Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.12.2019 17:20. Дата последних изменений - 19.05.2020 12:40

Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області ) -

Идентификатор закупки UA-2019-12-09-000995-a  
ID 852906122cf343f5b33dc323ee968e92  
Ожидаемая стоимость
36`115`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації  
Ожидаемая стоимость 36`115`400.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 18`057.70 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 902`885.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
09.12.19
Период уточнений
до 31.01.20
Период обжалования
до 06.02.20
Прием предложений
до 10.02.20
Преквалификация
с10.02.2020
Обжалование преквалификации
до 11.05.2020
Аукцион
12.05.20
Квалификация
с12.05.20
Торги отменены
19.05.20
23.12.2019, 17:44
акт Держпродспоживслужби
Общий вопрос о закупке
У п.п.2.5. тендерної документації Замовник зазначає про надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту за 2019 рік, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 серпня 2019 р. № 963/33934.
Необхідно зазначити, що учасник має акт державного позапланового контролю від 19.12.2018 р., у якому відсутні виявлені порушення законодавства, а тому наразі не має підстав знову звертатися до Держпродспоживслужби із заявою про проведення знову ж таки позапланової перевірки того ж самого складського приміщення. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміни до вказаного пункту, а саме видалити необхідність надання акту державного контролю саме за 2019 рік.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.12.2019, 11:55)
Вимоги пп.2.5. п. 4. « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III Тендерної документації встановлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»
31.12.2019, 10:16
Роз’яснення Тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити, чи правильно ми розуміємо, що відповідно до внесених змін до п. 2.5 тендерної документації наразі фактично вимагається надання актів від Держпродспоживслужби, складених як за формою, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017р., так і № 447 від 08.08.2019 р. (зважаючи на значення (синтаксичну роль) сполучника «та»)? Такі зміни лише посилюють дискримінаційний характер даної вимоги. Як вже зазначалось в попередніх зверненнях згаданий акт (незалежно від його затвердженої форми) є результатом проведеного заходу державного контролю, який в свою чергу проводиться виключно у випадках, передбачених законом, та за певних обставин, на які учасник жодним не може вплинути (оскільки це суперечить законодавству), такий акт взагалі не може бути отриманий з незалежних від учасника причин. Таким чином вимога за п. 2.5 носить дискримінаційний характер в цілому та підлягає виключенню на підставі ст.ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.01.2020, 15:53)
Внесено зміни до тендерної документації