Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.11.2021 15:04. Дата последнего редактирования мониторинга 10.12.2021 15:52

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-11-12-000028  
ID 9a144ff201d74a3cb86a066e773984cf  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
12.11.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання виконання замовником рішення органу оскарження встановлено порушення абзацу 2 частини дванадцятої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , ?:monitoring conclusion violationType notComplyDecisionACU  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом відміни закупівлі з урахуванням норм статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 06.12.2021 16:15  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); виконання замовником рішення органу оскарження; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 (далі – замовник) на 2020 рік; вимоги учасника про усунення порушення від 27.02.2020 № UA-2020-02-14-003444-c.b1та від 04.03.2020 № UA-2020-02-14-003444-c.b2; відповіді замовника на вищевказані вимоги учасника про усунення порушення від 02.03.2020 та від 07.03.2020; скарги до процедури від 11.03.2021 № UA-2020-02-14-003444-c.c3 та від 24.04.2020 № UA-2020-02-14-003444-c.c4; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 30.03.2020 № 5984-р/пк-пз та від 18.05.2020 № 9637-р/пк-пз; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 14.02.2020 № 2 зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 12.03.2020 № 3, від 21.04.2020 № 6 в частині окремих питань з метою підтвердження виконання рішення органу оскарження. Моніторингом питання виконання замовником рішення органу оскарження встановлено наступне. Рішенням Колегії АМКУ від 30.03.2020 № 5984-р/пк-пз, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.04.2021, зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-003444-c, а саме до пункту 3 розділу V та пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Замовником внесено окремі зміни до тендерної документації та здійснено відмітку в електронній системі закупівель «Рішення АМКУ задоволено, настанови виконано». Моніторингом встановлено, що фактично замовником не внесені зміни до тендерної документації в частині питань, які підлягали розгляду Колегії АМКУ. Рішенням Колегії АМКУ від 18.05.2020 № 9637-р/пк-пз, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.05.2021, встановлено, що замовник не виконав рішення органу оскарження та не усунув невідповідності в частині внесення змін до тендерної документації та зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-003444-c. В ході моніторингу органом державного фінансового контролю 22.11.2021 надано запит замовнику через електронну систему закупівель з приводу надання пояснення з яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі. В свою чергу замовником 24.11.2021 надано відповідь: «…З яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c нам невідомі, так, як уповноважена особа, що працює на даний час призначена в серпні 2021 року. Стосовно самої закупівлі. Рішення АМКУ може бути оскаржено до суду протягом 30 днів з моменту його публікації. Законом не передбачена необхідність повідомляти орган оскарження про намір подати позовну заяву до суду. Якщо ж рішення не буде оскаржуватися в суді, воно є обов’язковим до виконання протягом 30 днів з моменту публікації. Також АМКУ може зобов’язати замовника скасувати закупівлю. Наразі в електронній системі не реалізована можливість виконати таке рішення до того, як замовник відправить відповідь АМКУ через відповідну кнопку. В задоволеній скарзі ця кнопка стає активна тільки після виконання певних дій, що залежать від суті оскарження, а саме: внесення змін в тендерну документацію; повернення учасника (ів) на кваліфікацію. В іншому випадку кнопка залишатиметься неактивною, а закупівля – заблокованою. Нам відома інформація про задоволення рішення АМКУ, настанови виконано, проте подальші дії уповноваженої особи, що здійснювала вищезазначену закупівлю нам не відомі.». Відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю та відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель не свідчать про виконання рішення органу оскарження. Отже, замовником не дотримано норми частини дванадцятої статті 18 Закону в частині не виконання рішення органу оскарження. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій сплинув 29.04.2020, у замовника відсутня можливість виправити порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації. Із зазначеного випливає, що замовником в порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону не відмінено процедуру закупівлі. Так, вказаною нормою визначено, що замовник відміняє торги в разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Окремо слід зазначити, що замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 5 Конкретна назва предмета закупівлі) вказав: «за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel». В той же час, замовником також в оголошенні про проведення відкритих торгів (в розділі 6 Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (занаявності)) зазначено, «ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів CPV: 90913000-0». Таким чином, в оголошенні про проведення відкритих торгів замовником вказано різну інформацію, що не створює єдиного підходу для учасників під час підготовки тендерних пропозицій.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.12.2021 16:15  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание 18.05.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9637-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" від 24.04.2020 № UA2020- 02-14-003444-с.с4 Колегія постановила Зобов'язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-14-003444-C, з метою усунення порушень, які викладені'у мотивувальній частині рішення. Оскільки на даному етапі внести зміни чи виправити помилки в ТД неможливо, то Замовником прийняте рішення про відміну відкритих торгів.  
Дата редактирования  
Дата создания 10.12.2021 15:50  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2021 № 492 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 12.11.2021 № 492 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-02-14-003444-c, 14.02.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата решения о начале мониторинга 12.11.2021 00:00  
Дата публикации 12.11.2021 15:10  
Дата создания 12.11.2021 15:10  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтавська, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.) 
+38 (0 50) 033-71-07
shkliar.olexii@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.11.2021 15:10 - 04.12.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.12.2021 16:15 - 21.12.2021 00:00