Процедура закупки объявлена 21.02.2020 15:54. Дата последних изменений - 29.03.2020 00:02
брикети та пелети з лузги соняшника -
| Идентификатор закупки | UA-2020-02-21-001128-c | |
| ID | 3c94ecae6d4e432cb9fc34089768706a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
774`300.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
процедура проводиться для задоволення потреб протягом 2020 року
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 774`300.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
21.02.20
Период уточнений
до 27.02.20
Период обжалования
до 04.03.20
Прием предложений
до 08.03.20
Аукцион
10.03.20
Квалификация
с10.03.20
Предложения рассмотрены
с18.03.20
Закупка не состоялась
29.03.20
24.02.2020, 16:34
Уточнення та вимоги
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
1. Потрібно надати довідку про досвід виконання аналогічного договору за 2018-2019 років.
Прошу пояснити – потрібно надавати довідку з інформацією про договір за 2018 та договір за 2019 рік, чи лише один договір за 2018 або 2019 рік?
2. Чи може переможець надати довідку з МВС в електронному варіанті, отриману через електронний кабінет?
3. Учаснику потрібно надати сертифікат/протокол виданий «незалежною акредитованою лабораторією».
Прошу пояснити, що мається на увазі під «незалежною»? Тобто, чи може бути дана лабораторія державною чи комунальною установою?
4. Також встановлена вимога, що лабораторія повинна бути акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025.
Прошу виключити вимогу про ISO 17025, адже це є міжнародний стандарт, і судячи з того, що в ТД не прописане посилання на аналогічний ДСТУ, то стандарт ISO 17025 не є ратифікований на території України.
5. Щодо надання копії атестату акредитації незалежної лабораторії. Дана вимога встановлена до учасників, але при цьому, має в собі вимогу до лабораторії, яка не має відношення до даної закупівлі. Я працюю з державною лабораторією щодо еспертизи деревини та пелет. На мій запит щодо надання атестату мені відмовили, мотивуючи це небажанням оприлюднювати конфіденційну інформацію. Враховуючи даний факт, вимагаю виключити дану вимогу з ТД.
6. Щодо : «За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення дослідження сплачує Постачальник. У разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою права повернення продукції»
6.1. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання – прошу уточнити, коли саме настане кінець використання. Адже Замовник може відтягнути кінцевий термін використання до того часу, коли пелета та бриткети просто втратять свої властивості.
6.2. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень. Вартість проведення дослідження сплачує Постачальник – що значить у будь який час? Проби можуть братися при передачі товару, це ще якось логічно. Якщо ж Замовник почне робити відбори в будь-який час (при цьому нічого не сказано про присутність постачальника при відборі), то можливість невідповідності пелет та брикет технічному завданню неспинно збільшується. Пелета та брикет є специфічним товаром в плані зберігання. Якщо Замовник вимагає постачання товару малими партіями – значить у нього немає відповідних місць для зберігання товару. Недотримання вимог по вологості, температурі та інших показниках, які впливають на технічні характеристики товару погіршать його властивості.
6.3. Щодо оплати проведення досліджень за рахунок постачальника – мною вище описані варіанти розвитку подій щодо досліджень. Оплачувати будь-коли надібрані зразки (незрозуміло які зразки) постачальник не повинен. Також, йде мова не про одноразове дослідження, що призведе до маніпуляції зі сторони Замовника та додаткових витрат постачальника. Дані витрати будуть закладатися вціну товару, отже Замовник не отримає гарної ціни та економії бюджету.
Враховуючи вищевикладене, вважаю що вимога описана в п.6 моєї вимоги встановлена виключно для обмеження кола потенційних учасників, на не має на своїй меті справжню перевірку товару. Отже, вимагаю виключити дану вимогу з ТД.
