Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 10.06.2020 16:38. Дата последнего редактирования мониторинга 25.06.2020 16:35

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-06-10-000036  
ID 148edc69c7cc420781e21628f35f8ca9  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
10.06.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документації не відповідає нормам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 21 та 83, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 18.06.2020 року № 732-20 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 19.06.2020 15:50  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго», протокол розгляду тендерної пропозиції № 48, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2020 року та укладений договір від 18.06.2020 № 732-20. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону, річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-08-003267-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Також, моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги пунктів 21 та 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в частині відсутності умов щодо виду договірної ціни, а також відсутності у проєкті договору умов, що фінансування робіт здійснюється відповідно до плану фінансування робіт, який є невід’ємною частиною договору. Крім цього, умови проєкту договору не враховують вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, в частині того, що гарантійний строк від дня прийняття об'єкта будівництва замовником має становити не менше десяти років. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 10 Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» відсутні докази того, що він може забезпечити наявність обладнання на майданчику під час проведення відповідних робіт по договору, не залежно від зобов’язань по іншим договорам, що має учасник тендеру, а також окремо не надано вартість роботи необхідних механізмів, спеціальних засобів та інструментів для виконання робіт у цінових таблицях. Крім того, в порушення пункту 5 розділу ІІІ та підпункту 2b пункту 2 Додатку № 6 тендерної документації, у складі пропозиції учасника ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» відсутня заява про дотримання ним вимог Замовника щодо виконання будівельно-монтажних робіт згідно проєкту. Враховуючи вищезазначене на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник відміняє торги.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 19.06.2020 15:50  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовник оприлюднює аргументовані заперечення до висновку (заперечення додаються).  
Дата редактирования  
Дата создания 25.06.2020 16:28  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2020 № 39 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.06.2020 № 39. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-05-08-000795-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 10.06.2020 00:00  
Дата публикации 10.06.2020 17:35  
Дата создания 10.06.2020 17:35  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 68) 041-77-48
leonora201512@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 10.06.2020 17:35 - 02.07.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 19.06.2020 15:50 - 04.07.2020 00:00