Процедура закупки объявлена 25.05.2020 16:41. Дата последних изменений - 16.06.2020 12:54
ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ВНУТРІШНІХ ПРИМІЩЕНЬ І СИСТЕМ ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЛІ УЧБОВОГО КОРПУСУ КВНЗ "ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ЗА АДРЕСОЮ: м. ХАРКІВ, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, 24
| Идентификатор закупки | UA-2020-05-25-001827-c | |
| ID | 0d3fd24bae5741819840938108bab803 |
Ожидаемая стоимость
143`050.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Вимоги до предмета закупівель: «Послуги щодо поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення учбового корпусу будівлі комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти ", за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 24» 1. Технічне завдання: 1.1. Об’єми послуг: № п/п Найменування Одиниця вимiру Кiлькiсть Примітка 1 2 3 4 5 Кабінет №19, 20 1 Демонтаж вимикачів, розеток од 36,0 2 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" (Демонтаж) м2 33,0 3 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" (Демонтаж) м2 33,0 4 Розбирання дерев'яних плінтусів м 42,0 5 Демонтаж відкритої електропроводки м одного проводу 44,0 6 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу м2 78,0 7 Заповнення каркасів стін мінераловатними плитами при товщині заповнення 50 мм м2 -78,0 8 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу м2 43,4 9 Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням шурупами з улаштуванням металевого каркасу без утеплення м2 3,2 10 Суцiльне шпатлювання внутрiшнiх стiн шпатлiвками KNAUF за два рази: шпатлювання стiн по поверхнi з гiпсокартону м2 121,6 11 Обклеювання шпалерами тисненими та щільними м2 121,6 12 Прокладання проводів при схованій проводці в порожнинах перекриттів і перегородок м проводу 143,0 13 Установлення блоків з кількістю установлюваних апаратів [вимикачів і штепсельних розеток] 4 шт од 12,0 14 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 2-клавішних од 2,0 15 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" м2 33,0 16 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" м2 33,0 17 Улаштування плінтусів полівінілхлоридних на шурупах м 42,0 18 Суцiльне шпатлювання внутрiшнiх укосів шпатлiвками KNAUF за два рази: шпатлювання укосів по обштукатуренiй поверхнi м2 11,48 19 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами укосів, підготовлених під фарбування м2 11,48 Водопостачання та опалення 20 Демонтаж радіаторів масою до 80 кг од 7,0 21 Установлення опалювальних радіаторів сталевих кВт радіаторів 14,5 22 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 20 мм м трубопроводу 18,0 23 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 25 мм м трубопроводу 26,0 24 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 32 мм м трубопроводу 4,0 1.2. Умови надання послуг : - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Робота на ринку, надання послуг щодо ремонту будівель та споруд. 2. Вимоги щодо пропозиції 2.1. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. 2.2. Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що вимагаються згідно з умовами цієї документації. 2.3. Пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє пропозицію Учасника. 2.4. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику окремим додатковим файлом лише остаточну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлену згідно з Додатком 1 завірену підписом уповноваженої особи. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку пропозицію. 3. Пропозиція повинна складатися з: 3.1. Договірна ціна з розрахунками, проект календарного плану виконання робіт та копія підписаного з обох сторін акту огляду об’єкту. 3.2. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). 3.3. У разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис про позиції та/або договору про закупівлю). 3.4. Копії статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника (для юридичних осіб). 3.5. Копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість), видану не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів 3.6. Ліцензії або інший документ, який підтверджує право на зайняття видом господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі. 3.7. Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. 3.8. Оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, видані не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. 3.9. Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в Учасника наявні рахунки. Надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків), видану не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів. 4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з поточного ремонту та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4.1. Довідка (складена в довільній формі), яка містить інформацію про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з поточного ремонту, який є предметом закупівлі, із зазначенням переліку наявного обладнання та матеріально-технічної бази, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. У даній довідці має бути обов’язково зазначено підстави використання або залучення, термін експлуатації, відомості про технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, наявну кількість та місцезнаходження. 4.2. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; посади, кваліфікації; досвіду роботи (стажу роботи), завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, посади (або професії), кваліфікації, умови працевлаштування (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором/цивільно-правовою угодою; тощо), досвіду роботи. 5. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за виконання робіт з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. 5.2. Оригінал/копія позитивного листа-відгуку за підписом керівника контрагента, з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, адресований Замовнику. Відгук має містити інформацію про номер та дату укладення , строк виконання , строк дії ,строк виконання відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування та обсяг виконаних робіт контрагенту, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету договору, своєчасності та повноти виконання робіт згідно з договором. 5.3. Оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін, аналогічного договору ,зазначеного у довідці. Учасник додає копії актів виконаних робіт КБ-2 та копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах/у 6. Вимоги до документів, що входять до складу пропозиції 6.1. Документи, що входять до складу пропозиції повинні бути скановані по порядку, у форматі PDF (Portable Document Format). 6.2. Сканований документ повинен бути розбірливим та читабельним. Склала Завідувач ЕГВ О.А. Гур’єва Перевірила Проректор з АГР Н.А. Панасенко [посада, підпис (ініціали, прізвище)] Віза: Кіт Т.М.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти" | |
| Ожидаемая стоимость | 143`050.80 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 715.25 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
25.05.20
Период уточнений
до 28.05.20
Прием предложений
до 04.06.20
Аукцион
05.06.20
Квалификация
с05.06.20
Предложения рассмотрены
с09.06.20
Завершен
16.06.20
Заказчик в интересах которого закупку объявлено
| Наименование заказчика | Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти" | |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 31584378 |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ВНУТРІШНІХ ПРИМІЩЕНЬ І СИСТЕМ ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЛІ УЧБОВОГО КОРПУСУ КВНЗ "ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ЗА АДРЕСОЮ: м. ХАРКІВ, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, 24
ДК 021:2015: 50700000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, Пушкінська, 24
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.06.2020 - 20.07.2020
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 посл.
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Внутр. прим. і сист. енергозаб..pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.05.2020 16:40
Версия документа от: 25.05.2020 16:40
ID: c92a1df1966343d7b40ba7b2d1c3e2b0
|
![]() |
Нетипизированный документ
ДОГОВОР.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.05.2020 16:40
Версия документа от: 25.05.2020 16:40
ID: a23890c682d74b14b9d102773c6d121b
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_0d3fd24bae5741819840938108bab803.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.06.2020 12:26
Версия документа от: 05.06.2020 12:26
ID: eb32c2b7d0de45b2b522501a92405256
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_0d3fd24bae5741819840938108bab803.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.06.2020 12:26
Версия документа от: 05.06.2020 12:26
ID: eb32c2b7d0de45b2b522501a92405256
|
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 28.05.2020 18:00 | |
| Начало периода приема предложений | 28.05.2020 18:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 04.06.2020 18:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | 05.06.2020 12:05 - 05.06.2020 12:26 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 31584378 |
| Юридический адрес | 61057, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Пушкінська, 24 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 05.06.2020 12:26
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "СТИЛАЙС"
Код ЕГРПОУ:37997793
134`900.00
Гривна с НДС
09.06.2020
17:12
Заключенные договоры
Номер договора
17
Дата подписания
16.06.2020
Дата начала действия
16.06.2020
Дата завершения действия
31.12.2020
Цена договора
134`900.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
112`416.67 Гривна