7. У пп. 3.2.Проекту договору зазначено, що у разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Вимагаю викласти даний пункт в наступній редакції: « У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника». Моя вимога грунтується на тому, що даний пункт регулює правовідносини, які виникають у разі порушення Замовником пп.3.1. Проекту договору щодо оплати товару протягом 5-20 днів через відсутність фінансування (коштів на рахунках). А коли гроші надходять на поточний рахунок Замовника то він ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ а не має право оплатити за товар.
8. Щодо постачання партіями не більше 10 тон та протягом 1 дня з моменту отримання заявки.
Прошу надати обгрунтування щодо обсягу постачання.
Щодо одного дня на постачання. Стандартними стоками поставки є терміни 5-10 днів з моменту отримання заявки. Мені не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу щодо одного дня на поставку, адже товар буде використовуватися для опалення навчальних закладів. Замовник повинен враховувати форс-мажорні обставини під час постачання, час на фасування, навантаження, дорогу та розвантаження. Заявки мають подаватися раніше, а не за один день зі совами «у мене завтра котел потухне і діти будуть мерзнуть»
Вимагаю викласти вимогу про строк постачання у наступній редакції: «……..на підставі письмових заявок Замовника протягом п’яти-десяти днів з моменту надання такої заявки».
1. Потрібно надати довідку про досвід виконання аналогічного договору за 2018-2019 років.
Прошу пояснити – потрібно надавати довідку з інформацією про договір за 2018 та договір за 2019 рік, чи лише один договір за 2018 або 2019 рік?
2. Чи може переможець надати довідку з МВС в електронному варіанті, отриману через електронний кабінет?
3. Учаснику потрібно надати сертифікат/протокол виданий «незалежною акредитованою лабораторією».
Прошу пояснити, що мається на увазі під «незалежною»? Тобто, чи може бути дана лабораторія державною чи комунальною установою?
4. Також встановлена вимога, що лабораторія повинна бути акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025.
Прошу виключити вимогу про ISO 17025, адже це є міжнародний стандарт, і судячи з того, що в ТД не прописане посилання на аналогічний ДСТУ, то стандарт ISO 17025 не є ратифікований на території України.
5. Щодо надання копії атестату акредитації незалежної лабораторії. Дана вимога встановлена до учасників, але при цьому, має в собі вимогу до лабораторії, яка не має відношення до даної закупівлі. Я працюю з державною лабораторією щодо еспертизи деревини та пелет. На мій запит щодо надання атестату мені відмовили, мотивуючи це небажанням оприлюднювати конфіденційну інформацію. Враховуючи даний факт, вимагаю виключити дану вимогу з ТД.
6. Щодо : «За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення дослідження сплачує Постачальник. У разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою права повернення продукції»
6.1. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання – прошу уточнити, коли саме настане кінець використання. Адже Замовник може відтягнути кінцевий термін використання до того часу, коли пелета та бриткети просто втратять свої властивості.
6.2. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень. Вартість проведення дослідження сплачує Постачальник – що значить у будь який час? Проби можуть братися при передачі товару, це ще якось логічно. Якщо ж Замовник почне робити відбори в будь-який час (при цьому нічого не сказано про присутність постачальника при відборі), то можливість невідповідності пелет та брикет технічному завданню неспинно збільшується. Пелета та брикет є специфічним товаром в плані зберігання. Якщо Замовник вимагає постачання товару малими партіями – значить у нього немає відповідних місць для зберігання товару. Недотримання вимог по вологості, температурі та інших показниках, які впливають на технічні характеристики товару погіршать його властивості.
6.3. Щодо оплати проведення досліджень за рахунок постачальника – мною вище описані варіанти розвитку подій щодо досліджень. Оплачувати будь-коли надібрані зразки (незрозуміло які зразки) постачальник не повинен. Також, йде мова не про одноразове дослідження, що призведе до маніпуляції зі сторони Замовника та додаткових витрат постачальника. Дані витрати будуть закладатися вціну товару, отже Замовник не отримає гарної ціни та економії бюджету.
