Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.03.2020 16:34. Дата последних изменений - 16.06.2020 11:58

Вугілля кам’яне -

Идентификатор закупки UA-2020-03-26-004335-b  
ID bfd23ba8aa11462f96e6a01b6308be49  
Ожидаемая стоимость
2`238`542.96 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ Освіти Болградської районної державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 2`238`542.96 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 11`192.71 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 65`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.03.20
Период уточнений
до 01.04.20
Период обжалования
до 07.04.20
Прием предложений
до 11.04.20
Аукцион
13.04.20
Квалификация
с13.04.20
Предложения рассмотрены
с03.06.20
Завершен
16.06.20
27.03.2020, 23:20
уточнення
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, поясніть будь-ласка яким ДСТУ передбачено вугілля ДГ (15-75)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2020, 14:10)
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати.
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум’яне газове), наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
01.04.2020, 14:09
Уточнення
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, вами нікони не закуповувалось вугілля ДГ (15-75). Яким чином ви визначити що саме це вугілля Вам необхідне?
Чи відомі Вам учасники/виробники, що пропонують таке вугілля? як ви визначали оголошену вартість на вугілля Дг (15-75)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2020, 09:56)
Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника.
Марка та розмір вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити.
При визначені предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги законодавства в повній мірі.
Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини І статті 1 Закону, відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також Замовник при визначені предмету закупівлі керувався наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі виходив із потреби в забезпеченні закладів освіти більш якісним вугіллям за розміром фракції та показників зольності, вологості, теплотворності.
Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до пункту 29 частини першої ст.1 Закону «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та або суміжних прав». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст1 Закону, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування (опису).
Відповіді на питання, хто виробляє той чи інший товар не знаходиться в межах функціональних обов’язків.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а тому при визначені очікуваної вартості засновник використовував інформацію про ціну на аналогічний товар із загальнодоступних джерел інформації.