Процедура закупки объявлена 25.02.2020 11:13. Дата последних изменений - 13.05.2020 10:47
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120802 Олено-Косогорівка-Миколаївка на ділянці км 3+300 - км 6+100 (45233142-6 Ремонт доріг) -
| Идентификатор закупки | UA-2020-02-25-000681-a | |
| ID | 830113f6a5ab4a2c9bb38610deb13ed8 |
Ожидаемая стоимость
8`229`303.60 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" | |
| Ожидаемая стоимость | 8`229`303.60 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 41`146.52 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 82`200.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
25.02.20
Период уточнений
до 23.03.20
Период обжалования
до 30.03.20
Прием предложений
до 03.04.20
Преквалификация
с03.04.2020
Обжалование преквалификации
до 16.04.2020
Аукцион
21.04.20
Квалификация
с21.04.20
Предложения рассмотрены
27.04.20
Завершен
13.05.20
16.03.2020, 12:12. ID:
UA-2020-02-25-000681-a.c1
Требование (Жалоба)
щодо надання відомості ресурсів
Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що учасником надається в складі тендерної пропозиції підсумкова відомість ресурсів складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: 5.4.18 Відомість ресурсів до локального кошторису складається
за формою, наведеною у додатку Д.
5.4.19 Відомості ресурсів до локальних кошторисів містять дані,
визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріальнотехнічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість
одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в
кошторисі.
Тобто Учасник має надати свої вартісні показники на матеріально-технічні ресурси ще на етапі кваліфікації до розкриття пропозиції, і кожний з учасників може прорахувати вартість кожного конкурента до проведення аукціону.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ ТД на учасника переможця покладено надання пакету донументів щодо договірної ціни в т.ч. підсумкової відомості ресурсів, що суперечить вимозі передбаченій Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД.
Враховуючи вищесказане, дану вимогу вважаємо не правомірною, відповідно до ст. 16 Закону дана вимоге не може бути встановлена як кваліфікаціний критерій.
Останній абзац статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо скасувати дану вимогу або привести у відповідність до Закону "Про публічні закупівлі".
Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: 5.4.18 Відомість ресурсів до локального кошторису складається
за формою, наведеною у додатку Д.
5.4.19 Відомості ресурсів до локальних кошторисів містять дані,
визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріальнотехнічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість
одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в
кошторисі.
Тобто Учасник має надати свої вартісні показники на матеріально-технічні ресурси ще на етапі кваліфікації до розкриття пропозиції, і кожний з учасників може прорахувати вартість кожного конкурента до проведення аукціону.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ ТД на учасника переможця покладено надання пакету донументів щодо договірної ціни в т.ч. підсумкової відомості ресурсів, що суперечить вимозі передбаченій Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД.
Враховуючи вищесказане, дану вимогу вважаємо не правомірною, відповідно до ст. 16 Закону дана вимоге не може бути встановлена як кваліфікаціний критерій.
Останній абзац статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо скасувати дану вимогу або привести у відповідність до Закону "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п.5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження вимогам кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановлено вимогу, що учасником надається в складі тендерної пропозиції підсумкова відомість ресурсів складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розділ ІІ та розділ ІІІ якої повинен відповідати Довідці встановленої форми (згідно Додаток №1 ТД), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази (далі – Довідка) для виконання робіт яка також надається учасником. Таким чином перевіряється відповідність технічного оснащення учасника (перелік наявних технічних засобів) зазначеного в Довідці - Підсумковій відомості ресурсів складеної у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 тобто переліку будівельних машин та механізмів передбачених проектно-кошторисною документацією для даного об’єкту поточного середнього ремонту. Таким чином, вартісні показники Підсумкової відомості ресурсів в даному випадку не є визначальними. Учасник на стадії подання пропозицій може подати в складі пропозиції Підсумкову відомість ресурсів без зазначення вартісних показників.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Ответ заказчика: 19.03.2020 17:46
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
16.03.2020, 13:04. ID:
UA-2020-02-25-000681-a.a2
Требование (Жалоба)
Щодо сертифікату виробництва АБЗ
Замовником вимагається у складі ТД надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом. Просимо вказати, що це за компетентний орган і якими законодавчими актами регулюються атестація виробництва асфальтобетонних сумішей, а саме чи підлягає виробництво по приготуванню асфальтобетонних сумішей загальнодержавній обовязковій сертифікації виробництва, якщо так, то яким законом це встановлено.
