Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 28.01.2019 15:57. Дата последних изменений - 10.03.2019 00:03

Реконструкціїя будівлі Конотопської гімназії Конотопської міської ради Сумської області по вул.Бр.Радченків, 21 (підвищення енергоефективності будівель освітніх закладів м.Конотоп) (коригування) -

Идентификатор закупки UA-2019-01-28-001737-a  
ID eb5515643de94e27863a88d1ff44a433  
Ожидаемая стоимость
18`197`819.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Конотопської міської ради  
Ожидаемая стоимость 18`197`819.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 10`000.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 60`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
28.01.19
Период уточнений
до 07.02.19
Период обжалования
до 13.02.19
Прием предложений
до 17.02.19
Аукцион
18.02.19
Квалификация
с18.02.19
Предложения рассмотрены
с27.02.19
Закупка не состоялась
10.03.19
07.02.2019, 13:42
Уточнення
Общий вопрос о закупке
Вивчивши вимоги п.3 Додатку 3 до тендерної документації, відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо аналогічних договорів, а саме:
1) Учасник повинен надати не менше п’яти договорів, КОЖЕН з яких буде підтверджувати досвід виконання ВСІХ трьох видів робіт - з утеплення фасадів, з монтажу покрівлі, заміни або встановлення вікон та/або дверей? Чи навпаки, Учасник може надати ОДИН договір на виконанняробітз утеплення фасадів, ДВА договори на виконання робіт змонтажу покрівлі і ДВА договори на заміну або встановлення віконта/або дверей? (тобто, в такому випадку всі п’ять договорів РАЗОМ, а НЕ КОЖЕН ОКРЕМО, будуть підтверджувати виконання робіт з утеплення фасадів, з монтажу покрівлі,заміни або встановлення вікон та/або дверей).
2) Учасник може надавати в складі тендерної пропозиції тільки ПОВНІСТЮ виконані аналогічні договори чи може надавати аналогічні договори, роботи по яким виконуються? Наприклад, договір укладено в 2018 році, але на момент подачі тендерної пропозиції договір виконано тільки на 20 відсотків? Питання виникає, бо в Таблиці пункту 3 Додатку 3 є колонка «Відсоток виконаних робіт», що дає можливість надавати частково виконані аналогічні договори, при цьому, в умовах закупівлі не зазначено вимогу про повне виконання аналогічного договору.
3) Чи можуть бути аналогічні договори викладені російською мовою? Потрібен переклад на українську мову в такому випадку?

Вивчивши вимоги п.5Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо дозволів на роботи підвищеної небезпеки, а саме:
1) Вимога тендерної документації «Копії діючих дозволу(-ів) (на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин) або декларації (на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; на роботи в колодязях шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); зварювальні роботи) на виконання робіт підвищеної небезпеки…». Тобто учасник може надати на вибір або дозвіл, або декларацію?

2) Чи може Учасник надати виданий саме йому дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, що буде містити тільки один із двох необхідних видів робіт - «роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників», а на другий обов’язковий вид робіт «зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин» буде надано дозвіл субпідрядника? Надання таких документів буде відповідати умовам тендерної документації?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.02.2019, 14:11)
1) договори, які підтверджують виконання кожного виду наступних робіт: з утеплення фасадів; з монтажу покрівлі; заміни або встановлення вікон та/або дверей. Вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів, тобто загальна кількість договорів - не менше 5, проте вказані види робіт можуть бути як у складі кожного договору, так і одному (декількох) з 5.
2) Учасник надає в складі тендерної пропозиції тільки ПОВНІСТЮ виконані аналогічні договори з листами-відгуками щодо виконання цих аналогічних догворів
3) всі документи подаються учасников у відповідності до п.7 тендерної документації та примітки до цього пункту
4) Учасник може надати або діючий дозвіл, або діючу декларацію, що підтверджує можливість виконання ВСІХ видів робіт за предметом закупівлі
5) ні
07.02.2019, 15:40
Уточнення ТД
Общий вопрос о закупке
Добрий день, звертаємось за уточненням положень тендерної документації з таких питань – потрібно учасникам документи та дані пропозиції створювати та подавати з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"?; Які вимоги до тексту електронної банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)? Електронна банківська гарантія має відповідати Постанові правління НБУ від 15.12.2004 №639? Для оформлення гарантії необхідний ваш розрахунковий рахунок, вкажіть його. Строк дії Грантового контракту ENPI/2014/342-068 від 24.12.2014 року, по якому фінансуються роботи? Коли переможець торгів буде зобовязаний пройти процедуру звільнення від сплати ПДВ - до підписання контракту або після підписання контракту уже при отриманні авансу? В пункті 2.1 проекту договору вказано що фінансування проводиться у межах відповідних бюджетних призначень на 2019, за відсутності фінансування по об’єкту в повному обсязі на 2019 рік будуть роботи і звісно кошти перенесені на 2020 або не будуть. Незрозумілий порядок страхування робіт і ризиків після підписання договору (пункт 6.1. проектудоговору), можливо детальніше роз’яснити умови страхування. Для отримання авансу підряднику треба відкривати рахунок в казначействі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.02.2019, 14:24)
сі документи подаються учасниками у відповідності до діючого законодавства. Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Для цього розрахунковий рахунок замовника не потрібен. Строк дії Грантового контракту до 31.08.2019. Переможець процедури закупівлі повинен пройти процедуру звільнення сплати від ПДВ після підписання договору. Замовник не передбачає перенесення фінансування та виконання робіт на 2020 рік. Страхування робіт здійснюється відповідно до рекоментацій зі страхування ризиків у будівництві Мінрегіону. Для отримання авансу підряднику не треба відкривати рахунок в казначействі.