Враховуючи вищевикладене, вважаю що вимога описана в п.6 моєї вимоги встановлена виключно для обмеження кола потенційних учасників, на не має на своїй меті справжню перевірку товару. Отже, вимагаю виключити дану вимогу з ТД.
7. У пп. 3.2.Проекту договору зазначено, що у разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Вимагаю викласти даний пункт в наступній редакції: « У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника». Моя вимога грунтується на тому, що даний пункт регулює правовідносини, які виникають у разі порушення Замовником пп.3.1. Проекту договору щодо оплати товару протягом 5-20 днів через відсутність фінансування (коштів на рахунках). А коли гроші надходять на поточний рахунок Замовника то він ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ а не має право оплатити за товар.
8. Щодо постачання партіями не більше 10 тон та протягом 1 дня з моменту отримання заявки.
Прошу надати обгрунтування щодо обсягу постачання.
Щодо одного дня на постачання. Стандартними стоками поставки є терміни 5-10 днів з моменту отримання заявки. Мені не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу щодо одного дня на поставку, адже товар буде використовуватися для опалення навчальних закладів. Замовник повинен враховувати форс-мажорні обставини під час постачання, час на фасування, навантаження, дорогу та розвантаження. Заявки мають подаватися раніше, а не за один день зі совами «у мене завтра котел потухне і діти будуть мерзнуть»
Вимагаю викласти вимогу про строк постачання у наступній редакції: «……..на підставі письмових заявок Замовника протягом п’яти-десяти днів з моменту надання такої заявки».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.02.2020, 16:01)
Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Щодо питання 1: Відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів передбачається надання довідки у довільній формі про досвід виконання 2018-2019 років аналогічного (них) договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням найменування, адреси, та контактного (их) телефону(ів)), предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору (ів) учасником стосовно якості і строків. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації надати документи: скановану(і) копію(ї) оригіналу (ів) або завірену (і) копію (копії) зазначеного (них) договору (ів).
У зв’язку з цим, а також виходячи з вимоги сформованої у зазначений вище спосіб Вам як потенційно можливому учаснику достатньо надати інформацію про договір укладений у 2018 році та/або 2019 році.
Щодо питання 2: Відповідно до вимог підпункту 5.5. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі повинен надати, зокрема, довідку, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видана уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій).
Виходячи з даної вимоги учасник-переможець повинен надати безпосередньо документ виданий уповноваженим органом. Сформована у зазначений вище спосіб вимога передусім зумовлена коментарями Уповноваженого органу викладеними у листі Мінекономрозвитку від 16.01.2020 №3304-04/2361-06.
Щодо питання 3: Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації передбачено, що брикети із лушпиння соняшника повинні бути сертифіковані. Постачальник повинен надати належним чином завірені сертифікат або протокол сертифікаційних випробувань з зазначенням фактичних технічних характеристик (виданий незалежною акредитованою лабораторією). У даному випадку під незалежною лабораторією тендерний комітет нашої організації має на увазі організацію незалежну по відношенню до учасника. Що стосується організаційно-правової форми та форми власності даної лабораторії то жодних вимог тендерна документація не містить, а тому це може бути як державна так і комунальна установа.
Щодо питання 4: Виходячи з вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник, для підтвердження якості товару, повинен надати як частину своєї пропозиції:
- протокол випробувань товару, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на товар що є предметом закупівлі даних торгів. Документи повинні бути видані не раніше 2018 року.