Законотворчими актами України не передбачена сертифікація виробництва асфальтобетонних заводів, тому вимога Замовника не правомірна і порушує права Учасника. Всі нормативні бази регламентують лише вимоги до асфальтобетонних сумішей, а не до заводів, навіть при повірці агрегатів заводу, єдиним параметром є якість асфальтобетонної суміші. Вже більше трьох років атестація виробництва асфальтобетонних заводів не вимагається і не підлягає загальнообовязковій сертифікації, лише може бути проведена на добровільних засадах.
Враховующи вищесказане просимо скасувати дану вимогу, так як вона не відповідає законним кваліфікаційним вимогам, інакше ми змушені звернутися до АМКУ.
Законотворчими актами України не передбачена сертифікація виробництва асфальтобетонних заводів, тому вимога Замовника не правомірна і порушує права Учасника. Всі нормативні бази регламентують лише вимоги до асфальтобетонних сумішей, а не до заводів, навіть при повірці агрегатів заводу, єдиним параметром є якість асфальтобетонної суміші. Вже більше трьох років атестація виробництва асфальтобетонних заводів не вимагається і не підлягає загальнообовязковій сертифікації, лише може бути проведена на добровільних засадах.
Враховующи вищесказане просимо скасувати дану вимогу, так як вона не відповідає законним кваліфікаційним вимогам, інакше ми змушені звернутися до АМКУ.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерною документацією вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва асфальтобетонних сумішей, що видане компетентним органом сертифікації.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші.
Оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету на перший план виходить питання якості виконання робіт яке знаходиться під постійним контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів зокрема асфальтобетонної суміші що застосовується для влаштування дорожнього покриття. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, орендованих потужностях, чи придбаваються учасником в третіх осіб, залежить від того «кустарне» це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ), що забезпечують належну якість продукції.
Атестат виробництва засвідчує що стан виробництва асфальтобетонних сумішей виготовляються відповідно до розробленого належним чином технологічного регламенту на приготування асфальтобетону на відповідному обладнанні та забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Також Атестат виробництва передбачає щорічне проведення технічного нагляду за станом виробництва акредитованим відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 органом сертифікації, що в повній мірі забезпечує випуск продукції належної якості.
Атестат виробництва може бути виданий будь-яким органом сертифікації акредитованим на відповідність до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 згідно Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Таким чином потенційний учасник для роботи на об’єктах фінансування яких відбувається за рахунок коштів Державного бюджету може отримати відповідний Атестат виробництва для власних чи орендованих потужностей або придбавати асфальтобетон в постачальників з атестованим виробництвом.
Слід також зазначити, що аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України стосовно сертифікації учасників на відповідність стандартам ISO 9001 яка аналогічно здійснюється на добровільних засадах (рішення №18408-р/пк-пз від 11.12.2019р.)
Тендерною документацією вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва асфальтобетонних сумішей, що видане компетентним органом сертифікації.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші.
Оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету на перший план виходить питання якості виконання робіт яке знаходиться під постійним контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів зокрема асфальтобетонної суміші що застосовується для влаштування дорожнього покриття. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, орендованих потужностях, чи придбаваються учасником в третіх осіб, залежить від того «кустарне» це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ), що забезпечують належну якість продукції.
Атестат виробництва засвідчує що стан виробництва асфальтобетонних сумішей виготовляються відповідно до розробленого належним чином технологічного регламенту на приготування асфальтобетону на відповідному обладнанні та забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Також Атестат виробництва передбачає щорічне проведення технічного нагляду за станом виробництва акредитованим відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 органом сертифікації, що в повній мірі забезпечує випуск продукції належної якості.
