Процедура закупки объявлена 18.01.2019 19:31. Дата последних изменений - 15.02.2019 15:37
Електричні побутові прилади -
Идентификатор закупки | UA-2019-01-18-003867-c | |
ID | b53c497066c34158a7395cd8db58bb82 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
24`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 24`600.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
18.01.19
Период уточнений
до 23.01.19
Прием предложений
до 25.01.19
Аукцион
28.01.19
Квалификация
с28.01.19
Предложения рассмотрены
с12.02.19
Завершен
15.02.19
20.01.2019, 19:18
Про аналоги предмета закупівлі
Вопрос о лотеВодонагрівач
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.01.2019, 15:15)
Документацією прямо передбачена можливість для Учасників надавати аналогічні товари, тобто такі, які еквівалентні або краще за товар, який описаний у технічних вимогах до предмету закупівлі.
20.01.2019, 19:18
Про аналоги предмета закупівлі
Вопрос о лотеМікрохвильові печі
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.01.2019, 15:16)
Документацією прямо передбачена можливість для Учасників надавати аналогічні товари, тобто такі, які еквівалентні або краще за товар, який описаний у технічних вимогах до предмету закупівлі.
23.01.2019, 15:19
Умови оплати
Вопрос о лотеКонвектори
Шановний Замовнику! В "Оголошенні про проведення допорогової закупівлі" у п. 3 вказано, що оплата здійснюється протягом 15 робочих днів, а в проекті договору в п. 4.4 вказується, що оплата здійснюється протягом 30 робочих днів. Яка інформація є правильною? Чи є можливість змінити п. 4.4 договору і вказати інформацію, відповідно до п.3 "Оголошення про проведення допорогової закупівлі"?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.01.2019, 17:36)
Внесено відповідні зміни до Оголошення.