Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.06.2020 15:47. Дата последних изменений - 26.06.2020 15:07

Витратні матеріали для плоттерів, принтерів та копіювальних апаратів -

Идентификатор закупки UA-2020-06-06-000072-b  
ID 6df8a341f0744d45820c34f3b4bf1575  
Ожидаемая стоимость
180`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"  
Ожидаемая стоимость 180`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`000.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.06.20
Период уточнений
до 12.06.20
Прием предложений
до 19.06.20
Квалификация
с19.06.20
Предложения рассмотрены
с24.06.20
Закупка не состоялась
26.06.20
06.06.2020, 22:05
Запитання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.06.2020, 15:43)
Шановний Учаснику! І. Відповідь на питання 1 і 2: 1. Замовником оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватись відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції тільки до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником (див. п. 6 розділу ІІ наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 зі змінами від 20.03.2019, № 11, від 17.04.2020 р.). Відповідь на питання 3. Розкриття пропозицій Учасників здійснюється після проведеного аукціону. Пропозиції будуть розглядатися у відповідності до вимог Замовника, які детально викладені в Оголошенні (див. розділ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»). Учасник повинен у своїй пропозиції точно вказати торгові марки, моделі на свій товар, який пропонує. Замовником вказано, в яких позиціях не допускаються аналоги. В разі невідповідності пропозицій технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, що викладені в Інструкції, такі пропозиції будуть дискваліфіковані.
10.06.2020, 16:26
Тендер
Общий вопрос о закупке
Шановній Замовник! У тендерній документації, а саме: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «СПЕЦІФІКАЦІЯ», у пункті щодо витратних матеріалів до струминевих принтерів, Ви вказуєте кількість «всього» 36 штук, однак попозиційна сума кількості товарів по цьому пункту дорівнює 32 штуки. Таким чином загальна кількість товарів у специфікації відрізняється від кількості товарів вказаних у тендерній документації, а саме 168 замість 172. Просимо Вас перевірити правильність складання специфікації та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2020, 11:59)
Дякуємо за звернення! Відповідні зміни внесені у тендерну документацію. Див. новий файл Оголошення_Документи2.docx від 11.06.2020 р.