Стосовно даної вимоги інформуємо, що випробувальна незалежна лабораторія акредитується національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEK 17025:2006 (ISO/IEK 17025:2005) в сфері випробування палива твердого мінерального, вугілля бурого, лігніту, вугілля кам’яного, антрациту, горючих сланців, брикетів й подібних видів твердого палива, коксу і напівкоксу, термоантрациту, графіту, інших вуглецевих матеріалів, твердого біопалива та сировини для його виготовлення, торфу, торф’яних брикетів й подібних видів твердого палива, вугілля деревного, вугілля активованого, руд, концентратів, агломератів, окатків та іншої металургійної продукції, вапняку, доломіту, магнезиту, інших карбонатних порід, вапна, флюсів, карбіду кремнію, вогнетривкої сировини, глин, каолінів, іншої глинистої сировини, цементу, клінкеру, сировини для виробництва цементу та бетону, шлаків та інших відходів металургійної промисловості, золи виносу електростанцій, феросплавів. Ніяких заборон або питань щодо проведення випробувань та видачі відповідного протоколу випробувань, сертифікату якості брикетів, виданих незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України не існує.
Щодо питання 5: Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому, варто зазначити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Враховуючи те, що з 1 січня 2018 року припинила своє існування Державна система сертифікації відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України №46-93, і тепер на заміну сертифікації УкрСЕПРО зразка 1993 року актуальності набувають інші документи, які підтверджують якість, зокрема, сертифікати відповідності, видані акредитованим органом.
Крім цього, нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що технічні та якісні характеристики товару повинні передбачати заходи із захисту довкілля, а Замовник суворо дотримується вимог чинного законодавства, у тому числі того, що стосується екологічних норм та стандартів тому нами було встановлено вимогу про надання протоколу випробувань, який має надати лише акредитована установа, при цьому акредитацію можливо перевірити лише на підставі виданого уповноваженим органом документу, тобто Атестату про акредитацію установи, виданого Національним агентством з Акредитації України. Жодних перепон для отримання зазначеного атестату для Учасника нами не вбачається, оскільки останній має право вимагати надання йому підтвердження від установи, яка надаватиме йому послуги з проведення випробувань, в вигляді зазначеного атестату. Більше того, інформація щодо наявності зазначеного атестату як і сам атестат не являється інформацією, яка не підлягає розголошенню, в розумінні Закону України «Про інформацію», а тому знову ж таки жодних перепон для її отримання та оприлюднення в системі закупівель немає.
Щодо питання 6: Порушене Вами питання буде винесено на розгляд тендерного комітету та у випадку прийняття відповідного рішення до тендерної документації будуть внесені зміни, про які Вас буде поінформовано пізніше.
Щодо питання 7: Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області є бюджетною установою та здійснює розрахунки у порядку та у строки регламентовані бюджетним законодавством, а тому жодних обов’язків частині розрахунків брати на себе не може, оскільки дані дії залежать не лише безпосередньо нашої установи.
Щодо питання 8: Порушене Вами питання буде винесено на розгляд тендерного комітету та у випадку прийняття відповідного рішення до тендерної документації будуть внесені зміни, про які Вас буде поінформовано пізніше.
Щодо питання 1: Відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів передбачається надання довідки у довільній формі про досвід виконання 2018-2019 років аналогічного (них) договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням найменування, адреси, та контактного (их) телефону(ів)), предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору (ів) учасником стосовно якості і строків. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації надати документи: скановану(і) копію(ї) оригіналу (ів) або завірену (і) копію (копії) зазначеного (них) договору (ів).
У зв’язку з цим, а також виходячи з вимоги сформованої у зазначений вище спосіб Вам як потенційно можливому учаснику достатньо надати інформацію про договір укладений у 2018 році та/або 2019 році.
Щодо питання 2: Відповідно до вимог підпункту 5.5. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі повинен надати, зокрема, довідку, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видана уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій).
Виходячи з даної вимоги учасник-переможець повинен надати безпосередньо документ виданий уповноваженим органом. Сформована у зазначений вище спосіб вимога передусім зумовлена коментарями Уповноваженого органу викладеними у листі Мінекономрозвитку від 16.01.2020 №3304-04/2361-06.
