Процедура закупки объявлена 17.12.2019 10:29. Дата последних изменений - 15.01.2020 12:16
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт відділення банку за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, просп. Перемоги, 102, новий формат), код ДК 45450000-6. -
| Идентификатор закупки | UA-2019-12-17-001087-b | |
| ID | c7fb60489a3748e59ca1758a8a61bfd6 |
Ожидаемая стоимость
5`774`100.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Капітальний ремонт відділення банку за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, просп. Перемоги, 102, новий формат
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | АТ "Ощадбанк” філія – Луганське обласне управління" | |
| Ожидаемая стоимость | 5`774`100.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 86`612.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.12.19
Период уточнений
до 23.12.19
Прием предложений
до 27.12.19
Аукцион
02.01.20
Квалификация
с02.01.20
Предложения рассмотрены
с15.01.20
Торги отменены
15.01.20
23.12.2019, 13:11
ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Общий вопрос о закупке
Згідно п.1 Додатку 5 до технічного завдання документації «ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ»:
1) Кошторисна вартість будівельних робіт визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Оскільки вид робіт – «Капітальний ремонт», то ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», на який посилається ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вимагає використання саме ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (збірник РН) для складання кошторисної документації.
Але згідно п.5 Додатку 5 до технічного завдання документації «ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ»:
5) При виконанні робіт з реконструкції або капітального ремонту об’єктів, застосовують ресурсні норми збірників нового будівництва (Е, ЕН, ЕД); у випадку виконання реставраційних робіт застосовують ресурсні норми збірників на реставраційно-відновлювальні роботи (В).
Тобто вимоги п.1 Додатку 5 суперечать вимогам п.5 того ж Додатку:
1) якщо Учасник згідно вимог п.1 складе кошторисну документацію з використанням збірника РН, то він порушить вимоги п.5;
2) якщо Учасник згідно вимог п.5 складе кошторисну документацію з використанням збірників Е, ЕН, ЕД, то він порушить вимоги п.1.
Просимо внести зміни до Додатку 5 до технічного завдання документації «ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ», які усунуть вказане протиріччя.
1) Кошторисна вартість будівельних робіт визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Оскільки вид робіт – «Капітальний ремонт», то ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», на який посилається ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вимагає використання саме ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (збірник РН) для складання кошторисної документації.
Але згідно п.5 Додатку 5 до технічного завдання документації «ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ»:
5) При виконанні робіт з реконструкції або капітального ремонту об’єктів, застосовують ресурсні норми збірників нового будівництва (Е, ЕН, ЕД); у випадку виконання реставраційних робіт застосовують ресурсні норми збірників на реставраційно-відновлювальні роботи (В).
Тобто вимоги п.1 Додатку 5 суперечать вимогам п.5 того ж Додатку:
1) якщо Учасник згідно вимог п.1 складе кошторисну документацію з використанням збірника РН, то він порушить вимоги п.5;
2) якщо Учасник згідно вимог п.5 складе кошторисну документацію з використанням збірників Е, ЕН, ЕД, то він порушить вимоги п.1.
Просимо внести зміни до Додатку 5 до технічного завдання документації «ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ», які усунуть вказане протиріччя.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.12.2019, 16:18)
Шановни учасник,
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено:
п.1.1 Цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування (далі - будівництво).
п.1.2 Цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. п1.3 Застосування даного стандарту обумовлюється договором.
п. 5.4.7 При складанні локальних кошторисів застосовуються: - ДСТУ Б Д.2.2-1 - ДСТУ Б Д.2.2-47, ДСТУ Б Д.2.2-49 - ДСТУ Б Д.2.2-53, ДСТУ Б Д.2.3-1 - ДСТУ Б Д.2.3-39, ДСТУ Б Д.2.4-1 - ДСТУ Б Д.2.4-20, ДСТУ Б Д.2.5-1 - ДСТУ Б Д.2.5-26, ДСТУ Б Д.2.6-1 - ДСТУ Б Д.2.6-9 Ресурсні елементні кошторисні норми; - ДСТУ-Н Б Д.2.2-48, ДСТУ-Н Б Д.2.3-40, ДСТУ-Н Б Д.2.4-21, ДСТУ-Н Б Д.2.5-27, ДСТУ-Н Б Д.2.6-10 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм;
ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні Елементні Кошторисні Нормина Ремонтно-Будівельні Роботи»:
П. 1.1 Цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр) для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою.
П.1.2 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов'язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії. При визначенні вартості ремонту за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється договором.
Отже, враховуючи вище наведене та те що роботи виконуються за власні кошти, замовник конкретизує застосування ресурсних норм збірників нового будівництва та не вбачає ніяких протирічь.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено:
п.1.1 Цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування (далі - будівництво).
п.1.2 Цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. п1.3 Застосування даного стандарту обумовлюється договором.
п. 5.4.7 При складанні локальних кошторисів застосовуються: - ДСТУ Б Д.2.2-1 - ДСТУ Б Д.2.2-47, ДСТУ Б Д.2.2-49 - ДСТУ Б Д.2.2-53, ДСТУ Б Д.2.3-1 - ДСТУ Б Д.2.3-39, ДСТУ Б Д.2.4-1 - ДСТУ Б Д.2.4-20, ДСТУ Б Д.2.5-1 - ДСТУ Б Д.2.5-26, ДСТУ Б Д.2.6-1 - ДСТУ Б Д.2.6-9 Ресурсні елементні кошторисні норми; - ДСТУ-Н Б Д.2.2-48, ДСТУ-Н Б Д.2.3-40, ДСТУ-Н Б Д.2.4-21, ДСТУ-Н Б Д.2.5-27, ДСТУ-Н Б Д.2.6-10 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм;
ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні Елементні Кошторисні Нормина Ремонтно-Будівельні Роботи»:
П. 1.1 Цей стандарт містить вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр) для визначення вартості ремонтно-будівельних робіт при здійсненні ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою.
П.1.2 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов'язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії. При визначенні вартості ремонту за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється договором.
Отже, враховуючи вище наведене та те що роботи виконуються за власні кошти, замовник конкретизує застосування ресурсних норм збірників нового будівництва та не вбачає ніяких протирічь.