Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.10.2019 16:02. Дата последнего редактирования мониторинга 13.11.2019 15:31

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-10-22-000023  
ID da1e348290a0436d8939c7adc308ebdd  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
22.10.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22, та абзацу 8 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 01.11.2019 12:36  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2019, зміни, внесені до тендерної документації від 24.10.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24 жовтня 2019 року. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовник в описі методики оцінки за критерієм «Ціна» не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить переліку підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини першої статті 31 Закону. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 01.11.2019 12:36  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание У межах проведення процедури закупівлі Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент) з індивідуальним номером UA-2019-10-21-003832-b було отримано звернення про що Замовник повідомляє: Щодо ПДВ Замовником внесено зміни від 05.11.2019 року та відредаговано відповідно до зазначених зауважень. Щодо «Джерела фінансування», то Замовником внесені зміни від 24.10.2019 року в оголошення цієї закупівлі в полі де зазначено Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та зазначено, що таке здійснюється з Державного бюджету України.  
Дата редактирования  
Дата создания 06.11.2019 18:25  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание .  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Не устранено; установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок: Да; : Не устранено  
Дата создания 11.11.2019 10:05  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.10.2019 № 45 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 жовтня 2019 року №45 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2019-10-21-003832-b від 21.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР  
Дата решения о начале мониторинга 22.10.2019 00:00  
Дата публикации 22.10.2019 17:09  
Дата создания 22.10.2019 17:09  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
k.v.skutar@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.10.2019 17:09 - 12.11.2019 23:00  
Дата публикации решения о результатах 01.11.2019 12:36 - 16.11.2019 00:00