Атестат виробництва може бути виданий будь-яким органом сертифікації акредитованим на відповідність до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 згідно Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Таким чином потенційний учасник для роботи на об’єктах фінансування яких відбувається за рахунок коштів Державного бюджету може отримати відповідний Атестат виробництва для власних чи орендованих потужностей або придбавати асфальтобетон в постачальників з атестованим виробництвом.
Слід також зазначити, що аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України стосовно сертифікації учасників на відповідність стандартам ISO 9001 яка аналогічно здійснюється на добровільних засадах (рішення №18408-р/пк-пз від 11.12.2019р.)
Ответ заказчика: 19.03.2020 17:45
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
16.03.2020, 13:55. ID:
UA-2020-02-25-000681-a.b3
Требование (Жалоба)
щодо надання дозволу на викиди
Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати копію дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про охорону атмосферного повітря. Стаття 28. Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря.
Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів, а також іншими органами виконавчої влади.
Порядок здійснення державного контролю у галузі охорони атмосферного повітря визначається відповідно до закону.
Так як на Замовника не покладено даних функцій то вимога є не правомірною.
Крім того, дана вимога дискрімінує інших Учасників що мають намір встановити завод, або якщо йде процес установки завода та отримання необхідних дозвільних документів, виходить що лише монополісти і ті учасники, що вже мають виробничі потужності на місцях можуть подати свою пропозицію.
Закон України "Про публічні закупівлі". Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючі вищесказане просимо відмінити дану вимогу, інакше ми вимушені будемо звернутися до АМКУ.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про охорону атмосферного повітря. Стаття 28. Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря.
Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів, а також іншими органами виконавчої влади.
Порядок здійснення державного контролю у галузі охорони атмосферного повітря визначається відповідно до закону.
Так як на Замовника не покладено даних функцій то вимога є не правомірною.
Крім того, дана вимога дискрімінує інших Учасників що мають намір встановити завод, або якщо йде процес установки завода та отримання необхідних дозвільних документів, виходить що лише монополісти і ті учасники, що вже мають виробничі потужності на місцях можуть подати свою пропозицію.
Закон України "Про публічні закупівлі". Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючі вищесказане просимо відмінити дану вимогу, інакше ми вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до ст. 10, ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тендерною документацією передбачене надання учасником копій дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу (власного, орендованого, постачальника продукції, тощо)
Окрім вищезазначеного поряд з вимогою ст. 28. Закону «Про охорону атмосферного повітря» щодо державного контролю за охороною атмосферного повітря є вимога ст. 27 даного Закону згідно з якою - контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється з метою забезпечення дотримання вимог законодавства про охорону атмосферного повітря місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, посадовими особами цих органів, а також підприємствами, установами, організаціями та громадянами. Отже, дана вимога є правомірною.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до ст. 10, ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тендерною документацією передбачене надання учасником копій дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу (власного, орендованого, постачальника продукції, тощо)
Окрім вищезазначеного поряд з вимогою ст. 28. Закону «Про охорону атмосферного повітря» щодо державного контролю за охороною атмосферного повітря є вимога ст. 27 даного Закону згідно з якою - контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється з метою забезпечення дотримання вимог законодавства про охорону атмосферного повітря місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, посадовими особами цих органів, а також підприємствами, установами, організаціями та громадянами. Отже, дана вимога є правомірною.
Ответ заказчика: 19.03.2020 17:45
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
16.03.2020, 14:58. ID:
UA-2020-02-25-000681-a.a4
Требование (Жалоба)
щодо джерел ДБМ
ТД вимагається надання Учасником джерел поставки основних дорожніх матеріалів з наданням інформації про постачальників, відстані перевезення, копії діючих договорів поставки матеріалів з додатками. Вважаємо дану вимогу на етапі кваліфікації неправомірною, так як дана інформація служить для визначення цінової пропозиції, і може слугувати для інших учасників як можливість визначення пропозиції конкурентів ще до аукціону. Дана інформація має бути лише надана учасником-переможцем за результатами закупівлі.
