Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.11.2019 10:56. Дата последних изменений - 16.12.2019 10:50

код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Шредер) -

Идентификатор закупки UA-2019-11-12-000834-b  
ID deea01a163c5469c86ee9736152cda23  
Ожидаемая стоимость
49`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  
Ожидаемая стоимость 49`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 490.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.11.19
Период уточнений
до 18.11.19
Период обжалования
до 24.11.19
Прием предложений
до 28.11.19
Аукцион
29.11.19
Квалификация
с29.11.19
Предложения рассмотрены
с03.12.19
Завершен
16.12.19
13.11.2019, 11:48
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.11.2019, 19:08)
Тендерний комітет Замовника розглянув Ваше питання та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: закупівля здійснюється згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII за процедурою відкритих торгів. Враховуючи вищенаведене, тендерна документація складена у відповідності до ст. 22 вказаного Закону та не містить жодних посилань на будь-яку торгову марку чи модель. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації кожен учасник має надати цілий перелік документів, який дозволить не тільки ідентифікувати запропонований учасниками товар, а і перевірити його відповідність технічним вимогам Замовника. Таким чином, Замовником абсолютно дотримано принципи публічності та прозорості, про які йдеться у Вашому зверненні.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник торгів – будь яка фізична або юридична особа, незалежно від системи оподаткування, на якій вона знаходиться. Оцінка тендерних пропозицій всіх учасників торгів закріплена у п.1 розділу 5 тендерної документації. Ціна пропозиції кожного учасника (незалежно від того чи є він платником ПДВ чи ні)- є остаточною ціною, за якою здійснюється оцінка пропозицій учасників після проведення електронного аукціону