Процедура закупки объявлена 14.02.2020 12:34. Дата последних изменений - 04.03.2020 00:04
Послуги з дератизації та дезинсекції -
| Идентификатор закупки | UA-2020-02-14-001551-c | |
| ID | e2473d7abfa14c4098223ec3bdbbf037 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2020-02-14-002137-b |
Ожидаемая стоимость
300`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО | |
| Ожидаемая стоимость | 300`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 3`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
14.02.20
Период уточнений
до 23.02.20
Период обжалования
до 29.02.20
Прием предложений
до 04.03.20
Закупка не состоялась
04.03.20
20.02.2020, 14:09. ID:
UA-2020-02-14-001551-c.b1
Требование (Жалоба)
Вилучення дискримінаційної вимоги щодо наявності в учасника лікаря-епідеміолога
У пп.2.2., п. 2 Дод. 2 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності у штаті лікаря-епідеміолога. Відповідь, що "лікар – епідеміолог необхідний для того (зауважимо - мова не йде про медичну практику), щоб здійснювати наступні функції: консультативно-методичну; контролювати роботу дезінфекторів щодо якості виконання робіт; контролювати виконання функціональних обов’язків дезінфекторів; контролювати проходження медогляду дезінфекторами; контролювати дотримання виконання дезінфекторами інструкцій щодо застосування препаратів (що є дуже важливим)" не відповідає чинним НПА.
У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики лікаря – дезінфекціоніста та лікаря-епідеміолога, зокрема:
7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
8. ЛІКАР-ЕПІДЕМІОЛОГ
Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби.
Здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд. Бере участь у проведенні протиепідемічних заходів. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Застосовує сучасні методи профілактики інфекційних та паразитарних хвороб. Бере активну участь в поширенні знань з профілактики інфекційних захворювань серед населення. Керує роботою середнього медичного персоналу. Веде лікарську документацію. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тексту пп.2.2., п. 2 Дод. 2, чи внести зміни до цього підпункту і після слів лікаря-епідеміолога доповнити словами "або лікаря-дезінфекціоніста".
У разі відмови Замовника вилучити дискримінаційні вимоги із тендерної документації ми обов'язково подамо скаргу до Антимонопольного комітету для поновлення наших прав на добросовісну конкуренцію
У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики лікаря – дезінфекціоніста та лікаря-епідеміолога, зокрема:
7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
8. ЛІКАР-ЕПІДЕМІОЛОГ
Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби.
Здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд. Бере участь у проведенні протиепідемічних заходів. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Застосовує сучасні методи профілактики інфекційних та паразитарних хвороб. Бере активну участь в поширенні знань з профілактики інфекційних захворювань серед населення. Керує роботою середнього медичного персоналу. Веде лікарську документацію. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тексту пп.2.2., п. 2 Дод. 2, чи внести зміни до цього підпункту і після слів лікаря-епідеміолога доповнити словами "або лікаря-дезінфекціоніста".
У разі відмови Замовника вилучити дискримінаційні вимоги із тендерної документації ми обов'язково подамо скаргу до Антимонопольного комітету для поновлення наших прав на добросовісну конкуренцію
На засіданні тендерного комітету будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 25.02.2020 13:28
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
20.02.2020, 14:40. ID:
UA-2020-02-14-001551-c.b2
Требование (Жалоба)
Щодо заключного акту
На уточнююче питання щодо вимог пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 Тендерної документації щодо надання учасником копії заключного акта була надана наступна відповідь: "Копія заключного акту періодичного медичного огляду працівників - мається на увазі наявність періодичного медичного огляду, де зазначається інформація в тому числі, щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу, відповідно до Наказу МОЗ №246 від 21.05.2207".
Водночас, таке твердження є помилковим оскільки інформація про результати медичного огляду працівника та висновок щодо можливості працювати в шкідливих умовах зазначається у "Медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____ " затверджена у дод. 8 наказу МОЗ №246 від 21.05.2007, яка містить відповідний висновок медичної комісії щодо придатності чи непридадтності. Форма ж "Заключного акту за результатами періодичного медичного огляду працівників", затверджена у дод. 9 наказу МОЗ №246 від 21.05.2007р не містить інформації про придатність чи непридатність працівника виконувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити із пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання копії Заключного акту або у відповідності до наказу МОЗ №246 від 21.05.2007р вимагати від учасників надати копії Медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду кожного працівника, що буде залучений до надання послуги, що закуповується.
Водночас, таке твердження є помилковим оскільки інформація про результати медичного огляду працівника та висновок щодо можливості працювати в шкідливих умовах зазначається у "Медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____ " затверджена у дод. 8 наказу МОЗ №246 від 21.05.2007, яка містить відповідний висновок медичної комісії щодо придатності чи непридадтності. Форма ж "Заключного акту за результатами періодичного медичного огляду працівників", затверджена у дод. 9 наказу МОЗ №246 від 21.05.2007р не містить інформації про придатність чи непридатність працівника виконувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити із пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання копії Заключного акту або у відповідності до наказу МОЗ №246 від 21.05.2007р вимагати від учасників надати копії Медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду кожного працівника, що буде залучений до надання послуги, що закуповується.
На засіданні тендерного комітету будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 25.02.2020 13:29
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком