Процедура закупки объявлена 22.11.2019 11:47. Дата последних изменений - 10.12.2019 16:30
Ноутбук -
Идентификатор закупки | UA-2019-11-22-000315-a | |
ID | b504519e6816442ba44c2f4ad6cfd8db |
Ожидаемая стоимость
100`456.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Господарський суд Львівської області | |
Ожидаемая стоимость | 100`456.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 1`004.56 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.11.19
Период уточнений
до 27.11.19
Прием предложений
до 29.11.19
Аукцион
02.12.19
Квалификация
с02.12.19
Предложения рассмотрены
с06.12.19
Закупка не состоялась
10.12.19
25.11.2019, 12:09
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.11.2019, 15:57)
У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
- До оголошення торгів допускаються всі торгові марки технічні характеристики яких відповідають встановленим вимогам предмета закупівлі.
- Фізичні особи - підприємці допускаються до участі в торгах. Розглядатимемо ціну, як остаточну та не будемо додавати до ціни суму ПДВ 20%.
- До оголошення торгів допускаються всі торгові марки технічні характеристики яких відповідають встановленим вимогам предмета закупівлі.
- Фізичні особи - підприємці допускаються до участі в торгах. Розглядатимемо ціну, як остаточну та не будемо додавати до ціни суму ПДВ 20%.
27.11.2019, 09:58
Надання договору авторизованого сервісного центру
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!Договори з авторизованими сервісними центрами виробників містять комерційну таємницю- що унеможливлює подання у складі тендерної пропозиції відповідну скан-копію.До того ж договір складається на весь товар виробника та зазвичай на 1 рік з можливістю пролонгації.Тому просимо видалити з пукнту 4.7вимогу надати «скан-копію оригіналу договору з авторизованим сервісним центром виробника на весь термін гарантії завірений підписами сторін договору. У договорі повинно бути вказано: номер допорогової закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу.Також у договорі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т.ч. батарея, система охолодження, зчитувач оптичних дисків) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.11.2019, 11:36)
У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
- Вимоги виставлені нами в технічній документації та договорі є такими, що відповідають чинному законодавству, не містять дискримінаційних вимог. Відтак підстав для видалення зазначеної вами інформації не має.
- Вимоги виставлені нами в технічній документації та договорі є такими, що відповідають чинному законодавству, не містять дискримінаційних вимог. Відтак підстав для видалення зазначеної вами інформації не має.