Пункт 20.8.2 Зміна № 1 ДБН В.2.3-4:2015:
"Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не
повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Дана вимога встановлена на етапі безпосереднього виконання робіт з влаштування асфальтобетонних шарів, а не вимог до тендерної документації, крім того, розрахунок середньотехнічної швидкості автомобіля від середньорозрахункових параметрів не враховує справжні технічні швидкісні можливості автомобіля, дорожню обстановку та ін.
Просимо дану вимогу привести у відповідність до ЗАКОНУ або повністю зняти, інакше ми вимушені звернутися до АМКУ.
Пункт 20.8.2 Зміна № 1 ДБН В.2.3-4:2015:
"Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не
повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Дана вимога встановлена на етапі безпосереднього виконання робіт з влаштування асфальтобетонних шарів, а не вимог до тендерної документації, крім того, розрахунок середньотехнічної швидкості автомобіля від середньорозрахункових параметрів не враховує справжні технічні швидкісні можливості автомобіля, дорожню обстановку та ін.
Просимо дану вимогу привести у відповідність до ЗАКОНУ або повністю зняти, інакше ми вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ч.3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази тендерною документацією передбачено надання учасниками Довідки джерел поставки матеріалів та копій діючих договорів поставки матеріалів для підтвердження наявності власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів передбачених проектно-кошторисною документацією та необхідних для надання послуг стосовно предмету закупівлі. Тендерною документацією встановлюється вимога лише стосовно підтвердження обсягів власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів та відстані перевезення до об’єкту надання послуг. Документацією не вимагається надання інформації стосовно цін на будівельні матеріали чи вартості їх доставки, отже ні про яке розкриття цінової інформації учасника не йдеться.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Для забезпечення належної якості асфальтобетонної суміші при виконанні робіт відстань та час її транспортування чітко регламентується ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1. Таким чином учасник повинен підтвердити спроможність забезпечити дотримання вимог ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1., оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші.
Згідно з неодноразовими роз’ясненнями Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М. П. Шульгіна (ДП Держдор НДІ) викладеного зокрема ів листі №19-3-11-331 від 17.03.2018р. при довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які полягають у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші, а також осідання важких фракцій асфальту на дно самоскида, Тобто, довготривале транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. При укладанні асфальту така сегрегація проявляється у вигляді «язиків» або смуг надлишку бітуму. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівне покриття з низькою міцністю та строком експлуатації. Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг. Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при довготривалому транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування не дозволяє забезпечити належну якість асфальтобетонного покриття.
Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) регламентована ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013.
Згідно ч.3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази тендерною документацією передбачено надання учасниками Довідки джерел поставки матеріалів та копій діючих договорів поставки матеріалів для підтвердження наявності власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів передбачених проектно-кошторисною документацією та необхідних для надання послуг стосовно предмету закупівлі. Тендерною документацією встановлюється вимога лише стосовно підтвердження обсягів власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів та відстані перевезення до об’єкту надання послуг. Документацією не вимагається надання інформації стосовно цін на будівельні матеріали чи вартості їх доставки, отже ні про яке розкриття цінової інформації учасника не йдеться.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Для забезпечення належної якості асфальтобетонної суміші при виконанні робіт відстань та час її транспортування чітко регламентується ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1. Таким чином учасник повинен підтвердити спроможність забезпечити дотримання вимог ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1., оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші.
Згідно з неодноразовими роз’ясненнями Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М. П. Шульгіна (ДП Держдор НДІ) викладеного зокрема ів листі №19-3-11-331 від 17.03.2018р. при довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які полягають у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші, а також осідання важких фракцій асфальту на дно самоскида, Тобто, довготривале транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. При укладанні асфальту така сегрегація проявляється у вигляді «язиків» або смуг надлишку бітуму. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівне покриття з низькою міцністю та строком експлуатації. Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг. Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при довготривалому транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування не дозволяє забезпечити належну якість асфальтобетонного покриття.
Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) регламентована ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013.
Ответ заказчика: 19.03.2020 17:44
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена