Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.12.2019 02:44. Дата последних изменений - 04.03.2020 14:58

Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ -

Идентификатор закупки UA-2019-12-12-000007-b  
ID 3381c45ac3d54a029be6dffccb583e8f  
Ожидаемая стоимость
3`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 3`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 10`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
12.12.19
Период уточнений
до 21.12.19
Период обжалования
до 27.12.19
Прием предложений
до 31.12.19
Аукцион
02.01.20
Квалификация
с02.01.20
Предложения рассмотрены
с10.02.20
Завершен
04.03.20
13.12.2019, 15:31. ID: UA-2019-12-12-000007-b.b1
Требование (Жалоба)
Тендерна документація
Прошу надати тендерну документацію до закупівлі.
Щодо надання тендерної документації по закупівлі
Ответ заказчика: 14.12.2019 01:06
Типы ответа: Удовлетворено
Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.
Дата исполнения решения заказчиком: 14.12.2019 01:06
Выполнена заказчиком
16.12.2019, 13:51. ID: UA-2019-12-12-000007-b.b2
Требование (Жалоба)
Внесення змін до тендерної документації, в частині виключення вимог, які обмежують конкуренцію.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації нами виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є некоректними та обмежують конкуренцію, а саме:
Пунктом 1 Розділу VI. Укладання договору про закупівлю Учасника зобов’язано надати «лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Вважаємо, що дана вимога суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою чітко встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
Отже, Вимога про надання такого Листа є незаконною. Окрім того, варто наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою».
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», - об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні суб’єкти підприємницької діяльності.
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних суб’єктів підприємницької діяльності, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними суб’єктами підприємницької діяльності.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію.
Щодо внесення змін до Тендерної документації.
Ответ заказчика: 19.12.2019 14:43
Типы ответа: Не удовлетворено
Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)» та об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, Управління освіти підпадає під перелік цих об'єктів. Організації звітуються щодо досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також зазначаємо що немає заборони в Законі про надання вищезазначеної довідки тому законних підстав про заборони такої вимоги немає. Одже і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. та не обмежує конкуренцію дискримінації немає.
Дата исполнения решения заказчиком: 19.12.2019 14:43
Оставлено без рассмотрения
19.12.2019, 18:25. ID: UA-2019-12-12-000007-b.b3
Требование (Жалоба)
технічні та якісні характкристики-Додаток 2 до Тендерноі документаціі
Позиція 157. Додатку 2
Просте штукатурення поверхонь стін в кількості 2388 м.кв.-не виключено що це помилка.
Підтвердіть або спростуйте кількість оштукатурення по поз. 157 Додатку 2 до Тендерноі документаціі
Щодо технічних характеристик закупівлі
Ответ заказчика: 23.12.2019 17:22
Типы ответа: Удовлетворено
В орієнтовному обсягу робіт сталася технічна помилка в п. 157. Будуть внесені зміни до ТД. Дякуємо.
Дата исполнения решения заказчиком: 23.12.2019 17:22
Выполнена заказчиком