Процедура закупки объявлена 15.06.2020 17:32. Дата последних изменений - 25.09.2020 00:00
ДК 021:2015 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило туалетне) -
| Идентификатор закупки | UA-2020-06-15-004141-b | |
| ID | dc493fd0640747cf81d110dc1bbef13b | |
| Идентификатор плана | UA-P-2020-06-15-004504-a |
Ожидаемая стоимость
805`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило туалетне) згідно документації.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Ожидаемая стоимость | 805`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 4`025.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
15.06.20
Период уточнений
до 21.06.20
Период обжалования
до 27.06.20
Прием предложений
до 01.07.20
Аукцион
02.07.20
Квалификация
с02.07.20
Предложения рассмотрены
с14.09.20
Закупка не состоялась
25.09.20
18.06.2020, 11:26. ID:
UA-2020-06-15-004141-b.c1
Требование (Жалоба)
Дискримінаційна вимога
Згідно вимог тендерної документації (Додаток 1), Замовник зобов’язує учасників надати у складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури» (пункт 1). Також, згідно даного пункту, Замовником зазначено, що сертифікат відповідності повинен бути виданий відповідним органом згідно чинного законодавства.
Повідомляємо, що згідно вимог чинного законодавства України, мило не підлягає обов’язковій сертифікації. Перелік товарів, що підлягали обов’язковій сертифікації на території України, визначався Наказом №28 від 1 лютого 2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01.02.2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність. Тобто, в даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема.
Більш того, вимога щодо надання сертифікату про відповідність екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури» є дискримінаційною, адже (за нашою інформацією) такий документ наявний лише в одного виробника – Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ ДОНАТ».
Створення подібної дискримінаційної вимоги знижує конкуренцію серед учасників, як наприклад у раніше проведеній Вами закупівлі на мило туалетне №UA-2020-05-29-004064-b, де був лише один учасник – ТОВ «МІКОНТ». У випадку відсутності конкуренції, Замовник отримає товар за завищеними цінами, що призведе до дискримінації системи електронних закупівель «Prozzoro», метою якої є – збільшення конкуренції та економія бюджетних коштів.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату відповідності екологічним критеріям певного зразку та внести зміни в тендерну документацію. Це розширить коло потенційних учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії бюджетних коштів, добросовісної конкуренції та рівного ставлення до усіх учасників – головних принципів публічних закупівель.
Повідомляємо, що згідно вимог чинного законодавства України, мило не підлягає обов’язковій сертифікації. Перелік товарів, що підлягали обов’язковій сертифікації на території України, визначався Наказом №28 від 1 лютого 2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01.02.2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність. Тобто, в даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема.
Більш того, вимога щодо надання сертифікату про відповідність екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури» є дискримінаційною, адже (за нашою інформацією) такий документ наявний лише в одного виробника – Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ ДОНАТ».
Створення подібної дискримінаційної вимоги знижує конкуренцію серед учасників, як наприклад у раніше проведеній Вами закупівлі на мило туалетне №UA-2020-05-29-004064-b, де був лише один учасник – ТОВ «МІКОНТ». У випадку відсутності конкуренції, Замовник отримає товар за завищеними цінами, що призведе до дискримінації системи електронних закупівель «Prozzoro», метою якої є – збільшення конкуренції та економія бюджетних коштів.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату відповідності екологічним критеріям певного зразку та внести зміни в тендерну документацію. Це розширить коло потенційних учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії бюджетних коштів, добросовісної конкуренції та рівного ставлення до усіх учасників – головних принципів публічних закупівель.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що загальна мета екологічних маркувань полягає у тому, щоб шляхом передавання перевірюваної, точної та правдивої інформації про екологічні аспекти товарів чи послуг сприяти розширенню попиту та постачання тих товарів чи послуг, які чинять найменші можливі впливи на стан довкілля та здоров’я людини, тим самим стимулюючи використання потенціалу для ринково обумовленого постійного поліпшення екологічних характеристик продукції. Пункт 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначає те, що призначені органи з оцінки відповідності можуть здійснювати добровільну оцінку відповідності. Згідно положень цього Закону, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Заявку на отримання сертифікату може подати виробник, власник бренду, імпортер або інша зацікавлена сторона.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає що зазначена вимога, жодним чином не впливає на свободу конкуренції, оскільки отримання вказаного сертифікату є доступною процедурою для будь-яких організацій. В зв’язку з тим, що мило туалетне призначене для використання в навчальних закладах, вважаємо, що надання сертифікату екологічного маркування є гарантією підтвердження відповідності товару, що пропонується Учасниками, вимогам екологічних критеріїв.
Повідомляємо, що загальна мета екологічних маркувань полягає у тому, щоб шляхом передавання перевірюваної, точної та правдивої інформації про екологічні аспекти товарів чи послуг сприяти розширенню попиту та постачання тих товарів чи послуг, які чинять найменші можливі впливи на стан довкілля та здоров’я людини, тим самим стимулюючи використання потенціалу для ринково обумовленого постійного поліпшення екологічних характеристик продукції. Пункт 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначає те, що призначені органи з оцінки відповідності можуть здійснювати добровільну оцінку відповідності. Згідно положень цього Закону, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Заявку на отримання сертифікату може подати виробник, власник бренду, імпортер або інша зацікавлена сторона.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає що зазначена вимога, жодним чином не впливає на свободу конкуренції, оскільки отримання вказаного сертифікату є доступною процедурою для будь-яких організацій. В зв’язку з тим, що мило туалетне призначене для використання в навчальних закладах, вважаємо, що надання сертифікату екологічного маркування є гарантією підтвердження відповідності товару, що пропонується Учасниками, вимогам екологічних критеріїв.
Ответ заказчика: 19.06.2020 16:07
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена