Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 16.04.2019 15:23. Дата последних изменений - 03.06.2019 17:18

Поточний ремонт 2-го поверху на т/б "Дніпрянка" за адресою: м. Запоріжжя, вул. Олександра Невського 87А -

Идентификатор закупки UA-2019-04-16-000589-b  
ID a42d128a05574345a27645621e29caab  
Ожидаемая стоимость
620`165.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальний Заклад "Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді" Запорізької обласної ради  
Ожидаемая стоимость 620`165.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`100.83 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
16.04.19
Период уточнений
до 06.05.19
Период обжалования
до 12.05.19
Прием предложений
до 16.05.19
Аукцион
17.05.19
Квалификация
с17.05.19
Предложения рассмотрены
с20.05.19
Завершен
03.06.19
18.04.2019, 09:16
Щодо аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Просимо уточнити щодо вимоги Додатку 2 табл.1 п.3.
Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання
аналогічного договору, яка має містити інформацію про
виконання договору(-ів) протягом останнього року. Договори якого року виконання вимагається надати - 2019 чи 2018 року?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.04.2019, 09:33)
Згідно вимог тендерної документації.
18.04.2019, 09:18
Технічна документація
Общий вопрос о закупке
Добрий ранок. Прикріпіть до своєї пропозиції технічну документацію відповідно до оголошення про закупівлю (Додаток №5)
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.04.2019, 09:38)
Добрий ранок. Технічну документацію відповідно до оголошення про закупівлю (Додаток №5) розміщено 16.04.2019 року о 15.24 годині під типом - Технічний опис предмету закупівлі.
23.04.2019, 13:12
Клас наслідків
Общий вопрос о закупке
Добрий день. Який клас наслідків згідно з проектом?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.04.2019, 16:55)
Об'єкт, що за класом наслідків належить до об'єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
23.04.2019, 17:11
Клас наслідків повторно
Общий вопрос о закупке

Добрий день. Який клас наслідків присвоєно відповідно до експертного звіту по робочому проекту? Саме СС2 або СС3?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.04.2019, 11:46)
Добрий день! Згідно вимог тендерної документації.
24.04.2019, 12:18
клас наслідків
Общий вопрос о закупке
Добрий день. У тендерній документації не конкретизований клас наслідків. До робіт з поточного ремонту даної закупівлі не можуть одночасно застосовані два класи наслідків. Просимо конкретезіровать клас наслідків СС2 або СС3, оскільки відповідь на дане питання має на увазі можливість або неможливість участі в даному тендері. Заранее спасибо за конструктивну відповідь.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.04.2019, 13:07)
Добрий день. Згідно тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копії ліцензій на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за складом наслідків належать до об'єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Тому, зважаючи на дану вимогу, склад наслідків належить до об'єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
25.04.2019, 15:40
Щодо класу наcлідків
Общий вопрос о закупке
Звертаємо увагу, що клас наслідків присвоюється об'єкту по типу "роботи" (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво). Поточний ремонт - це послуга, для якої клас наслідків не визначається. Вважаємо вимогу надання ліцензії за класом наслідків СС2, СС3 неправомірною. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.04.2019, 11:50)
Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не визначав клас наслідків для Поточного ремонту. Просимо Вас ретельно переглянути документацію. Враховуючи той факт, що монтажні та інші роботи, повинні здійснюватись у приміщеннях, в яких постійно або періодично перебуватимуть велика кількість дітей, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками є обов'язковою. Дякуємо за запитання.
03.05.2019, 10:16
Щодо надання ліцензії
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, знов повертаємось до вимоги наявності у учасника ліцензії на виконання робіт на об’єктах, що за класом наслідків(відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків(відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва» п.4.14 (другий абзац) «При виконанні поточного ремонту, перепланування та/або переобладнання окремих приміщень (квартир) без втручання в несучі та огороджувальні конструкції, а також інженерні системи об’єкту, клас наслідків (відповідальності) та категорію складності не визначають».
Окрім того, згідно Постанови Кабінету Міністрів України №406 від 07.06.2017 р. затверджено перелік робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію:
1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування…
Що відповідає переліку робіт, які будуть виконуватися на об’єкті.
А наявність у приміщенні, що експлуатується, людей, впливає лише на умови виконання робіт, що відображається у дефектному акті і враховується у кошторисній документації.

Зважаючи на вищевикладене, вважаємо вимоги замовника щодо надання ліцензії СС2,СС3 для виконання поточного ремонту (послуги) такими, що порушують Статтю 3. Принципи здійснення закупівель (недискримінація учасників) та Статтю 5. Недискримінація учасників (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників) Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо переглянути вимоги документації Розділ ІІІ, п.1 задля запобігання порушення законодавства.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.05.2019, 15:21)
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо роз'яснення на звернення. Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно з ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримається ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії.
03.05.2019, 13:58
Щодо проекту Договора
Общий вопрос о закупке
У проекті Договору у розділі "Ціна договору" немає графи для зазначення суми договору. Уточніть, будь ласка, чи потрібно зазаначати суму договору у даному розділі на стадії подання тендерної пропозиції?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.05.2019, 14:06)
На стадії подання тендерної пропозиції суму договору зазначати не потрібно.