Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.09.2019 15:06. Дата последних изменений - 18.09.2019 14:06

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) -

Идентификатор закупки UA-2019-09-03-001546-b  
ID 196751b8cdd54f7e8c1bf46b808d3b3d  
Идентификатор плана UA-P-2019-09-03-003481-b  
Ожидаемая стоимость
2`900`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Володимирський ринок"  
Ожидаемая стоимость 2`900`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
03.09.19
Период уточнений
до 08.09.19
Прием предложений
до 18.09.19
Торги отменены
18.09.19
05.09.2019, 11:17. ID: UA-2019-09-03-001546-b.a1
Требование (Жалоба)
Дискримінаційні вимоги Замовника у ТД
п.1 «Вимоги до Учасника» Додатку №2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на надання послуг, пов’язаних із наданням послуг охорони» зазначено: - Вік охоронників: від 25 до 47 років.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ч.1 ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні і кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності.
Так, п.17 Кадрові вимоги визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Таким чином, Законом України «Про охоронну діяльність», а також Ліцензійними умовами не передбачено такого граничного віку, що встановлений Вами (Замовником) -від 25 до 47 років.
Окрім того, звертаю Вашу увагу, що дана вимога порушує конституційне та трудове законодавство. Зокрема ст. 43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Також, ст.2-1 Кодексу Законів про працю України визначає: Рівність трудових прав громадян України, забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, тощо.
Тобто, встановлюючи таку вимогу, Ви (Замовник) обмежуєте права працівників, які вже працюють у штаті учасника, і виходить, що для надання послуг за даним договором, учасник повинен звільнити працівників, які мають вік від 18 до 25 років, та вік від 45 років.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО виключити з тендерної документації вимогу, що Охоронники мають мати вік від 25 до 47 років.
Ваши зауваження враховано, використано
Ответ заказчика: 09.09.2019 14:28
Типы ответа: Удовлетворено
Доброго дня, шановни колеги!
Данна вимога пов`язана із імперизним досвідом співпраці Комунального підприємства "Володимирський ринок" із охоронними підприємствами, так як умови виробничої діяльності Замовника повязані із великим скупченням людей на охороняемой території, цілодобовим виконанням охоронних послуг, вбачається залучати до охорони осіб активного віку, але якщо Учасником передбачено віконання данних охоронних послуг віком охоронців без обмеження чекаємо кількістні, якістні та вікові пропозиції з боку учасників. Розгляд пропозиції Учасника будє розглядатися на одному рівні із іншими Учасниками. Звертаємо Вашу увагу, що обєкт комунальне підприємство "Володимирський ринок" є обєктом найбільшої небезпеки з точки зору скупчення населення- СС-3
Щиро вдячні за увагу до наших тендерних пропозицій.
З повагою, комунальне підприємство "Володимирський ринок"
Дата исполнения решения заказчиком: 09.09.2019 14:28
Рассмотрена
09.09.2019 14:28
05.09.2019, 16:46. ID: UA-2019-09-03-001546-b.b2
Требование (Жалоба)
наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність тренувальної бази (центру) з підтвердженням. Вважаємо цю вимогу Замовника дискримінаційною і такою, що прописана під конкретного учасника, адже в Україні і, конкретно, в Києві, є безліч таких баз (центрів), де охоронники, наприклад нашого підприємства, проходять тренування і навчання за окремими укладеними договорами. З огляду на викладене, наявність у учасника власної тренувальної бази (центру), як це вимагає Замовник, не може бути обов’язковою ознакою відповідності учасника кваліфікаційним вимогам. Ця вимога є протизаконною, а тому просимо Вас її виключити і забезпечити рівність учасників для участі в торгах.
Ваша пропозиція розглянуто
Ответ заказчика: 09.09.2019 15:48
Типы ответа: Удовлетворено
Доброго дня, шановні колеги!
Бачення Замовника пов`язане із отриманням охоронних послуг наївищої якості та спроможності у використанні охоронців найбільш придатних до роботи на території великого скупчення покупців, продівців та працівників ринку. Наше підприємство відноситься до категорії великої небезпеки з точки зору вищезазначеного - СС - 3.
У разі, якщо Учасник не має центру підготовки охоронців, то він має доказово показати наявність таких необхідних охоронців для нашого об`єкту, шляхом постійного тренування та відповідної висококваліфікаційної готовності до співпраці із ризиком притаманним нашому підприємству. Просимо довести інше у Вашій пропозиції, яка буде розглянуто на одному рівні із усіма іншими потенційними переможцями.
Щиро вдячні за увагу до наших тендерних процедур.
З повагою, комунальне підприємство "Володимирський ринок".
Дата исполнения решения заказчиком: 09.09.2019 15:48
Рассмотрена
09.09.2019 15:48
06.09.2019, 17:33. ID: UA-2019-09-03-001546-b.b3
Требование (Жалоба)
Дискримінаційні вимоги щодо надання 5-ти відгуків
п.1 додатку №1 до ТД визначено, що учасник має надати позитивні відгуки від Замовників згідно виконаних аналогічних договорів (не менше п’яти).
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід надання послуг щонайменше по п’ятьом виконаним аналогічним договорам. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-«Закон») замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійнюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З викладеного вбачається, що замовник, встановивши у тендерній документації вимогу щодо надання інформації про досвід виконання не менше п’яти аналогічних договорів з наданням відгуків, безпідставно звузив підтвердження виконання аналогічних договорів певною кількістю таких договорів, у зв’язку з чим звузив коло потенційних учасників. Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням у кількості не менше 5-ти та відгуків на них, є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи недискримінації, визначені Законом, та такою, що порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника про усунення дискримінаційних вимог стосовно даного питання та внесення відповідних змін до документації (рішення АМКУ №2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення №UA-2017-03-10-000350-а), рішення АМКУ 589-р/пк-ск від 30.05.2014), рішення АМКУ №797-р/пк-пз від 23.09.2016р. – оголошення №UA-2016-09-02-001082-c). Просимо привести даний пункт документації у відповідність з чинним законодавством.
Умови участі у закупівлі послуг охорони не відносяться до дискримінаційних
Ответ заказчика: 10.09.2019 16:22
Типы ответа: Удовлетворено
Доброго дня, шановні колеги!
Ретельно розглянувші Ваші зауваження та пропозиції, провідомляємо наступне.
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" не мало і не має ні мети створити дискримінаційні вимоги. так як підприємство є об`єктом підвищеної небезпеки, що відносится до категорії СС-3 (велике скупчення людей),- то змушене здійснити відбір із потенційних Учасниківторгів, для обрання найкращого, у тому числі: накопиченого досвіду і поважних рекомендацій. Але це не означає, що потенційні Учасники тендерних процедур будуть не оціненими. Усі пропозиції надані комунальним підприємством "Володимирський ринок" , як Замовником, будуть розглянуті серед рівних. Запрошуємо до участі в аукціоні закупівля послуг охорони.
Щиро вдячні за увагу до наших тендерних пропозицій .
З повагою, комунальне підприємство "Володимирський ринок"
Дата исполнения решения заказчиком: 10.09.2019 16:22
Рассмотрена
10.09.2019 16:22
13.09.2019, 15:45. ID: UA-2019-09-03-001546-b.b4
Жалоба в АМКУ
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
Скарга на вимоги
Скарга на вимоги
Принято к рассмотрению Органом Обжалования
18.09.2019 12:20
13.09.2019, 17:53. ID: UA-2019-09-03-001546-b.a5
Жалоба в АМКУ
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС"
Скарга
повний текст Скарги у доданому файлі
Ожидает рассмотрения
13.09.2019 17:53