Щодо питання 3: Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації передбачено, що брикети із лушпиння соняшника повинні бути сертифіковані. Постачальник повинен надати належним чином завірені сертифікат або протокол сертифікаційних випробувань з зазначенням фактичних технічних характеристик (виданий незалежною акредитованою лабораторією). У даному випадку під незалежною лабораторією тендерний комітет нашої організації має на увазі організацію незалежну по відношенню до учасника. Що стосується організаційно-правової форми та форми власності даної лабораторії то жодних вимог тендерна документація не містить, а тому це може бути як державна так і комунальна установа.
Щодо питання 4: Виходячи з вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник, для підтвердження якості товару, повинен надати як частину своєї пропозиції:
- протокол випробувань товару, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на товар що є предметом закупівлі даних торгів. Документи повинні бути видані не раніше 2018 року.
Стосовно даної вимоги інформуємо, що випробувальна незалежна лабораторія акредитується національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEK 17025:2006 (ISO/IEK 17025:2005) в сфері випробування палива твердого мінерального, вугілля бурого, лігніту, вугілля кам’яного, антрациту, горючих сланців, брикетів й подібних видів твердого палива, коксу і напівкоксу, термоантрациту, графіту, інших вуглецевих матеріалів, твердого біопалива та сировини для його виготовлення, торфу, торф’яних брикетів й подібних видів твердого палива, вугілля деревного, вугілля активованого, руд, концентратів, агломератів, окатків та іншої металургійної продукції, вапняку, доломіту, магнезиту, інших карбонатних порід, вапна, флюсів, карбіду кремнію, вогнетривкої сировини, глин, каолінів, іншої глинистої сировини, цементу, клінкеру, сировини для виробництва цементу та бетону, шлаків та інших відходів металургійної промисловості, золи виносу електростанцій, феросплавів. Ніяких заборон або питань щодо проведення випробувань та видачі відповідного протоколу випробувань, сертифікату якості брикетів, виданих незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України не існує.
Щодо питання 5: Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому, варто зазначити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Враховуючи те, що з 1 січня 2018 року припинила своє існування Державна система сертифікації відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України №46-93, і тепер на заміну сертифікації УкрСЕПРО зразка 1993 року актуальності набувають інші документи, які підтверджують якість, зокрема, сертифікати відповідності, видані акредитованим органом.
Крім цього, нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що технічні та якісні характеристики товару повинні передбачати заходи із захисту довкілля, а Замовник суворо дотримується вимог чинного законодавства, у тому числі того, що стосується екологічних норм та стандартів тому нами було встановлено вимогу про надання протоколу випробувань, який має надати лише акредитована установа, при цьому акредитацію можливо перевірити лише на підставі виданого уповноваженим органом документу, тобто Атестату про акредитацію установи, виданого Національним агентством з Акредитації України. Жодних перепон для отримання зазначеного атестату для Учасника нами не вбачається, оскільки останній має право вимагати надання йому підтвердження від установи, яка надаватиме йому послуги з проведення випробувань, в вигляді зазначеного атестату. Більше того, інформація щодо наявності зазначеного атестату як і сам атестат не являється інформацією, яка не підлягає розголошенню, в розумінні Закону України «Про інформацію», а тому знову ж таки жодних перепон для її отримання та оприлюднення в системі закупівель немає.
Щодо питання 6: Порушене Вами питання буде винесено на розгляд тендерного комітету та у випадку прийняття відповідного рішення до тендерної документації будуть внесені зміни, про які Вас буде поінформовано пізніше.
Щодо питання 7: Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області є бюджетною установою та здійснює розрахунки у порядку та у строки регламентовані бюджетним законодавством, а тому жодних обов’язків частині розрахунків брати на себе не може, оскільки дані дії залежать не лише безпосередньо нашої установи.
Щодо питання 8: Порушене Вами питання буде винесено на розгляд тендерного комітету та у випадку прийняття відповідного рішення до тендерної документації будуть внесені зміни, про які Вас буде поінформовано пізніше.