Процедура закупки объявлена 21.03.2019 20:11. Дата последних изменений - 10.04.2019 17:34
3019 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі перекидні (Вінниця) -
Идентификатор закупки | UA-2019-03-21-001695-b | |
ID | ca416fde5e294bcfa3a03fb91c9da2d8 |
Ожидаемая стоимость
2`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Із запитаннями стосовно предмету закупівлі просимо звертатися за телефоном: (0432) 53-06-58, 53-01-53, Ковальчук Олександр Володимирович
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Подільська філія УДЦР | |
Ожидаемая стоимость | 2`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 10.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
21.03.19
Период уточнений
до 31.03.19
Период обжалования
до 06.04.19
Прием предложений
до 10.04.19
Закупка не состоялась
10.04.19
22.03.2019, 07:27
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Общий вопрос о закупке
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.03.2019, 08:35)
Так, допускаємо, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"; оцінювання здійснює система закупівель ProZorro відповідно до найнижчої ціни.