Описание |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в ході оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу без накладання на нього електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимоги частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. |
|
Тип определенного нарушения |
установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, , |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Дата публикации |
20.03.2019 17:56 |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «Житомиргаз збут», протокол засідання тендерного комітету від 15.03.2019 року № 20, повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Окрім того, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), яким затверджено форми документів, в тому числі оголошення про проведення відкритих торгів, обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель, визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис.
Однак, за результатами аналізу питання дотримання Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації встановлено, що Замовником оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу без накладання на нього електронного цифрового підпису, що суперечить вимогам частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказ № 490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». |
|
Обнаружены нарушения (да/нет) |
ДА |
|
Дата создания |
20.03.2019 17:56 |
|
Документы |
|
|