Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.01.2019 22:05. Дата последних изменений - 01.03.2019 15:17

КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ (В КОМПЛЕКТІ ІЗ ПЗ) -

Идентификатор закупки UA-2019-01-12-000056-b  
ID da4a16e12e774f208e492bde967509e5  
Ожидаемая стоимость
1`099`220.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ДУНАЄВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"  
Ожидаемая стоимость 1`099`220.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 10`992.20 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.01.19
Период уточнений
до 18.01.19
Период обжалования
до 24.01.19
Прием предложений
до 28.01.19
Аукцион
28.01.19
Квалификация
с28.01.19
Предложения рассмотрены
с12.02.19
Завершен
01.03.19
15.01.2019, 11:52
Додаток 2 Технічні вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! У ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, Ви вимагаєте БФП на зразок НР М130А, я кий не має інтерфейсів ні WiFi, ні Ethernet. А Ви вказуєте у вимогах, що вони там присутні. Просимо чітко вказати, Вам потрібен БФП з не гіршими характеристиками, ніж у НР М130А ТА який матиме інтерфейси WiFi та Ethernet, чи Вам потрібен БФП чітко з характеристиками, не гіршими, як у НР М130А (без мережевого інтерфейсу та без WiFi).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.01.2019, 18:21)
Дякуємо за ваше запитання. Під час визначення технічних характеристик на багатофункціональний пристрій (лазерний) тендерний комітет виходив з норми максимальної економії коштів, тому в технічному завданні зазначено мінімальні вимоги до пристрою. Якщо учасником буде запропонований еквівалент, який за технічними характеристиками відповідатиме технічному завданню, або навіть його перевершить, така пропозиція учасника не буде відхиленою.
15.01.2019, 12:20
ДОДАТОК 3 до тендерної документації ДОГОВІР про закупівлю товарів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! У Проекті Договору, що викладений у Додатку 3 до Тендерної документації вказано " 5.1. Строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.12.2019 року.
5.2. Місце поставки товарів: _____________________________________________(згідно заявок замовника). Строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. " Разом з цим у Додатку 1.4 Тендерна Документація вказане єдине місце поставки за юридичною адресою Замовника. І не зрозуміло, який "строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін": 10 днів з дня отримання заявки від Замовника чи дата до 31.12.2019 року? Просимо внести ясність по цим двом питанням : про місце та строки поставки Товару.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.01.2019, 18:27)
Дякуємо за ваше запитання.
Відповідно до оголошеної процедури - строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: є до 31 грудня 2019. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО , будинок 7, (КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ДУНАЄВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА ЦЕНТРЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ").
Примітка (згідно заявок замовника) визначає пріоритетну можливість Замовника формувати поставку товару у зв'язку з наявністю фінансування та виробничих потреб.