Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.06.2020 09:57. Дата последних изменений - 21.07.2020 08:47

Поточний ремонт та технічне обслуговування автомобілів -

Идентификатор закупки UA-2020-06-26-001327-a  
ID edc0ad9acc204c07b5090bbbc441c5d2  
Ожидаемая стоимость
100`000.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У графі найменування послуг зазначено "людина-година", це є тотожним поняттю "норма/годин."

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 100`000.80 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`000.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Закупка объявлена
26.06.20
Период уточнений
до 03.07.20
Прием предложений
до 08.07.20
Квалификация
с08.07.20
Предложения рассмотрены
с10.07.20
Завершен
21.07.20
26.06.2020, 12:29
Додаток 3
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Згідно п. 6.2 "Інформація для проведення спрощеної закупівлі" - Перелік автомобілів Додаток 3 до оголошення.
Дадаток 3 до оголошення відсутній. Просимо завантажити додаток 3 в систему.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.07.2020, 14:04)
Дякуємо. Були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
26.06.2020, 12:35
Формування цінової пропозиції
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Згідно ТД:
Очікувана вартість закупівлі: 100 000,80 грн. (сто тисяч грн. 80 коп.) в т. ч. ПДВ.
Кількість послуг: 250 норма/годин.
Просимо надати розяснення щодо цінової пропозиції:
Очікувана вартість закупівлі не враховує вартість запасних частин та комплектуючих, які будуть використані при надані Послуг?
Очікувана вартість закупівлі: 100 000,80 грн. (сто тисяч грн. 80 коп.) в т. ч. ПДВ. розрахована на 250 норма/годин, а запчастини надаватимуться Замовником?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.07.2020, 14:02)
Відповідно до умов договору, а саме «2.3. Вартість Послуг включає в себе усі витрати Виконавця у тому числі на запасні частини та/або комплектуюче, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем.». Враховуючи зазначене виконавець в процесі надання послуг використовує власні запасні частини та матеріали, які повинен попередньо узгодити з замовником.
02.07.2020, 09:27
Невідповідність гарантійних зобов'язань
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Згідно ТД "Договору" «п. 3.7 Гарантійний термін на запасні частини та/або комплектуючі становить: 1 (один) рік з дня підписання акту наданих послуг.3.8 Гарантійний термін на надані Послуги становить: 1 (один) рік з дня підписання акту наданих послуг.»
Гарантія повинна надаватись згідно Закону України, просимо п.3.7 та 3.8 договору викласти в наступній редакції: «п. 3.7 На встановлені Виконавцем на транспортному засобі запасні частини та/або комплектуючі Замовнику надається гарантія, згідно з гарантійними зобов’язаннями компанії або заводу-виробника, яка виробляє запасні частини та/або комплектуючі» та «п.3.8 -Гарантійні зобов’язання Виконавця, стосовно наданих послуг, повинні відповідати Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615 (далі – Правила) та вимогам чинного законодавства». Пункт 3.7 і пункт 3.8 прошу переглянути. На транспортні засоби з переліку, в договорі, гарантія 1 рік не передбаченна законодавством України, а Ви як Замовник вимагаєте таку гарантію, що порушує наші права, як потенційного Учасника, взяти участь у закупівлі. Неможливо надати більшу гарантію або меншу ніж надає завод-виробник та/ або, яка передбаченна Законом Украіни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.07.2020, 14:02)
Відповідь:
Відповідно до п.5 ст 1 ЗУ «Про захист прав споживачів»
гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Відповідно до п.1 ст 7 ЗУ «Про захист прав споживачів»
1. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.

Відповідь:
Відповідно наказу Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615 (далі – Правила)
Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання, які надають послуги з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та їх складових частин (систем) та на яких поширюються вимоги Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2013 року № 643 (далі - Технічний регламент).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 липня 2013 року № 643 (далі - Технічний регламент).
1. Цей Технічний регламент визначає вимоги до виконавця технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем) та надаваних ним послуг (виконуваних робіт), а також до оцінки відповідності таких послуг.

Пункт 3.7 і пункт 3.8 прошу переглянути. На транспортні засоби з переліку, в договорі, гарантія 1 рік не передбаченна законодавством України, а Ви як Замовник вимагаєте таку гарантію, що порушує наші права, як потенційного Учасника, взяти участь у закупівлі. Неможливо надати більшу гарантію або меншу ніж надає завод-виробник та/ або, яка передбаченна Законом Украіни.

Відповідь:
Відповідно п. 5 ст. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів»
Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років, а стосовно об'єкта будівництва - не пізніше десяти років від дня передачі їх споживачеві.

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»
3) виконавець - суб'єкт господарювання, який виконує роботи або надає послуги;
5) гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
7) договір - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі - розрахунковий документ);
Відповідно до п.1 ст 7 ЗУ «Про захист прав споживачів»
1. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
02.07.2020, 15:21
Формування цінової пропозиції
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Ваша відповідь: "Відповідно до умов договору, а саме «2.3. Вартість Послуг включає в себе усі витрати Виконавця у тому числі на запасні частини та/або комплектуюче, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем.». Враховуючи зазначене виконавець в процесс надання послуг використовує власні запасні частини та матеріали, які повинен попередньо узгодити з замовником.",

але ж Додаток 1 до інформації про закупівлю "Пропозиція" не передбаченно вартість запчастин (де, як її зазначити?) .

Згідно
"ІНФОРМАЦІЯ для проведення спрощеної закупівлі " передбаченно лише норма/години, тобно лише послуги "п. 3.2. Кількість послуг: 250 норма/годин.", а про запчастини нічого не сказано!

Прошу внести уточнення як саме формувати цінову пропозицію?

Наприклад:
Обсяг Послуг: 100 нормо-годин. Співвідношення вартості послуг до вартості використаних запчастин і матеріалів, має складати 53 відсотки (послуги) до 47 відсотків (запчастини і матеріали).