата создания 18.08.2020 16:48  

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да  
Дата создания 21.08.2020 08:05  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2020 Одеса № 255 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.08.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.08.2020 № 255 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2. UA-2020-07-10-002435-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ  
Дата решения о начале мониторинга 07.08.2020 00:00  
Дата публикации 07.08.2020 14:37  
Дата создания 07.08.2020 14:37  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
rapsodia9@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 07.08.2020 14:37 - 01.09.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.08.2020 15:39 - 01.09.2020 00:00