Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.09.2019 23:21. Дата последних изменений - 14.01.2020 16:09

Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю -

Идентификатор закупки UA-2019-09-20-001788-a  
ID a46ac91bb1b845f3a2e4b046bc6034d0  
Ожидаемая стоимость
24`800`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Ожидаемая стоимость 24`800`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 24`800.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.09.19
Период уточнений
до 08.12.19
Период обжалования
до 14.12.19
Прием предложений
до 18.12.19
Преквалификация
с18.12.2019
Обжалование преквалификации
Торги отменены
14.01.20
03.10.2019, 15:02
Запитання та вимоги щодо поставки
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник!

Будь ласка, надайте відповіді на наступні питання:

1. В додатку №1 пункті 3 є вимога надати підтвердження виконання договору: (накладна та банківська виписка Учасника).
Згідно з чинним законодавством, товар може прийматись за Актом-прийому пеередачі. Це є порушенням, та обмежує конкуренцію.
Вимагаємо доповнити цю вимогу: підтвердження виконання договору у вигляді накладної або акту прийому-передачі обладнання та банківську виписку Учасника.

2. Чи потрібно перелічувати поіменно працівників, які будуть виконувати договір? Якщо так, що вважається достатньою кількістю працівників?
Що вважається "відповідним навчанням". Яке підтвердження вимагається? Чи достатньо довідки про попереднє проходження внутрішнього навчання в компанії?
Чи потрібно вказувати кількість інженерів та перелічувати їх поіменно? Якщо так, яка кількість інженерів буде достатньою?

3. В договорі написано, що він діє до 2019 року, поставка товарів, надання послуг до 2019 року. Однак, в договорі значиться обслуговування протягом 2 місяців!
Як можно обслуговувати 2 місяці, якщо аукціон буде лише 26 листопада? Залишеться 1 місяць - грудень до кінця року.
Окрім того, неможливо здійснити поставку 8000 штук за 1 місяць! Вимагаємо змінити строк поставки товарів та надання послуг до 01 березня 2020 року.
Для того, щоб виготовити таку кількість пристроїв, необхідно мінімум 3-4 місяці.

4. Коли буде дата розкриття пропозицій?
Згідно розділу 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону", учасник має надати:
"1) довідка (оригінал/копія), видана органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що:
фізична особа (для фізичних осіб-підприємців), яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості;

Дата подачі до 21-го жовтня, аукціон 26 листопада, тобто з часу подачі до аукціону більше 30 діб.

5. В нас є одна просертифікована модель пристрою яка має мікрофон, але не має динамік. Відповідно, не відповідає за критерієм наявності динаміку. Цінова пропозиція буде відхилена за критерієм невідповідності?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.10.2019, 23:03)
Доброго дня.
Щодо питання першого: на засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Щодо питання другого: поіменно перераховувати не потрібно, досить зазначити відповідну посаду і кількість наявних найманих працівників з урахуванням вимог додатку 1 та додатку 3 тендерної документації.
Щодо питання третього: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Тому дата і час проведення електронного аукціону буде скореговано системою автоматично, в залежності від дати публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій. Поставка мобільних системи екстреного оповіщення та подальша їх абонентська підтримка має бути здійсненна протягом 2019 року.
Щодо питання четвертого: дата розкриття зазначається у протоколі розкриття тендерних пропозицій, який формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
Щодо питання п'ятого: запропонований товар з абонентською підтримкою повинен повністю відповідати вимогам додатку 3 тендерної документації.
05.10.2019, 19:09
Оренда приміщення, тощо
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник,

Просимо Вас надати відповідь щодо наступних питань:
1. В ТД написана вимога наявності приміщення для виконання договору. Чи допускається оренда приміщення? Чи обов'язково мати його у власності? Чи достатньо орендувати приміщення?

2. В нас є серитфікаована модель пристрою, яка працює 1 добу. Чи буде відхилена така модель?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.10.2019, 00:04)
Доброго дня. Щодо питання першого: На підтвердження наявності у володінні приміщеннь Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення та/або копію відповідного договору, зокрема оренди, на цей бюджетний рік з актом прийому-передачі що підтверджує фактичне володіння приміщенням. Щодо питання другого: запропонований товар з абонентською підтримкою повинен повністю відповідати вимогам додатку 3 тендерної документації.
06.10.2019, 12:41
Оренда приміщення, тощо (доповнення)
Общий вопрос о закупке
2. Просимо продовжити строк поставки на 3 місяці. Оскльіки поставити 8000 штук меньше ніж за місяць - нереальна задача.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.10.2019, 23:50)
Доброго дня. Поставка мобільних системи екстреного оповіщення та подальша їх абонентська підтримка має бути здійсненна протягом 2019 року.
10.10.2019, 20:08
Строки поставки некоректні
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!

