Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.01.2019 20:32. Дата последних изменений - 22.03.2019 20:06

ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенплівка) -

Идентификатор закупки UA-2019-01-18-003928-c  
ID ce53cb3476bc4b09a6620a515c5f3bfc  
Ожидаемая стоимость
416`326.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

11 найменувань (284 упаковки) згідно технічних вимог до предмета закупівлі

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області  
Ожидаемая стоимость 416`326.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`082.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
18.01.19
Период уточнений
до 19.02.19
Период обжалования
до 25.02.19
Прием предложений
до 01.03.19
Аукцион
04.03.19
Квалификация
с04.03.19
Предложения рассмотрены
с06.03.19
Завершен
22.03.19
23.01.2019, 09:32. ID: UA-2019-01-18-003928-c.b1
Требование (Жалоба)
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 11 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View), звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Kodak Dry View. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Kodak™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку Dry View, для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Kodak Dry View, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.

Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.

Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak Dry View та Carestream Dry View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.

Таким чином, за позицією № 11 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка крім (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено

Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічної плівки для сухого друку:
- плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View).
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 11 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.

Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Відповідно до п.3 ч.2. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто тендерним комітетом дотримана вимога Закону.
Керуючись п.3 ч.2 ст.22 Закону в документації конкурсних торгів встановлено вимогу щодо постачання плівки лазерної медичної.
У вимозі вказується на унікальність зазначеної продукції, але даний товар має повні еквіваленти, представлені вітчизняним виробником. Зокрема, плівкою лазерною медичною Лізоформ ДВБ+ 35х43 см по 125 аркушів виробництва ТОВ «Лізоформ Медікал» (Україна), яка призначена для друку медико-діагностичних знімків лазерними камерами нового покоління КОDAK Dry View 8100, 8150, 8900.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 N 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом МЕРТУ від 23.12.2015 N 1749 (надалі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Отже, предмет закупівлі, який визначено у Додатку 3 тендерної документації, є товар, який класифікується саме за показником четвертого знаку ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", тому виділення позиції № 11 в окремий лот не передбачено.
Виходячи з вищевикладеного, Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а навпаки розширює конкурентне середовище учасників.
Ответ заказчика: 25.01.2019 11:43
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
29.01.2019, 10:41. ID: UA-2019-01-18-003928-c.b2
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
Скарга щодо тендерної документації
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2019-01-18-003928-c. Додаємо скаргу з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Рішення №1643-р/пк-пз від 15.02.2019р. виконано
Дата исполнения решения заказчиком: 21.02.2019 19:00
Выполнена заказчиком