Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.03.2019 16:56. Дата последних изменений - 30.07.2019 08:52

Будівельні роботи по об’єкту «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) -

Идентификатор закупки UA-2019-03-15-001787-c  
ID 997aa56987e14312a8a3ec1ce2a83312  
Ожидаемая стоимость
2`547`395`468.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Будівельні роботи по об’єкту «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу»

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»  
Ожидаемая стоимость 2`547`395`468.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 12`736`977.34 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 1`000`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
15.03.19
Период уточнений
до 13.05.19
Период обжалования
до 19.05.19
Прием предложений
до 23.05.19
Преквалификация
с23.05.2019
Обжалование преквалификации
до 12.06.2019
Аукцион
08.07.19
Квалификация
с08.07.19
Предложения рассмотрены
11.07.19
Завершен
30.07.19
20.03.2019, 15:27. ID: UA-2019-03-15-001787-c.a1
Требование (Жалоба)
Дискримінаційне обмеження кола постачальників

ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання аналогічного договору з розроблення проектної документації по об’єкту будівництва В УМОВАХ ДІЇ ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ,
оскільки така вимога є дискримінаційною і значно обмежує коло потенційних учасників, суперечить вимогам законодавства, та носить ознаки корупційної складової.
Згідно п.3.5. Додатка 1 до ТД
3.5. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на проектно-вишукувальні роботи:
Для учасника-резидента:
Для підтвердження інформації учасник закупівлі повинен надати:
- виконаний аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною.
У разі відсутності такого досвіду учасник закупівлі має право на правах субпідрядного договору залучити проектну організацію, яка має досвід проектування об'єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності) – СС3.
Аналогічним вважається договір з розроблення проектної документації по об'єкту будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС3 або на будівництво/реконструкцію об'єктів V категорії складності, що був укладений до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» В УМОВАХ ДІЇ ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ.
Виконання аналогічного договору має бути підтверджено експертним звітом, в якому вказано клас наслідків (відповідності) СС3 або V категорія складності, якщо експертний звіт був отриманий до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності».
При наданні договору учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.

ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання аналогічного договору з розроблення проектної документації по об’єкту будівництва В УМОВАХ ДІЇ ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ,
оскільки така вимога є дискримінаційною і значно обмежує коло потенційних учасників, суперечить вимогам законодавства, та носить ознаки корупційної складової.
рішення тендерного комітету від 25.03.2019 протокол № 024
Ответ заказчика: 25.03.2019 15:14
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
21.03.2019, 21:25. ID: UA-2019-03-15-001787-c.b2
Требование (Жалоба)
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога Замовника в п. 3.6 Додатку 1 тендерної документації на закупівлю послуг Будівельні роботи по об’єкту «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт, учасник повинен надати виконаний договір/контракт з додатками, які є його невід'ємною частиною за обсягом виконаних робіт не менше 400 млн. грн. є дискримінаційною, обмежує наші права, як потенційного учасника на участь у дані закупівлі. На підтвердження надаємо вам на ознайомлення аналогічне рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2017 року №3209-р/пк-пз. де зазначено, що відповідно до п. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання.
Також, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії фінансових та бухгалтерських документів, які повинні демонструвати міцність фінансового стану учасника, довгострокову прибутковість та середньорічний обіг за останні 3 роки в розмірі не менше як 250 млн. грн. з наданням довідки про річний оборот учасника за останні 3 роки. Однак у інформаційному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних, а саме:
- вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ;
- необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником.
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Вищезазначені вимоги обмежують право брати участь у даній закупівлі. Порушено статтю 3 та п. 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, п. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації шляхом внесення змін до неї.
У разі не внесення вами змін до тендерної документації, ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, Антимонопольного комітету України щодо видалення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
рішення тендерного комітету від 25.03.2019 протокол № 024
Ответ заказчика: 25.03.2019 15:15
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
02.04.2019, 15:17. ID: UA-2019-03-15-001787-c.a3
Требование (Жалоба)
Вимога щодо зміни кваліфікаційнійних критеріїв
В 13 годин 34 хвилини 29.03.2019 року Замовником були внесені зміни в тендерну документацію, включаючи нові вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв Учасників торгів, а саме:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи, РОБОТИ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ).
ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ, як дискримінаційну, яка була внесена на прохання одного з Учасників, та оскільки на етапі передпроектних та проектних робіт відсутні роботи, які необхідно виконувати ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ і яка значно обмежує коло потенційних учасників.
У разі ігнорування даної вимоги, Учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів України у сфері публічних закупівель, щодо видалення з тендерної документації даної дискримінаційної вимоги.
рішення тендерного комітету від 05.04.2019 протокол № 029
Ответ заказчика: 05.04.2019 14:12
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
12.04.2019, 19:33. ID: UA-2019-03-15-001787-c.a4
Жалоба в АМКУ
ПАТ "Київметробуд"
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у скарзі)
Оставлено без рассмотрения
07.05.2019, 18:01. ID: UA-2019-03-15-001787-c.a5
Требование (Жалоба)
Щодо змін №6 тендерної документації, а саме у пункті 7 розділу 1 тендерної документації (Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції)
01 квітня 2019 року о 12:43 було задано питання на тему "Про мову тендерної документації". У відповідності до відповіді на дане питання, що була надана вами(далі – замовник), випливало, що учасник міг надати копію договору, що в оригіналі викладений російською мовою, без його перекладу на українську мову. При цьому в тендерній документації все було чітко зазначено замовником, що всі документи, які готуються учасником та подаються в складі тендерної пропозиції для учасників - резидентів України викладаються українською мовою.
26 квітня 2019 року о 14:25 з метою приведення положення пункту 7 розділу 1 тендерної документації у відповідність до вище наданої замовником відповіді, один з учасників вимагалося внести відповідні зміни до тендерної документації, на яку замовник, 06 травня 2019 року 14:00 ствердно відповів " Будуть внесені зміни до тендерної документації."
07 травня 2019 року ви як замовник внесли зміни № 6 до тендерної документації, де вимагаєте, щоб «всі документи, які викладені іноземною мовою та подаються в складі тендерної пропозиції – повинні мати автентичний переклад на українську мову, який зроблений в сертифікованому центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).»що у підсумку суперечать наданим відповідям.
Вважаємо, що цими недобросовісними діями ви ввели в оману потенційних учасників чим порушуєте цілі та принципи здійснення закупівель встановленні закону України «Про публічні закупівлі»
Також ваші дії та вже існуючі дискримінаційні кваліфікаційні вимоги тендерної документації, черговий раз свідчать про наявність «визначеного раніше» учасника, під якого ці кваліфікаційні вимоги вносились до тендерної документації, які прямо та безпосередньо порушують права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства.
Вимагаємо внести зміни тендерну документацію у відповідності до наданої відповіді на запитання від 01 квітня 2019 року о 12:43.
У разі не внесення вами змін до тендерної документації, ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, Антимонопольного комітету України.
рішення тендерного комітету від 08.05.2019 протокол № 041
Ответ заказчика: 08.05.2019 16:11
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена