Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.07.2020 08:57. Дата последнего редактирования мониторинга 14.08.2020 11:13

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-07-21-000002  
ID 9e81fd0aa481452fad16c14c94ead649  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.07.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень законодавства не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.  
Дата публикации 07.08.2020 10:46  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі - Замовник); повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-03-18-001659-a (далі – повідомлення про намір укласти договір); договір генпідряду від 02.04.2020 № 39/20, укладений з Приватним підприємством «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ»; додаткові угоди від 14.04.2020 № 1 та від 05.05.2020 № 2; пояснення Замовника від 24.07.2020, від 30.07.2020 та документи Замовника (копії експертних звітів щодо розгляду проектної документації від 26.02.2018 № 24-1314-17, від 31.10.2019 № 24-0804-19, копії протоколів технічної наради від 25.03.2019, від 05.10.2018), отримані через електронну систему закупівель. Під час моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог щодо заповнення пункту 14 Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, в редакції на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (далі – Наказ № 490), при обґрунтуванні застосування переговорної процедури в повідомленні про намір укласти договір посилається на експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом (далі – експертний звіт), який фактично не підтверджує наявність умов застосування Замовником переговорної процедури закупівлі. Згідно з поясненнями Замовника від 30.07.2020 вказане порушення зумовлено «неправильним написанням символів під час внесення інформації до документів». Разом з тим, копії експертних звітів, представлені Замовником під час моніторингу через електронну систему закупівель, підтверджують наявність умов для застосування Замовником переговорної процедури закупівлі для проведення додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул. Університетської до вул. Можайського».  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 07.08.2020 10:46  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація про усунення порушень  
Дата редактирования  
Дата создания 14.08.2020 10:14  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок: Да  
Дата создания 14.08.2020 11:10  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.07.2020 № 220 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-03-18-001659-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 березня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ  
Дата решения о начале мониторинга 21.07.2020 00:00  
Дата публикации 21.07.2020 11:15  
Дата создания 21.07.2020 11:15  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168670  
Адрес компании Ukraine, Миколаївська, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.) 
+38 (0 93) 691-49-02
zaicevaolena.dasy@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.07.2020 11:15 - 12.08.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 07.08.2020 10:46 - 22.08.2020 00:00