Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.03.2019 20:11. Дата последних изменений - 10.04.2019 17:34

3019 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі перекидні (Вінниця) -

Идентификатор закупки UA-2019-03-21-001695-b  
ID ca416fde5e294bcfa3a03fb91c9da2d8  
Ожидаемая стоимость
2`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Із запитаннями стосовно предмету закупівлі просимо звертатися за телефоном: (0432) 53-06-58, 53-01-53, Ковальчук Олександр Володимирович

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Подільська філія УДЦР  
Ожидаемая стоимость 2`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 10.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.03.19
Период уточнений
до 31.03.19
Период обжалования
до 06.04.19
Прием предложений
до 10.04.19
Закупка не состоялась
10.04.19
22.03.2019, 07:27
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Общий вопрос о закупке
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.03.2019, 08:35)
Так, допускаємо, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"; оцінювання здійснює система закупівель ProZorro відповідно до найнижчої ціни.