Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.03.2020 11:03. Дата последних изменений - 24.04.2020 08:48

Послугу зі збирання, перевезення ,зберігання,оброблення ,утилізації,знешкодження небезпечних відходів -

Идентификатор закупки UA-2020-03-24-001078-b  
ID 4632e41df88c4c76a87804c898041006  
Ожидаемая стоимость
744`717.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 744`717.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 7`500.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
24.03.20
Период уточнений
до 29.03.20
Период обжалования
до 04.04.20
Прием предложений
до 08.04.20
Аукцион
09.04.20
Квалификация
с09.04.20
Предложения рассмотрены
с13.04.20
Завершен
24.04.20
26.03.2020, 10:00. ID: UA-2020-03-24-001078-b.c1
Требование (Жалоба)
дискримінаційні умови закупівлі_відстань
1. Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради . Код ЄДРПОУ 02006716 Адреса 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10.
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-24-001078-b ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
3. Підстави подання вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради . Код ЄДРПОУ 02006716, під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4.Обґрунтування вимоги: В пункті 4 частини 6 «Технічні вимоги» Розділу 3 до тендерної документації (далі – ТД) вимагається наступне:
4. Відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км, так як враховується можлива незапланована потреба відвантаження відходів упродовж восьми робочих годин від дати виникнення нагальної потреби та надходження повідомлення від Замовника про необхідність відвантаження відходів. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужую коло учасників та суперечить основним принципам закупівель, що визначені в Ст.3 Закону «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Твердження Замовника щодо можливої незапланованої потреби відвантаження відходів упродовж восьми робочих годин від дати виникнення нагальної потреби та надходження повідомлення від Замовника про необхідність відвантаження відходів є необґрунтованим, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи» №187/98 від 05.03.1998р. Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів протягом восьми робочих годин, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників до учасників з Запорізької області та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Враховуючи наш багаторічний досвід співпраці з медичними закладами по всій території України, можемо зазначити, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такий кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу протягом 8 робочих годин, вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Детальна інформація у файлі.
КНП «ЗОКЛ» ЗОР (далі - Замовник), є найбільшим лікувальним закладом Запорізької області, яка приймає пацієнтів зі всього регіону, також потрібно враховувати той факт, що через територію Запорізької області проходять транспортні магістралі державного значення (М-18 (Харків - Сімферополь), Н-08 (Бориспіль - Запоріжжя) та М-14 (Одеса – Мелітополь – Новоазовськ)) з постійним автонавантаженням, на яких нажаль відбувається багато ДТП з постраждалими які потребують госпіталізації та хірургічного втручання та відповідно направляються до Замовника. Оскільки, через вищенаведене, передбачити кількість пацієнтів з позаплановими хірургічними втручаннями або надання допомоги без втручання, чи вкрай важких пацієнтів не можливо, Замовнику потрібен контрагент, який буде взмозі надати послуги зазначені у тендерній документації швидко, якісно та який має усі необхідні дозвільні документи. Керуючись виключно вищезазначеними обставинами Замовник зазначив у тендерній документації вимоги про відвантаження відходів у продовж восьми годин та про відстань між Замовником та місцем розвантаження у 100 кілометрів. У відповідності до чинного законодавства участь у закупівлі повинно приймати не менш двох учасників. Після проведення аналізу ринку надання послуг необхідних Замовнику, було виявлено не менш трьох потенційних учасників які відповідають вимогам Замовника, одне з підприємств зареєстроване у м. Києві, але має необхідні ліцензовані приміщення для розвантаження відходів на відстані не більше 100 км. від адреси Замовника. Підсумовуючи вищенаведене стверджуємо, що Замовник не порушує вимоги чинного законодавства в цілому та принципи здійснення закупівель зокрема.
Документи автора вимоги
Ответ заказчика: 01.04.2020 22:31
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
26.03.2020, 10:02. ID: UA-2020-03-24-001078-b.c2
Требование (Жалоба)
встановлення Замовником дискримінаційних вимог в умовах закупівлі.
1. Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради . Код ЄДРПОУ 02006716 Україна, 69600, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10.
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-24-001078-b ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
3. Підстави подання вимоги: встановлення Замовником дискримінаційних вимог в умовах закупівлі.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради Код ЄДРПОУ 02006716, в п 2 Додатку № 3 до тендерної документації (далі-ТД) вимагає «обов’язкову наявність фахівця на посаді еколога (Надати диплом за фахом еколога)
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом еколога.
Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено:
«8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність диплому за конкретним фахом еколога. Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо.
Отже, ми вважаємо, що дана вимога щодо наявності конкретного диплому є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Детальна інформація зазначена у файлі.
Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Виходячи з вищенаведоного - наявність еколога обов`язкова
Ответ заказчика: 01.04.2020 22:33
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
26.03.2020, 10:07. ID: UA-2020-03-24-001078-b.a3
Требование (Жалоба)
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 02006716 Адреса 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10.
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-24-001078-b, ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3. Підстави подання вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 02006716, під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник в п.6 ч.6 до ТД зазначив, що Виконавець власними силами здійснює завантаження, вивезення та утилізацію небезпечних відходів, а в ч 6 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено Учасник повинен надати завірені відповідним чином копії наступних документів:

-Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності ,а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами(збирання ,перевезення, зберігання ,оброблення, утилізація ,знешкодження).
Зауважуємо на тому, що ліцензія на перевезення небезпечних вантажів, видається Державною службою України з безпеки на транспорті. Дану умову доцільно прописати в тендерній документації окремим пунктом.
Якщо розуміти умови ТД з даного питання, як заборону залучення субпідрядника, то таку вимогу вважаємо дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить основним принципам закупівель – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Це можна пояснити тим, що більша частина відходів, згідно технічних вимог, є медичні відходи, що потребують наявність відповідної ліцензії та сертифікованого обладнання. Але, серед переліку небезпечних відходів Технічного завдання є відходи іншого класу небезпеки та номенклатури – відходи, що містять ртуть (люмінесцентні лампи).
Детальна інформація зазначена у файлі.
Наголошуємо, що замовник послуг повинен у документації вказувати про можливість виконавцем послуг залучати субпідрядні організації, а навпаки у п.17, ч. ст.. 22 Закону зазначено: « у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Аналогічно зазначено у Цивільному кодексі України (ст. 902) та Господарському кодексі України (ст.319). Частиною 2 статті 902 Цивільного кодексу України передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Частиною 2 ст. 319 Господарського кодексу України встановлено, що підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи Тобто, за загальним правилом, виконавець послуг не має право залучати до виконання власних обов’язків з надання послуг третіх осіб, а лише у випадку, якщо замовник на це згоден і вказане буде зафіксовано у договорі, виконавець має право на залучення субпідрядників. Просимо Вас звернути увагу, що ЗАМОВНИК замовляє послуги з поводженням з ненебезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів), тобто послуги для надання яких необхідно мати відповідну ліцензію і надання таких послуг неналежної якості призведе до суттєвої шкоди як людям, так і навколишньому середовищу. В свою чергу зазначаємо, що замовником у тендерну документацію внесено вимогу зазначену у ч. 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ» У цьому переліку Замовник вимагає надати довідки про власне або орендоване обладнання та транспорт для перевезення та підтвердити це відповідними документами, це є ніщо інше як надання можливості потенційному учаснику у разі відсутності власної матеріально-технічної бази, укладати договори оренди, лізингу тощо з представниками які мають необхідні дозвільні документи. Таким чином Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства, зокрема залучення третіх осіб.
Ответ заказчика: 01.04.2020 22:35
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
27.03.2020, 16:03. ID: UA-2020-03-24-001078-b.b4
Требование (Жалоба)
дискримінаційні умови закупівлі
1. Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 02006716 Адреса 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10.
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-24-001078-b, ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3. Підстави подання вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 02006716, під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради . Код ЄДРПОУ 02006716, в Переліку документів, які вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (на підтвердження наявності, надати завірені відповідним чином копії наступних документів) вимагає надати:
-Довідка у довільній формі про наявність обладнання(власного та/або орендованого та/або за договором) для кремації(спалювання)патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії В(органи, тканини) відповідно до п.18 ,розд. V “Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами “,затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015р.№325; Надати копію атестата виробництва та сертифіката якості Виробника обладнання.
Зауважуємо, що вимагати сертифікат якості Виробника обладнання є необґрунтованим. Оскільки, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в редакції від 03.07.2019:
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу;
З цього випливає, що має бути сертифікат відповідності на обладнання.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації закупівлі, а саме: в Переліку документів, які вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (на підтвердження наявності, надати завірені відповідним чином копії наступних документів) вимагає надати:
-Довідка у довільній формі про наявність обладнання(власного та/або орендованого та/або за договором) для кремації(спалювання)патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії В(органи, тканини) відповідно до п.18 ,розд. V “Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами “,затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015р.№325; Надати копію атестата виробництва та сертифіката відповідності на обладнання

Вимоги Скаржника є необгрунтованими. Вимоги, що зазначені у тендреній документації Замовника є такими, що не порушують основних принципів здійснення закупівель. Таким чином тендерна докментація залишається без змін
Ответ заказчика: 01.04.2020 22:39
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена