Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.09.2019 16:14. Дата последнего редактирования мониторинга 02.10.2019 11:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-09-13-000037  
ID 8baf09feb2434cd7a0f6ca78b9693998  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.09.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 26.09.2019 17:35  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька центральна районна клінічна лікарня» Вінницької районної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду та відхилення пропозиції ТОВ «ІЖВА-ЛТД» від 28 серпня 2019 року №58 та щодо розгляду пропозиції та визначення переможця ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» від 29 серпня 2019 року №59, тендерну пропозицію ТОВ «ІЖВА-ЛТД», тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 10 вересня 2019 року №345, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 10 вересня 2019 року №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 19 вересня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Поряд з цим, замовник, на подане через електронну систему закупівель 05 вересня 2019 року звернення ТОВ «ІЖВА-ЛТД» стосовно неправомірної дії замовника у обранні переможця, не оприлюднив протягом 5 днів з дня надходження такого звернення відповідь з інформацією, чим порушив вимоги частини першої статті 32 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 26.09.2019 17:35  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (утеплення стін та заміна покрівлі) будівлі Вінницької центральної районної клінічної лікарні по Хмельницькому шосе, 92, м. Вінниця (ІІ черга) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-05-001247-b повідомляємо див.додатки. Повідомляємо, що в подальшому тендерним комітетом Замовника будуть враховані усі зауваження щодо проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу.  
Дата редактирования  
Дата создания 02.10.2019 10:48  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2019 №49 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.09.2019 №49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2019-08-05-001247-b 05.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 13.09.2019 00:00  
Дата публикации 13.09.2019 16:45  
Дата создания 13.09.2019 16:45  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-11-51
pompazakupivli@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 13.09.2019 16:45 - 05.10.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 26.09.2019 17:35 - 11.10.2019 00:00