Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.04.2019 15:37. Дата последних изменений - 23.04.2019 15:43

Канцелярські товари -

Идентификатор закупки UA-2019-04-23-002662-b  
ID d076aa35b78b44f589010dbc59300bf7  
Ожидаемая стоимость
4`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Карманець-файл А4 пл.;Клей ПВА; Лоток 3-ий вертикальний;Набір настільний ;Обкладинка А4;Папір газетний А4; Папір офісний А4,500 арк/пач;Папка швидкозшивач з прозорим верхом;Ручка-коректор; Скріпки металеві 25-28 мм;Стрижень до ручки кулькової

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі" Криворізької міської ради  
Ожидаемая стоимость 4`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
23.04.19
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
23.04.19
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует