Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.08.2019 13:28. Дата последнего редактирования мониторинга 09.09.2019 13:12

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2019-08-12-000028  
ID 9518416685e7497daf7405794735dedb  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
12.08.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації про закупівлю, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 11, ч.1 ст. 30 Закону  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 03.09.2019 14:35  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 23.05.2019 № 1 (далі – ТД), тендерну пропозицію Комунального підприємства "Горянин" Гірської сільської ради (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2019, договір від 26.06.2019 № 2 (далі – договір № 2). Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, ТД повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.При цьому, аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Комунального підприємства «Горянин» умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції переможця, не містять підтверджуючих документів щодо наявності серед обладнання, машин і механізмів - висоторізу, бензопилки та кущорізу, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до ТД. Крім того, у складі пропозиції переможця міститься довідка від 08.06.2019 № 42/12 про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій не зазначено спеціальність за освітою та загальний стаж роботи працівників підприємства, що не відповідає вимогам п.2 додатку 1 до ТД.Варто зазначити, що у складі тендерної пропозиції переможця на підтвердження інформації щодо наявності матеріально-технічної бази (вантажний автомобіль ГАЗ 3309) надано інвентаризаційний опис необоротних активів станом на 01.12.2017 року, тобто матеріали не останньої інвентаризації станом на 01.12.2018 року, проведеної на підприємстві. Поряд з цим, аналогічний договір від 20.06.2018 № 20/06 не містить додатку № 1, який є його невід’ємною частиною, чим не виконано вимоги п. 3 додатку 1 до ТД.Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Комунального підприємства «Горянин» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД, та уклав з ним договір від 26.06.2019 № 2 на надання послуг благоустрою та утримання зелених насаджень на загальну суму 1 281 028,20 гривень.Крім того, Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій, який не підписано уповноваженою особою, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 11 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 03.09.2019 14:35  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Заперечення по моніторингу 1. Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, ТД повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону 1) Замовник не погоджується з даним твердженням, оскільки в Додатку № 10 до тендерної документації, що є також невід’ємною частиною тендерної документації, зазначено окремим блоком істотні умови договору та порядок зміни його умов. Тендерна документація оприлюднена у відповідності до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином факт порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель – відсутній. 2. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Комунального підприємства «Горянин» умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції переможця, не містять підтверджуючих документів щодо наявності серед обладнання, машин і механізмів - висоторізу, бензопилки та кущорізу, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до ТД. 2) Замовник не погоджується з даним твердженням, оскільки в Додатку №5 до тендерної документації містяться Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі Послуги благоустрою та утримання зелених насаджень (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) і описуються порядок надання послуг та технологічні аспекти надання послуг, однак відсутні будь-які вимоги про надання підтвердження матеріально-технічної бази. Вимоги до матеріально-технічної бази Учасника зазначено в п.1 Додатку 1 до тендерної документації і не передбачає обов’язкової наявності в Учасника висоторізу, бензопилки та кущорізу. Всі необхідні документи щодо наявності та підтвердження матеріально-технічної бази відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації, Учасником надано та підтверджено. Тому у Замовника були відсутні підстави для відхилення Учасника, оскільки порушення відсутнє. 3. Крім того, у складі пропозиції переможця міститься довідка від 08.06.2019 № 42/12 про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій не зазначено спеціальність за освітою та загальний стаж роботи працівників підприємства, що не відповідає вимогам п.2 додатку 1 до ТД. 3) Замовник не погоджується з даним твердженням, оскільки Учасником надано довідку в довільній формі, в якій міститься прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи, що не суперечить вимогам п.2. Додатку 1 до тендерної документації. Також відповідно до вимог п.2 Розділу 5 до тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. 4. Поряд з цим, аналогічний договір від 20.06.2018 № 20/06 не містить додатку № 1, який є його невід’ємною частиною, чим не виконано вимоги п. 3 додатку 1 до ТД. 4) Учасником на виконання вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації, надано договір та всі підтвердні документи, що підтверджують факт виконання договору. Відповідно до вимог п.2 Розділу 5 до тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.  
Дата редактирования  
Дата создания 09.09.2019 13:10  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.08.2019 № 149 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 08.08.2019 № 149 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2019-05-23-002959-a 23.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 08.08.2019 00:00  
Дата публикации 12.08.2019 15:00  
Дата создания 12.08.2019 15:00  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 014-44-26
toma.nikolaychenko@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.08.2019 15:00 - 05.09.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 03.09.2019 14:35 - 18.09.2019 00:00