Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.06.2020 12:06. Дата последних изменений - 12.08.2020 16:53

«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування). Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Идентификатор закупки UA-2020-06-23-002463-a  
ID dc5172f7ae8d4d40974679282fc4e8b3  
Ожидаемая стоимость
73`838`270.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент освіти і науки Запорізької міської ради  
Ожидаемая стоимость 73`838`270.40 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 369`191.35 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 221`514.81 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
23.06.20
Период уточнений
до 04.07.20
Период обжалования
до 10.07.20
Прием предложений
до 14.07.20
Аукцион
15.07.20
Квалификация
с15.07.20
Предложения рассмотрены
с21.07.20
Завершен
12.08.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Дата выставления счета  
Описание Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати)  
Тип оплаты Предоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 30%  
Период 45 Календарные дни  
Событие Выполнения работ  
Описание Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 65%  
Период 45 Календарные дни  
Событие Другое событие  
Описание Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 5%  
Период 45 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування). Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пл. Леніна, 1 (пл. Запорізька, 1)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.03.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД -ZP03_01.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.06.2020 12:06
Версия документа от: 23.06.2020 12:06
ID: e4c13360e3ad40af90e0ccde8206396d
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.06.2020 12:09
Версия документа от: 23.06.2020 12:09
ID: 6633823ffc8c416485a1d6ef988d0e0f
Нетипизированный документ
audit_dc5172f7ae8d4d40974679282fc4e8b3.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.07.2020 14:48
Версия документа от: 15.07.2020 14:48
ID: 41eccf88991d4b21a16f634a9e30201d
Нетипизированный документ
audit_dc5172f7ae8d4d40974679282fc4e8b3.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.07.2020 14:48
Версия документа от: 15.07.2020 14:48
ID: 41eccf88991d4b21a16f634a9e30201d

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 04.07.2020 17:00  
Начало периода приема предложений 23.06.2020 12:06  
Окончание периода приема предложений 14.07.2020 17:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 15.07.2020 14:27 - 15.07.2020 14:48  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент освіти і науки Запорізької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 37573094  
Юридический адрес 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 15.07.2020 14:48
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
ID: 6f740b2f65ea4e17974c8e5e84177fe2
73`626`988.00
Гривна с НДС
2
ТОВ "ГЕОС-УКБ"
ID: cd33ee33369b4404be2a911413e1d14a
69`198`393.35
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
69`198`393.35
Гривна с НДС
Победитель
21.07.2020 09:24
2
73`626`988.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ГЕОС-УКБ"
Код ЕГРПОУ:38825398
69`198`393.35
Гривна с НДС
21.07.2020
09:24

Заключенные договоры

Номер договора
ZP03_01
Дата подписания
10.08.2020
Дата начала действия
10.08.2020
Дата завершения действия
31.03.2021
Цена договора
69`198`393.35 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
57`665`327.79 Гривна