Наша компанія є розробником та виробником обладнання.
Час початку аукціону: 26 листопада, 14:36, відповідно, після підписання договору залишається меньше одного місяця!
За такий строк неможливо виготовити 8000 штук одиниць обладнання! Це обмежує конкуренцію. Скажіть, будь ласка, під яку компанію ви зробили тендер (яка завчасно знає що переможе і вже почала виробництво такої кількості, щоб встигнути зробити поставку у вказаний строк)?
Реальний строк виробництва в Україіні складає 2000 штук на місяць. Вимагаємо змінити з цього розрахунку.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.10.2019, 18:35)
Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
11.10.2019, 09:48
Дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви визначаєте вимогу про підтвердження приміщення площею не менше ніж 60 кв.м та не менше 20 кв.м. На підставі якого нормативно-правового акту визначена вимога щодо квадратури офісу? Чому саме 60 і 20? Якщо в учасника є офіс в 59,6 кв.м. - то виходить пропозиція буде відхилена? І чому саме така цифра? Чому не 120 кв.м, або навпаки не 66,6 кв.м.? Таким чином прописуючи, якісь уточнюючі характеристики - Ви обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі! А виходить, що складається враження - що у якогось конкретного учасника є такий офіс, саме з такою квадратурою! Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2019, 09:42)
На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
11.10.2019, 09:50
Дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви визначаєте вимогу про підтвердження приміщення площею не менше ніж 60 кв.м та не менше 20 кв.м. На підставі якого нормативно-правового акту визначена вимога щодо квадратури офісу? Чому саме 60 і 20? Якщо в учасника є офіс в 59,6 кв.м. - то виходить пропозиція буде відхилена? І чому саме така цифра? Чому не 120 кв.м, або навпаки не 66,6 кв.м.? Таким чином прописуючи, якісь уточнюючі характеристики - Ви обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі! А виходить, що складається враження - що у якогось конкретного учасника є такий офіс, саме з такою квадратурою! Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2019, 09:43)
На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
11.10.2019, 10:03
Щодо аналогічного
Общий вопрос о закупке
У ТД Ви визначаєте, що аналогічним договором є договір на суму не менше 200 тис. грн.
Зідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного будь-якого договору з аналогічним предметом закупівлі. Хіба Ви бачете в цій нормі закону додаткові вимоги до суми договору, об'єкта на якому надаються послуги, строків виконання, суб'єкта, якому надаються послуги? Ні? Ми також не бачимо. Тому виникає питання - на підставі чого Ви визначаєте якісь додаткові критерії до аналогічного договору, тим самим, ускладнюючи учасникам кваліфікаційні критерії? Знову ж таки має місце дискримінація, оскільки виходить, якщо учасник має договір на 199 тис., або на 180 тис. - то це не відповідність Вашій документації. Таким чином, учасник може мати необхідну матеріально-технічну базу, мати працівників, але не мати саме догвоору аналогіного на 200 тис. - він не може приймати участь у Вашій закупівлі, бо навіть не буде допущений до аукціону.
Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2019, 09:44)
На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
11.10.2019, 10:19
Щодо еквіваленту
Общий вопрос о закупке
Чому у Вашій ТД немає припису про еквівалент??? Адже відповідно до статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином Ваша ТД складена з порушенням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", і не відповідає його вимогам. Тому вимагаємо внести зміни до технінчого завдання та додати до технінчого завдання припис про еквівалент, таким чином, як звучить в статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2019, 09:47)
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому не є необхідним зазначати вираз "або еквівалент".
11.10.2019, 13:38
Строки поставки некоретні!
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, наша компанія є сертифікованим Українським виробником персональних GPS-трекерів. Ми виготовляємо модель яка відповідає технічним характеристикам заявленим у вимогах за ціною 22 USD $ за штуку. Однак строки виконання договору некоректні, оскільки їх не можливо виконати. Ми можем поставляти по 1000 штук на місяць.
Окрім того, вже маємо кол-цетр, який відповідає вимогам.
Вимагаємо, змінити строки поставки, на 8 місяців з дати підписання договору та вказати партії поставки -- по 1000 штук на місяць.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2019, 09:45)
Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
11.10.2019, 13:54
Дискримінаційна Вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник,
Ми також є виробником персональних GPS-трекерів
і можемо поставити по 21,5$ по курсу Нац. банку.
Ми можемо поставляти теж по 1000 шт в місяць.
Вимагаємо змінити вимоги, з розрахунку поставок
партіями по 1000 шт на місяць або частіше
(якщо постачальник може).

З повагою очікую на відповідь
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2019, 09:46)
Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.