Процедура закупки объявлена 16.07.2019 14:43. Дата последних изменений - 31.07.2019 18:02
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності -
| Идентификатор закупки | UA-2019-07-16-001829-b | |
| ID | 5fc9b89d607d4b75a2d003bb2c9a62aa |
Ожидаемая стоимость
1`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Головне управління Національної поліції в Житомирській області | |
| Ожидаемая стоимость | 1`500`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 15`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
16.07.19
Период уточнений
до 21.07.19
Период обжалования
до 27.07.19
Прием предложений
до 31.07.19
Закупка не состоялась
31.07.19
17.07.2019, 10:48
ДЕТАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Общий вопрос о закупке
Доброго дня ! Просимо детальніше надати ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -
1) Сезонність предмету закупівлі.
2) Чи будуть розглядатись аналогічні шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED заявленими у Тхнічних вимогах до предмету закупівлі?
1) Сезонність предмету закупівлі.
2) Чи будуть розглядатись аналогічні шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED заявленими у Тхнічних вимогах до предмету закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.07.2019, 17:13)
Добрий день! Сезонність предмету закупівлі відповідає маркуванням до шин вказаних у технічних характеристиках. Шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED розглядатися не будуть.
17.07.2019, 18:03
Порушення!!!
Общий вопрос о закупке
16.07.2019 року «Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-16-001829-b, тендерну документацію Затверджену Рішенням тендерного комітету.
В технічних вимогах, Додаток № 2 Тендерної документації, Замовник зазначає що …«Шини країни виробник Китай і Російська Федерація розглядатися не будуть у випадку коли Постачальник пропонуватиме аналог або еквівалент до предмету закупівлі даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі з усіма показниками та відображено у порівняльній таблиці.»….
Якщо з виробниками «РФ» все зрозуміло – «Санкції», хоча автомобільні запчастини в тому числі Шини пневматичні не внесені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації (ПОСТАНОВА КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1147).
То стосовно країни виробника Китай, Замовник, без жодних посилання на будь-які документи, на основі лише власних фантазій/здогадок, ставить під сумнів можливість виготовлення якісної продукції та дискримінує КНР, як країну виробника, що може негативно позначитися на взаємовідносинах між країнами та порушити досягнуті між Україною та КНР торгівельні та політичні домовленості та або підписані договори.
Необхідно зазначити що КНР не визнано Україною як недобросовісного товаровиробника, «меншовартісною країною», країною агресором чи країною до якої застосовано будь-які обмеження чи санкції.
Також Замовник зазначає вимогу що експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі повинні відповідати Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488. Зазначаємо що країна виробник Китай представлена в даному НПА.
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Таким чином Замовник порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Окрім вищенаведеного Додаток 3 має цілий ряд невідповідностей таких як:
1. П.5 Інші документи
«Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, як приклад: назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі відповідно до Додатку №1до ТД).» При цьому Додаток №1 являє собою форму пропозиції і аж ніяк не технічні характеристики.
2. Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» При цьому Додаток №4 являється Листом згодою на обробку персон даних.
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому Додаток № 5 це проект договору.
Виникає питання щодо компетентності працівників Замовника та відповідності їх займаним посадам.
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключити, відверті, дискримінаційні вимоги та привести у відповідність ТД та Додатки до неї.
В технічних вимогах, Додаток № 2 Тендерної документації, Замовник зазначає що …«Шини країни виробник Китай і Російська Федерація розглядатися не будуть у випадку коли Постачальник пропонуватиме аналог або еквівалент до предмету закупівлі даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі з усіма показниками та відображено у порівняльній таблиці.»….
Якщо з виробниками «РФ» все зрозуміло – «Санкції», хоча автомобільні запчастини в тому числі Шини пневматичні не внесені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації (ПОСТАНОВА КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1147).
То стосовно країни виробника Китай, Замовник, без жодних посилання на будь-які документи, на основі лише власних фантазій/здогадок, ставить під сумнів можливість виготовлення якісної продукції та дискримінує КНР, як країну виробника, що може негативно позначитися на взаємовідносинах між країнами та порушити досягнуті між Україною та КНР торгівельні та політичні домовленості та або підписані договори.
Необхідно зазначити що КНР не визнано Україною як недобросовісного товаровиробника, «меншовартісною країною», країною агресором чи країною до якої застосовано будь-які обмеження чи санкції.
Також Замовник зазначає вимогу що експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі повинні відповідати Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488. Зазначаємо що країна виробник Китай представлена в даному НПА.
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Таким чином Замовник порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Окрім вищенаведеного Додаток 3 має цілий ряд невідповідностей таких як:
1. П.5 Інші документи
«Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, як приклад: назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі відповідно до Додатку №1до ТД).» При цьому Додаток №1 являє собою форму пропозиції і аж ніяк не технічні характеристики.
2. Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» При цьому Додаток №4 являється Листом згодою на обробку персон даних.
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому Додаток № 5 це проект договору.
Виникає питання щодо компетентності працівників Замовника та відповідності їх займаним посадам.
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключити, відверті, дискримінаційні вимоги та привести у відповідність ТД та Додатки до неї.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.07.2019, 16:53)
В додатку № 3 до ТД виправлена технічна помилка та завантажено додаток в новій редакції, а також внесені зміни в додаток № 2 ТД технічні характеристики до закупівлі.
19.07.2019, 16:08
детально
Общий вопрос о закупке
У шинах не допускаються такі дефекти....
Які?
Які?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.07.2019, 16:32)
Неприпустимий дисбаланс, неправильна геометрія або здуття (вказано у додатку 2 до ТД).
20.07.2019, 10:32
Щодо Технічних вимог
Общий вопрос о закупке
Щановний тендерний комітет Головного управління Національної поліції в Житомирській області! Звертаємось до Вас з проханням роз'яснити чому саме Шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED розглядатися не будуть? Вибачте будь ласка але по цьому питаню хотілося б почути вичерпну відповідь Ваших технічних фахівців, так як спеціалісти-шинники у чому різиця не знають окрім тої, що кожен виробник шин на власний розсуд вибирає як замаркувати наявність підсиленої бокової стінки (XL або Reinforced,Reinf, Reinforced або літери RF).
Також просимо роз'яснити Ваші прагнення до звуження технічними вимогами до одного конкретного ТОВАРОВИРОБНИКА тільки продукція якого зможе відповідати заявленим тех вимогам!
Також просимо роз'яснити Ваші прагнення до звуження технічними вимогами до одного конкретного ТОВАРОВИРОБНИКА тільки продукція якого зможе відповідати заявленим тех вимогам!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.07.2019, 18:01)
Добрий день! Стосовно звуження технічними вимогами до одного конкретного товаровиробника Замовником у закупівлі вказані технічні характеристики відповідно до яких Постачальник може пропонувати аналоги які за своїми технічними характеристиками не повинні бути нижчі заявлених Замовником. Даними технічними характеристиками коло виробників шин не звужено. Замовник прагне здійснити раціональну закупівлю з високоякісними технічними характеристиками.